F3SM Kausi 2 - Tallit ja kuljettajat

F3SM
/

Kuka ajaa? Missä ajaa?

Eli tänne voit alustavati ilmoittaa tallisi kuljettajineen tai hakea kuljettajaa, tallipaikkaa jne.

Virallinen ilmoittautuminen aukeaa sitten hieman myöhemmin.

Hookkis
/ /

Taidetaan ajaa zapekin kanssa. Tuen nuoria lupauksia ;)

Autona: Honda civic 07 Kuljettajat: Hookkis,Zapekk

TehBigBunny
/

TEAM ÄFFÄRCEE tulee jatkamaan erittäin kilpailukykyisellä kalustolla ja LOL joillain vanhoilla naamoilla. Kai.

Auto:

Äijät:

Ac3Way
/

Talli:??? Auto:??? Kuljettajat: Pedot + apina = Väiski, kirves ja ässä.

sosra
/ /

Mukana, tietty jos löytyypi tallia!

sosra
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote: Jos Raab ajaa niin Raab ajaa yksin.

Autona: Civic Si

Pistetäänkö oma talli pystyyn? ;)

AJfin
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote: Jos Raab ajaa niin Raab ajaa yksin.

Autona: Civic Si

Sulla lukoo poika sopimuksessa että ajat Arctic works tiimissä tai et missään.. ja jos rikot sopimusta niin tuloo 3,5M lasku sopimusrikosta! :P

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle AJfin

AJfin wrote:

Sulla lukoo poika sopimuksessa että ajat Arctic works tiimissä tai et missään.. ja jos rikot sopimusta niin tuloo 3,5M lasku sopimusrikosta! :P

Ei lasketa jos ei osaa lukea !

Aliboz
/ /

Toy Boy Racing

2007 Seat Leon Cupra

#37 Aliboz (Tallipäällikö, 1.kuski)

#21 Hammeredhuoh (Tallin virallinen sählääjä)

#51 J Dallas Q (Maalari)

deroits
/

Vastauksena käyttäjälle Hookkis

hookkis112 wrote: Taidetaan ajaa zapekin kanssa. Tuen nuoria lupauksia ;)

Autona: Peogeot 207 RC Kuljettajat: Hookkis,Zapekk

pääsenkö teidän tiimiin?

RaabForRehab
/ /

Vastauksena käyttäjälle AJfin

AJfin wrote:

Jos ajan niin ajan yksin ja Arctic Worksin tiimissä tietty, mutta yksin :D Äläkä rupee herra iso herra siellä äpisemään tai laitan 10mil crediitin laskun mun hotläppäämisestä :D

Schimanski76
/

Meiltä tuloo kanssa tiimi.

LAGGY BASTARDS RACING

kuskit:

-Schimanski76 (schimanski76) -Sfinksi fani (finski fani) -TJP27 aka HÄ?Monelta?Kerkeeks käyä kaupassa? (TJP27)

Auto

-????(arvotaan,jos ei sopua synny.)

Maalaus:VilleK00(vaikea kieltäytyä,kun piippu on ohimolla)

Tavoitteet ja muuta horinaaa:

Osallistutaan aina,kun yhteydet toimivat.Jos eivät toimi,vetäydymme kisasta.Se selviää usein jo aika-ajojen lomassa.Eli leikkimielellä lähdemme kauteen mukaan.Emme aio sotkea kärkikahinoita/pistetaulukoita.Tai ehkä vähän,jos siitä maksetaan riittävästi.

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle Hookkis

hookkis112 wrote: Taidetaan ajaa zapekin kanssa. Tuen nuoria lupauksia ;)

Autona: Peogeot 207 RC Kuljettajat: Hookkis,Zapekk

Hookkiksen nuorten kuljettajien kehitysohjelma. Sitten kun zapekk on kuljettajana kypsynyt ja valmis siirtymään suurempiin talleihin taistelemaan mestaruudesta, niin hookkis ottaa tilalle uuden nuoren tulevaisuuden lupauksen.

Alchemist FI
/ /

Berserk Racing, autona toimii Civic Si Coupe. Tallipaikkoja on vapaana jos kiinostaa. Auto + pakolliset osat tallin puolesta.

edit: tallin nimi muutettu

TehBigBunny
/

ÄFFÄRCEE jr. Team tarjoaa jälleen auton + mahdollista säätö/suunnittelu apua kolmelle kuljettajalle.

El PiNk DeViL
/ /

Honda Racing Team Honda Type-R 2007, alustavasti minä ja kaverini kuljettajana, mutta en tiedä tuleeko kaverini, niin en kerro viellä kuka hän on

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Honda Racing Team Honda Type-R 2007, alustavasti minä ja kaverini kuljettajana, mutta en tiedä tuleeko kaverini, niin en kerro viellä kuka hän on

Michael Galati?

deroits
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Honda Racing Team Honda Type-R 2007, alustavasti minä ja kaverini kuljettajana, mutta en tiedä tuleeko kaverini, niin en kerro viellä kuka hän on

mä?

Kirjaudu sisään vastataksesi.