[LAINAUS]Miqqe kirjoitti 05.10.2009 16:49: [b]MULLE ON IHA VITUN SAMA MILL
Kausi 6/FRC - Numerointi
I Rabbit X3 FIN kirjoitti 05.10.2009 16:45: Jes! 32
Se on sun varausnumero :D
Ajan numerolla 76 ellei kukaan edellä oleva valitse sitä.
Varaus: 93/093
Meniskö ne sit aakkosien mukaan varausjärjestys jos ei osallistunut 5. kaudelle? Joku deadline ilmoittautumiselle uudelle kaudelle. Pvm:n tultua ilmoittautuneet, vielä numeroa vaille olevat, valitsevat kisanrot aakkosjärjestyksessä.. Vaikka.. Ajatus.. Yksi..
Mikäli näitä numeroita ajatellaan foorumin ikikisanumeroiksi, niin nyt varattavat numerot pitää kait sit syöttää moderoijan tms. toimesta uuteen foorumiin ennen kuin ikinumeron valinta tulee täysin vapaaksi kaikille. Sitten taas edelleen toivottavasti järjestelmä ilmoittaa toiselle dudelle "sorry numero on jo käytössä, valitse toinen"..
Schimanski76 kirjoitti 05.10.2009 17:07: Ajan numerolla 76 ellei kukaan edellä oleva valitse sitä.
Ensimmäisestä viestistä lainattua...
Numerot valitaan kauden 5. tulosten mukaan sillä poikkeuksella että pelaajat joiden GT:ssä on numero saavat halutessaan ottaa sen.
Northg7 kirjoitti 05.10.2009 17:17: Mikäli näitä numeroita ajatellaan foorumin ikikisanumeroiksi, niin nyt varattavat numerot pitää kait sit syöttää moderoijan tms. toimesta uuteen foorumiin ennen kuin ikinumeron valinta tulee täysin vapaaksi kaikille. Sitten taas edelleen toivottavasti järjestelmä ilmoittaa toiselle dudelle "sorry numero on jo käytössä, valitse toinen"..
Voe että kun tuo onnistuisi... Helpottuisi huomattavasti asiat. Tulevaisuudessa... kenties... kenen nenä...
Josko tuo Markki nyt valittis numeron, niin Nortti ja meikä pääsis valkkaamaan numeron..???
edit: Toivonpa sitten niinkin kulunutta numeroa, kuin "666". Jos ei se natsaa niin tulee vielä kuluneempi.. :D
Laitelkaa vaan numeroita, jos joku edellä ottaakin sen niin sitten vaan uusi numero kehiin.
Suluissa on noita jo toivottuja numeroita.
Mulle numero 24 kitoos..
Toivon numeroa 13... meikäläisen syntymäpäivä ja varsinainen "onnennumero"
32 jos ei kukaan mua ennen sitä ota. Mutta jos se menee niin 428.
Numero neljäkymmentäkaksi on kaikkeen ratkaisu. Eli #42.
Hachiroku olis toiveena saada eli 86.
62
e: Kovin isoja lukuja porukka alkuun valinnut
Mulle tuo #666, kun ei markki tai nortti sitä ottanut. Kiitän. 69 vielä vapaa :D Se ois ollu toinen valinta..klisheeeeeeeee!!!
Koska Miqqelle oli ihan sama mikä numero tulee se saa olla nolla :]
Voisin varata numeron 888 jos nyt pääsisin osallistumaan sarjaan ;)
Sunsh1ne FI kirjoitti 06.10.2009 12:25: Toivon numeroa 13... meikäläisen syntymäpäivä ja varsinainen "onnennumero"
vähä ot kyl mut et oo ainoo kuka on syntyny 13,ite oon viel perjantai xD
E:millä kausi 6 ajetaan,vai onko ees tiedos? ehkä mukana,nro 92 jos vapaa:)
Nämä numerot eivät siis ole vain kaudelle kuusi/FM3 yksi vaan ikinumerot tänne FRC:n.
- jos nyt sitten tulee valittua aivan surkea numero niin sovitaan vaikka että parillisten kausien jälkeen voi tehdä kauppaa vanhalla numerolla.
Mulle kelpais numero 101
Toiveena 4
Mudille kelpaisi sitten 92...
Jollei Nipsu tai Kaijanen ota sitä ennen mua :)
Toivomuksena #47
Hookkiksen toivomus olisi nr. 291
Kirjaudu sisään vastataksesi.