Vastauksena käyttäjälle
Nikde
Nikde wrote:
Mun mielestä säännöissä ois viilaamisen varaa. Nyt oon ite pudonnu kahesta kisasta nettiyhteyden vuoksi ja menettäny puolet pisteistä, vaikka oon ajanu molemmat kisat muutamaa kierrosta vajaana maaliin. Mielestäni ois oikeudenmukasempaa antaa pudonneelle lobbyn 8.:n pisteet jos on ylittäny tietyn matkan, tai sitten laskea prosentteina ajettujen kierrosten määrä, esim 22/24*8:n sijan pisteet. Nykyinen järjestelmä on ainakin ihan perseestä suoraan sanottuna.
Ite keskeytin 2 kierrosta ennen maalia ja saan puolikkaat pisteet.... Oisin saanu enemmän pisteitä jopa Ö-lobbyssä yksin ajellessa.
Hyvä, että tää nousee esille tässä vaiheessa kautta niin on jotain selkeitä kehityskohteita seuraavaa siisonia ajatellen. Itse samoilla linjoilla, että kehittää tuota varmaankin pitäisi.
Vastauksena käyttäjälle
Nikde
Nikde wrote:
Tottahan toki, mutta jos esim fjormuloissa keskeytät vaikka sijalta 2 ja kisassa mukana sillä hetkellä enään 10 kuskia, niin saat kymmenennen sijan mukaiset pisteet ilman puolitusta.
vormuloissa ei voi disconnectaa tahallaan :(
Vastauksena käyttäjälle
villek00
villek00 wrote:
vormuloissa ei voi disconnectaa tahallaan :(
se olisikin näky jos formuloissa joku auto rupeis eka lagaa ja sit vaan katoais jonnekkin :D
Vastauksena käyttäjälle
Pure Black40
Pure Black40 wrote:
Nice. Olemalla joka kisassa mukana, pistetilanne näyttää hyvältä. :)
Mulla sama homma, treenaaminen jääny aika vähiin ja sijotukset ei päätä huimaa, mut kaikki kisat oon ajanu ni siellä sitä keikutaan kuudentena henk.koht. pisteissä :)
Vastauksena käyttäjälle
MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote:
Muistelin että huonoin kisa lasketaan pois mutta taisin sekoittaa track attackin tähän pistelaskuun :D?
Onkos tuossa pisteiden laskussa sittenkin tuo huonoimman suorituksen pisteen vähentäjä? Excelin kaavassa on ainakin pisteiden kohdalla SUM (FX:OX)-EX (X on jokin rivinumero)
Kauden säännöistä en sitä nähnyt mutta se kuitenkin on?
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Mutta kun tällä kaudella kaikki pisteet tulee mukaan niin se on ihan turha,
5.1 Viime kauden tyyliin itse kisa ja sen aika-ajot ajetaan samana päivänä. Forza 3 SM 3. kaudella ajetaan 10 osakilpailua, joista kunkin osallistujan kauden loppupisteet muodostuvat laskemalla pisteet yhteen ja lopuksi tiputtamalla heikoimman kisan pisteet pois. Mikäli osakilpailuun ei ole vähintään neljää osallistujaa, järjestetään osakilpailu myöhemmin sovittavana ajankohtana.
Eli eipä ole huomattu sinne pointsien kohtaan näköjään lisätä, mutta 9/10 siis lasketaan.