F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

zattwy
/

Kävin sit vetää monta kierrosta maplee hyvän ajan 1:21.4xx.....ja monta muuta hyvää kierrosta...Mutta vierinpien VHIHHHHTTTTu!!!!!!!!!!!!! ERKELE Rupes kyl pikkase nyppii ottassa. Toistepäin ei plondikaan enää suutaa aukase. Tanan hurrit ja tasapäät!!...

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle zattwy

zattwy wrote:

Kävin sit vetää monta kierrosta maplee hyvän ajan 1:21.4xx.....ja monta muuta hyvää kierrosta...Mutta vierinpien VHIHHHHTTTTu!!!!!!!!!!!!! ERKELE Rupes kyl pikkase nyppii ottassa. Toistepäin ei plondikaan enää suutaa aukase. Tanan hurrit ja tasapäät!!...

!http://bit.ly/aEFymF!

hulluseon
/

Maple oli hyvä rata. Spa on paljon parempi. Eli vormula on paljon mielekkäämpi nyt. Mutta kävin ajelemassa Mugellon setupilla ja samaa tahtia kirveksen kanssa suurinpiirtein. Männy maku tähän peliin jostain syystä.

Ja on se Maple ihan hyvä rata kumminkin päin. Minusta vaan mukavampi ajaa tätä rataa vähän levottomalla autolla jota viedä pikku sivuluisussa koko ajan.

TehBigBunny
/

Miulla on Datsuniin sellaiset tunet että 1:20 paukkuu.

Tarjouksia otetaan vastaan :)

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Miulla on Datsuniin sellaiset tunet että 1:20 paukkuu.

Tarjoan sulle 10forza creduu että ET anna kellekkää sitä.

TehBigBunny
/ /

Aika skotti tämä Warjo-miäs :(

// Mie ajoin 1:20.112 :)

kaijanen
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Miulla on Datsuniin sellaiset tunet että 1:20 paukkuu.

MÄ!

Mä oon aina tykänny mite IFK ja HJK pelaa:) Ihan ovat suomen eliittiä. Tuli näin muute vaa täsä mielee

kivasti

TehBigBunny
/ /

:D

Pakko kai lähettää tunet vaikka creduija kyllä tarkotin. Tuo on kirpaissut syvältä ...

// En tiijjä oliko sulla tuo sama Tatsuni. #3

kaijanen
/

Oli oli, ja saat sä kredujaki. Mikää ei enää tunnu missää

TehBigBunny
/

Hahah :D Emmie kehtais siulta mitään ottaa, kaikki on varmaan jo viety. Kahdesti.

Poikakin on panttilainaamossa.

kaijanen
/

Pohjalla ollaan, mutta usko kultaiseen tulevaisuuteen on vankkumaton.

Aika Welho tämä BIGbunny, heti ekalla 01:20.4

MrD St Jimmy
/ /

Ekat 6 kierrosta takana ja ajaksi 1:21.488. Ei mene hyvin ei.

vaiski75
/

kirves wrote: Varmaan se vika on minussa, mutta ihan oikeasti...mitä vittua...jos ajaisin tuon kisapituuden 35 kierrosta, niin ehkä - tosiaan ehkä - saattaisin päästä alle 1:25. Hirveä on ero kärkeen, mutta ei kyllä kuulu rata kiinnostuksen kohteisiin.

Seuraavan kerran pääsen ajamaan vasta...vasta Nyrressä.

Nyt sinne peilin eteen sen kaljan kanssa ja psyykkaat itsesi kuntoon, ole MIES!

PS. Eissiltä löytyy myös lääkkeitä jolla voi jättää tuon peili kohdan väliin, mutta en sitten tiedä miten ne toimii kaljan kanssa..

vaiski75
/

Mulla oli aika-ajo säädöt ja kisa säädöt aivan eri. Aika-ajossa olisi pitänyt mennä tuonne 1:23 jotain aikoja ja kisasäädöillä paras on ollut 1:24.500 noin. Kisassa taisi olla 1:25.XXX jotain, en uskaltanut riskeerata kisan alussa ja kisan lopussa alkoi jo olut vaikuttamaan..

zattwy
/

JOO Mä 2:06.4xx jotai ekoissa.Ei ole kiva tämä.A-loppi kuttuu jos ei tuu ku 8 kilpailijaa,heh!!!

hulluseon
/

Siis missä? Sedonassako? Taitaa jäädä Possu talliin jos ei ala ajat parantumaan...

zattwy
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Siis missä? Sedonassako? Taitaa jäädä Possu talliin jos ei ala ajat parantumaan...

Ei ne ajat tallis parane.Toi Aika oli täys haamu mullekki. vaihtelee liiaks noi , siel 07,9xxx-09.3xx siinä perusvauhtia.

hulluseon
/

Eihän ne siellä parane, mutta miten halvatussa mä en pääse alle 2:10? En voi käsittää miten mä oon tuon 2:07 saanu

hulluseon
/

Jaa, pitää lopettaa nyt tämä missä vika kun ei kulje. Kulkee kun sääti ohjaimen kohtalleen. Pässi on tämä kuski.

Nikde
/

Ei oo tullu treenattua ollenkaan, mielenkiinnolla odotan huomista kisaa, ehtii testaamaan ~30min ennen kisaa kun töistä pääsee klo 18 :D

Capo26RS
/

Mulla tuntuu nyt kulkevan 2:07.1 - 2:07.9 väliin kiekat. Pirun tarkkana pitää kyllä Sedonassa olla, aika kivan haastava rata.

hulluseon
/

Eka mutka on taas sellanen perusanaalin paikka. 2:09.xxx aikoja tuossa vajaa tunti takaperin kun jonkinlaiset säädöt sai tuohon pulkkaan ja ohjaimeen.

Kirjaudu sisään vastataksesi.