kiinnostais testata, kattoa kuinka paljon jään jälkeen (paljon, se on varma)... Sporttipalaa kiinni siis, mitenkä jarrut? stock, street vai race? enkä kumit? niiden leveys jne? Pystyskö (jaksaisko kukaan) tyrkätä mulle viestinä noita specsejä tarkemmin..?
SM-sarjan ensimmäisen kauden harjoitusaikoja
Vastauksena käyttäjälle m00se79
m00se79 wrote: kiinnostais testata, kattoa kuinka paljon jään jälkeen (paljon, se on varma)... Sporttipalaa kiinni siis, mitenkä jarrut? stock, street vai race? enkä kumit? niiden leveys jne? Pystyskö (jaksaisko kukaan) tyrkätä mulle viestinä noita specsejä tarkemmin..?
Löytyy tuolta itekin aattelin että vois koittaa kuinka paljon häviäis :)
Huomatkaa että perinteisesti mukana on ollut hyvin vaihtelevan tasoisia kuljettajia. Noita testiaikoja tulee lähinnä nopeammilta kavereilta.
Isosti kiitoksia linkistä ja vieläpä viesteistä joita muutama lähetti
Tästä ei meinaa tulla mitään. Perä on liukas välillä vaikka mitä tekis ja aika 1.10.xx
1:06.3XX, parempaan ei veny enään.
1:08.377 tosta ei kyllä parane enään yhtään.
1:03.997 silmät kiinni... 1:06.1-1:06.5 silmät auki.
Ei kiasus mitä aikoja väki vetää. Itellä tekee tiukkaa päästä alle 1:06.5. Ei vaan pysy toi pulkka rännissä...
1.04.972 tai jotain... kovempaa ei pääse, enempää en testaa, aika-ajoista tulee mitä tulee.
Catalunya (National). Ajelin kolme kierrosta kyseilellä radalla ja aika oli 1:18.9. Eiköhän tosta tule itekkin repästyä ainakin sekunti pois, kun ajelee vähän lisää.
Ajeltiin Villen kanssa pari päivää sitte, toblea tuli Espanjasta kotiin viemiseks oikein urakalla. Aika meni sinne jonnekki 1.16.8 tietämiin. Parannettavaakin löytyy.
Muutama päivä sitten kävin nopeesti koittaa Catalunyaa ja aika oli 1:18.390. Kyllähän tosta pitäs aika paljon vielä saada pois.
1:16,4XX
Tobleronen kanssa olen päässyt 1:16,3XX
noniin
1:05.560
Noniin, nyt runkkari lopettaa sen ajamisen!
Pääsin kytkimellä 1:05.7, mut taitaa jäädä kytkin vielä kisasta pois. Kisa ajat todennäköisesti paljon huonompia, koska auto olisi hyvä pitää ehjänä.
Kävin koittamassa ja jos 1:08 alkuisen saan aika-ajossa niin se on hyvin multa...
Mitäs Sedonasta olisi odotettavissa?
Kolareita, spinnauksia ja huutoa :)
Takuuvarmasti.
Sedonassa on sellainen ikävä mutka vasemmalle,joka aiheuttaa ainakin Schimmylle optisen harhan. Katse lähtee väkisin seuraamaan auton varjoa oikealle ja ulos menee helposti koko pirssi.Ainakin näin,jos konepellin päältä on kuvakulma. Muilla vastaavia kokemuksia?
Kyllä täytyy sedonaa vähän treenailla tänää. On tää kuitenkin vähän uudempi tuttavuus ja melko haastava. Se vasemmalle kaartuva mutka on kyllä ihan mielenkiintoinen. Voi olla, että se viimeinen mutka ennennen ovaalia aiheuttaa myös lisää hupia. Niin ja se vähän yhtäkkiä jyrkistyvä, tiukka vasen.
Joka kisassa oon tainnu olla C-lobbyssa, toivottavasti riittää vauhti täälläkin sinne asti. Kävin ihan hätäiseen kolme kiekkaa koittamassa ja korkee 1:29 tuli mittariin. Ajattelin kokeilla ekan kerran ajaa kisaa kytkimen kanssa.
Schimanskille, ei oo mulla ainakaan konepelliltä ajettaessa tullut tommosta ilmiötä, muuten kylläkin ulkoillu helposti. Meinaatko ovaalin loppuosan mutkaa vai missä varjot rupee juttelee sulle?
Kirjaudu sisään vastataksesi.