Kuka ajaa? Missä ajaa?
Eli tänne voit alustavati ilmoittaa tallisi kuljettajineen tai hakea kuljettajaa, tallipaikkaa jne.
Virallinen ilmoittautuminen aukeaa sitten hieman myöhemmin.
Kuka ajaa? Missä ajaa?
Eli tänne voit alustavati ilmoittaa tallisi kuljettajineen tai hakea kuljettajaa, tallipaikkaa jne.
Virallinen ilmoittautuminen aukeaa sitten hieman myöhemmin.
Taidetaan ajaa zapekin kanssa. Tuen nuoria lupauksia ;)
Autona: Honda civic 07 Kuljettajat: Hookkis,Zapekk
Jos Raab ajaa niin Raab ajaa yksin.
Autona: Civic Si
TEAM ÄFFÄRCEE tulee jatkamaan erittäin kilpailukykyisellä kalustolla ja LOL joillain vanhoilla naamoilla. Kai.
Auto:
Äijät:
Talli:??? Auto:??? Kuljettajat: Pedot + apina = Väiski, kirves ja ässä.
Mukana, tietty jos löytyypi tallia!
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote: Jos Raab ajaa niin Raab ajaa yksin.
Pistetäänkö oma talli pystyyn? ;)
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote: Jos Raab ajaa niin Raab ajaa yksin.
Sulla lukoo poika sopimuksessa että ajat Arctic works tiimissä tai et missään.. ja jos rikot sopimusta niin tuloo 3,5M lasku sopimusrikosta! :P
Vastauksena käyttäjälle AJfin
AJfin wrote:
Sulla lukoo poika sopimuksessa että ajat Arctic works tiimissä tai et missään.. ja jos rikot sopimusta niin tuloo 3,5M lasku sopimusrikosta! :P
Ei lasketa jos ei osaa lukea !
Toy Boy Racing
2007 Seat Leon Cupra
#37 Aliboz (Tallipäällikö, 1.kuski)
#21 Hammeredhuoh (Tallin virallinen sählääjä)
#51 J Dallas Q (Maalari)
Talli hakuses
Vastauksena käyttäjälle AJfin
AJfin wrote:
Jos ajan niin ajan yksin ja Arctic Worksin tiimissä tietty, mutta yksin :D Äläkä rupee herra iso herra siellä äpisemään tai laitan 10mil crediitin laskun mun hotläppäämisestä :D
Meiltä tuloo kanssa tiimi.
LAGGY BASTARDS RACING
kuskit:
-Schimanski76 (schimanski76) -Sfinksi fani (finski fani) -TJP27 aka HÄ?Monelta?Kerkeeks käyä kaupassa? (TJP27)
Auto
-????(arvotaan,jos ei sopua synny.)
Maalaus:VilleK00(vaikea kieltäytyä,kun piippu on ohimolla)
Tavoitteet ja muuta horinaaa:
Osallistutaan aina,kun yhteydet toimivat.Jos eivät toimi,vetäydymme kisasta.Se selviää usein jo aika-ajojen lomassa.Eli leikkimielellä lähdemme kauteen mukaan.Emme aio sotkea kärkikahinoita/pistetaulukoita.Tai ehkä vähän,jos siitä maksetaan riittävästi.
En ota enempää ;)
Vastauksena käyttäjälle Hookkis
hookkis112 wrote: Taidetaan ajaa zapekin kanssa. Tuen nuoria lupauksia ;)
Autona: Peogeot 207 RC Kuljettajat: Hookkis,Zapekk
Hookkiksen nuorten kuljettajien kehitysohjelma. Sitten kun zapekk on kuljettajana kypsynyt ja valmis siirtymään suurempiin talleihin taistelemaan mestaruudesta, niin hookkis ottaa tilalle uuden nuoren tulevaisuuden lupauksen.
X-lobby kuljettaja etsii tallia.
Berserk Racing, autona toimii Civic Si Coupe. Tallipaikkoja on vapaana jos kiinostaa. Auto + pakolliset osat tallin puolesta.
edit: tallin nimi muutettu
ÄFFÄRCEE jr. Team tarjoaa jälleen auton + mahdollista säätö/suunnittelu apua kolmelle kuljettajalle.
Honda Racing Team Honda Type-R 2007, alustavasti minä ja kaverini kuljettajana, mutta en tiedä tuleeko kaverini, niin en kerro viellä kuka hän on
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Honda Racing Team Honda Type-R 2007, alustavasti minä ja kaverini kuljettajana, mutta en tiedä tuleeko kaverini, niin en kerro viellä kuka hän on
Michael Galati?
Aika lähelle :D
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Honda Racing Team Honda Type-R 2007, alustavasti minä ja kaverini kuljettajana, mutta en tiedä tuleeko kaverini, niin en kerro viellä kuka hän on
mä?
Kirjaudu sisään vastataksesi.