Vastauksena käyttäjälle
PetuK
PetuK wrote:
Tässä saattaisi olla takana sellainen ajatus, että bunny(?) hallinnoi tuota vanhaa tagia. Hän ei kuitenkaan enää management-asioita hoida, joten ville halusi tagin, jota hän voi hallinnoida. Korjatkoon joku, jos meni väärin.
Näin se meni juu.. Ajattelin tosiaan että bunny voisi siirtyä tosissaan eläkkeellä näistä kuvioista, ja keskittyä olennaiseen :) Ja tosiaan nipsu: Eihä sun tarvii pyytää ketää uusiks.. Mä pyytelen täs niin paljon kuin live meille suo (oisko joku 20 per päivä) noita kavereita.. ei teidän tarvii ku hyväksyy :)
Vastauksena käyttäjälle
warcryFIN
warcryFIN wrote:
Joo, odotellaan nyt vaan rauhassa sitä infoa. Turha tässä on mitään vielä itkeä, jos ei homma miellytä, menkää ite managementiin näitä järjestämään ja haukuttavaks tai elkää osallistuko. Kivasti vaikeaa on yhden kaverin lisääminen kaverilistalle. On se erittäin vaikeaa ja jännää.
Totta puhut! Se on ihan prkl vaikee lisää (tai hyväksyy kutsun jonka oon pistäny).. Ja muutenki tosiaan, ei tää manizmentin osa aina helppo oo, mut mä tykkään ainaski :)
Vastauksena käyttäjälle
villek00
villek00 wrote:
...ei tää manizmentin osa aina helppo oo, mut mä tykkään ainaski :)
Sä ootkin tuollainen masokisti :|
Vastauksena käyttäjälle
TeroKortelainen
TeroKortelainen wrote:
Sä ootkin tuollainen masokisti :|
Eihä kukaa tääl manimentis oo masokisti :)
Vastauksena käyttäjälle
villek00
villek00 wrote:
Totta puhut! Se on ihan prkl vaikee lisää (tai hyväksyy kutsun jonka oon pistäny).. Ja muutenki tosiaan, ei tää manizmentin osa aina helppo oo, mut mä tykkään ainaski :)
Eikös se ole ihanaa olla mänizmentissä,kun ikinä ei kiitetä mistään,mutta paskaa sataa niskaan lähes päivittäin? :)
Minäpä teenkin nyt poikkeuksen.
KIITOS MÄNITSMENTTI KUN JAKSATTE NÄITÄ SARJOJA JÄRJESTÄÄ!!!
-Kiäli meni ihan ruskeeks-
Tero:Sentra on niin ruma,että se pitäisi lailla kieltää.Hyvän auton siitä saa kyllä rakennettua. :)
Vastauksena käyttäjälle
jasamy
jasamy wrote:
monella varikkokäynnillä mennään? näyttää aikasta jännältä noi säännöt (ainakin ohituksia tulee reilusti lisää)
Katotaan nyt ku säännöt kokonaisuudessaan niputetaan.
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Perinteisesti kisat on ajettu 1900 sunnuntaisin.
Ja uskoisin, että näin tullaan myös jatkamaan.
Vastauksena käyttäjälle
MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote:
Ai hitto kun olisi hienoja ratoja luvassa. Hamri vaan että noi viikonloput ovat niin kiireisiä, että ei välttämättä tuu osallistuttua
Mukaan vaan kyl aina aikaa järjestyy !
Vastauksena käyttäjälle
Zolvi
Zolvi wrote:
Mitenkäs saakos autoon laittaa mitään helmoja kii. Niistä näyttää tulevan 1+drag piste.
Eli lisää downforcea tuovat osat ovat kiellettyjä. Muutoin korisarjaa saa pykätä kines, jos niin haluaa.
Vastauksena käyttäjälle
Vally85
Vally85 wrote:
Kyseltäis vähän maalauksista. Onko toi autojen yhteneväisyys ihan 100% kun tuli otettua civicille teemaksi teini-ikäiset mutanttininjakilpikonnat (idea tuli ihan selvinpäin). Olisi tarkoitus laittaa peilit ja toi huivi eri värisiksi joka kuskille (sininen, punanen jne.)
http://forzamotorsport.net/en-us/game/gallery/detail/default.htm?photoid=6464567
Eli saako ton huivinkin tässä tapauksessa laittaa eri värillä kuskien kesken vai pitääkö olla saman värinen?
Hupaisa idea mielestäni! Mutta manizment ottaa sinuun yhteyttä kun asia on ratkennut :)