Kilpparit hei!!!
Nyt jotain rotia noihin kierrosaikoihin!!! Ei noissa ole mitään järkeä!!!
Kilpparit hei!!!
Pakko parantaa, ei luonto anna periks, syyttäkää Leestiä perkl! Sen vika!
EDIT: mut joo rankkaa puuhaa toi kierroste parantamine on, toiki ainut alle 2:14 ja en tiä mite tuli :D
2:15.109 ajoin äsken 6 nopeella...
Tavote aika-ajoon on 2:14.xxx. kivasti.
[turha kommentti]Minähän täällä en varmaankaan saisi nyt kommentoida, mutta kylmiltään rakentelin tuollasen SM-rajoitetun kulkineen ja 10 susulla aikaan 2:15.6jotain. Ehkäpä sittenkin olisi pitänyt osallistua...[/turha kommentti]
Kyllä mukaan saattaa päästä jos meinaa tosissaan osallistua loppuihin kisoihin. Ainakin kannattaa kysäistä mänizmänteiltä.
Mulla on yks tiimipaikkakin vapaana jos tarpeen tulee :)
2:13.674... en postaile enempiä Susse aikoja :(
Selvisi miksi nuilla kilppareilla on niin kiire ... tanan jaappanilaiset !
!http://zine.reflexgamer.net/wp-content/uploads/2009/10/wtf.JPG!
No LOL joku my happy aquarium facebookissa :D
TEAM ÄFFÄRCEE tiedottaa:
Johtuen tallin rajoitetusta osallistumisesta seuraavaan kilpailuun tallin resursseja käytetään oheistapahtuman järjestämiseen. Kilpailuviikonlopun ajan ÄFFÄRCEEn motorhomeen ympärillä on erillaisia oheistapahtumia. Ruokapisteessä tarjolla mm. kilpikonna soppaa. Lisaksi perheen pienimmille vaikkapa kilpikonna-ratsastusta ja myyntipisteessä tarjolla kilpikonnan kuorista tehtyjä matkamuistoja.
Vastauksena käyttäjälle Vally85
Vally85 wrote: Go ahead, make my day... Punk
Ei ole hyvä tämä casvisruoca :|
!http://www.oweiss.com/illustration/samples/tt_turtle-soup_02.gif!

Eilinen ÄFFÄRCEEN yksityistilaisuus ottaa vieläkin koville. Tarjolla oli juomisen lisäksi kaikkea muutakin. Viihtyminen oli enemmän kun kohdallaan. Kiitoksia siitä mukaville varikko typyille.
2:14.199 tuli juuri 10 nopeella.. Kyllä se siitä :D
2:14.064.. Taitaa mennä vielä 13 puolelle..
2:19.XXX morjes.
2:14.390 hyvin kulkee vieläkin
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Kilpparit hei!!!
Olen samaa mieltä,mutta mahtaako tuo japanilaisten suosima soossi pysyä kilpailussa radalla?Viimexikin meinasi käydä vähä kylmät...vai veditkö tahallaan : )
Vastauksena käyttäjälle x Mr Grey x fin
TRD xMR GREYx wrote:
Olen samaa mieltä,mutta mahtaako tuo japanilaisten suosima soossi pysyä kilpailussa radalla?Viimexikin meinasi käydä vähä kylmät...vai veditkö tahallaan : )
Hehe, saas nähä jos pysyy pää kasassa suzukassa, motegis tuli joo se pieni ajatuskatkos. Kattelin nii innoissani paskaks mennyttä laatikkoa et pääs jarruttelu unohtumaa :)
TRD xMR GREYx wrote:
Buhuu!!!Jätkät cruisailee 475 vekottimil tommosii aikoi ja mä sekä lutis joutuu vetää iha limitil,et pysyttäs kyydis.IHAN EPISTÄ... ; )
+Välly!
BUUUUU! Taas se pakottaa mut ajelemaa Lidlissä :(
Kivasti kulki Leestin kiivi kun kävin koittamassa 2:12.826 Lidlissä :P
Kirjaudu sisään vastataksesi.