Vastauksena käyttäjälle Exami
Exami wrote: Jossen tänään saa noita SM-sarja tunnustarroja ni meidän talli ajaa viimekaudentarroilla...
Joko se sai ne?!
Laita mulle Boxilla viesti tai jollekkin muulle, jos niitä ei näy..
joo lohes oli noheva ja laitteli :)
laettakkee meijjän pökälemaisterillekki tarrotuksia.
Ja saikos ne maalit poiketa edes vähästä?! vai pitääkö taas olla natsimaisen tarkkaan identtiset?
(ihan meinaan nyt jotai +-2 uniikkitarraa)
Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote: Päräytin Rellulla tauluun 1:04,164
Ajoin 1.03.8 Cupralla.
Rellua kun vähä säädin nii 1.03.4 Helppo ajettava.
Miten vitus...
Vastauksena käyttäjälle djrunkkari
djrunkkari wrote: Miten vitus...
Koska myö ollaa surceita.
Vastauksena käyttäjälle x Mr Grey x fin
x Mr Grey x fin wrote:
Ajoin 1.03.8 Cupralla.
Rellua kun vähä säädin nii 1.03.4 Helppo ajettava.
Pierua pussillinen Greylle.
Vastauksena käyttäjälle Nikde
Nikde wrote:
Koska myö ollaa surceita.
Mä oon ainakin ihan hukas 1:05.5XX-7XX tasaisesti tulee :/
Vastauksena käyttäjälle djrunkkari
djrunkkari wrote:
Mä oon ainakin ihan hukas 1:05.5XX-7XX tasaisesti tulee :/
Hyvähyvä! Jatka samaan malliin!
juu
Järjetön aika kyllä kehissä. :O Eeen ymmärrä. Itse saan ajettua tasasesti 1:05.6XX aikoja. Voi perse.
Minkä luokan kikottimilla tuota Mugello Clubia runttaatte?
Vastauksena käyttäjälle Terror80
Terror80 wrote:
Ahh, thänks. Mie olen sen verran uusi tulokas FRC:n foorumilla ettei tämä ollut vielä tiedossa. Kiitosta linkistä... pitää iltasella kokeilla tuleeko mittää :)
Jeps, ei mitn.
Ja vielä sit sen verran et jos joskus haluaa näihin meidän kisailuihin osallistua niin suurin osa kisoista ajetaan täysin ilman ajo-apuja (tai, no kytkin on vapaavalintainen) Eli jos jotain on käytössä, nyt o hyvä hetki harjotella ajamaan ilman niitä :)
Pääseekö tähän ekaan kisaan mitenkään osallistumaan, vaikka vierailevana tähtenä niinkun Seat Supercopassa on tapana! Tiedän kyllä, että ilmoittautumisaika on loppu, mutta mulle ei tarvi laskee pisteitä!
Vastauksena käyttäjälle ProBale
ProBale wrote: Pääseekö tähän ekaan kisaan mitenkään osallistumaan, vaikka vierailevana tähtenä niinkun Seat Supercopassa on tapana! Tiedän kyllä, että ilmoittautumisaika on loppu, mutta mulle ei tarvi laskee pisteitä!
On näihin karkeloihin ainakin joskus myönnetty ajolupia,vaikka ei ole ehtinyt sarjaan ilmoittautua ajoissa.En tiedä,mikä on nykyään meininki.
Kun nyt katsoo,ketä tuonne mänitsmänttiin tällä kaudella kuuluu,niin muista kehua kovasti Kulta-Katriinaa,Turkkua ja Juventusta.
Eiköhän se siitä.
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Jeps, ei mitn.
Ja vielä sit sen verran et jos joskus haluaa näihin meidän kisailuihin osallistua niin suurin osa kisoista ajetaan täysin ilman ajo-apuja (tai, no kytkin on vapaavalintainen) Eli jos jotain on käytössä, nyt o hyvä hetki harjotella ajamaan ilman niitä :)
Padilla kun ajan niin miulla on assisteista breaking only ja tosiaan auto-clutchi käytössä.
Mugello Clubia kävin yllä mainituilla assisteilla kokeilemassa Megane RS:llä A528... 9 kierrosta kokeilin ja paras aika oli 1:05.536
Oikeastaan tuossa 1:05.5xx - 1:05.8xx välissä oli joka kierros ekaa lukuunottamatta. Pitänee siis säätää vielä vähän että alittuu tuo 1:05.5xx.
Mugello on paska maa.
TIIMIT HUOM! Lisätkää tiiminne ilmoittautumispostaukseen ao. tiedot viimeistään 2 tuntia ennen avauskisaa:
Auto Vanteet(merkki ja malli) ^varmistakaa että koko on 19"^ Auton paino PI
Kiitos!
ps. Kuva autosta siihen postaukseen tekis myös gutaa.
// Pidetään treeniaikahuutelot Runkkarin ansiokkaasti sitä varten aloittamassa ketjussa.
Sääntöjä päivitetty:
Löytyy tästä.
Pistelaskusta ym. infot vielä tulollaan, mutta mitään ihmeellistä ei ole tulossa sen lisäksi, että tallipisteisiin lasketaan kisan kahden parhaan tiimiläisen täydet pisteet. Tämähän toki oli jo tiedossa.
Lobbyjakoja pyritään myös tasoittamaan tarpeen niin vaatiessa, infoillaan kun valmista.
Tuo tallien kehitys vähän ihmetyttää, joten kysyn.
Eli talli on kolmannen kisan jälkeen neljännes viimeinen, niin silloin saa lisätä rengasleveyttä ja laittaa kevyemmän kardaanin ja vauhtisiivan?
Kirjaudu sisään vastataksesi.