F4SM - Ennakko

TrickHat FIN
/

Vastauksena käyttäjälle PetuK

PetuK wrote: Ens kaudelle rankkua kaikille!! Jee. Etenkin sen suurimmille vastustajille! Wohoo!!!

Ja sitten -asiaan-. Saattaapi tulla sellainen kausi, että sellaisia on vähän pakko olla. Tosin, samassa muodossa tuskin nyt esiintyy hetkeen. Tai saattaapi olla ettei tule. Katotaan nyt mitä noi taikahattarat kertoo. Jee.

Taikahattarat on hyvii hattaroita. Camperit harottaen kohti uusia ylämäkiä.

hulluseon
/

Elikkä kysellään julkisesti taas, niin tulee ainakin varmasti selville sitten kaikille. Koskevat siis tietenkin tulevaa kautta numero kuusi.

Lukee että kaikki conversionit kielletty. Koskeeko tämä nyt sitten ihan kaikkea? Eli ei saa vaihtaa takavetoa nelikoksi ja toisin päin? Eikä turpottaa jos on turpoton?

Kisojen välillä saa sitten sääntöjen sisällä vaihtaa osia vallan hirveästi?

Ja tietty tärkein, eli ilmeisesti ei ole minkäänlaista tasuri järjestelmää olemassa tällä kertaa??

MehuSukka
/ /

Keskiviikkona 16.1? Mitäs helvatan helvettiä se tämä? Menee kivasti ALMS-sarjan kanssa päällekkäin ja vielä kenties tulevien GR-kisojenki.

// Jaa sielä dragit taas vilahtaa. ^Nipsu perrrkele^ Ei tässä sitten mitään kinostuskerroin laski heti nollaan ku näin dragit. Autolistan kohdalla jo vähän innostuin.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Lukee että kaikki conversionit kielletty. Koskeeko tämä nyt sitten ihan kaikkea? Eli ei saa vaihtaa takavetoa nelikoksi ja toisin päin? Eikä turpottaa jos on turpoton?

Mikähän kohta sanassa kaikki oli hullille niin kovin epäselvä? :D

pitäs vissii jaksaa koeajjaa autoja,

MIKSI väärä NISSAN ja väärä M3? TÄH?!

Rusty McSteele
/

Kinnostais lähtee mukaan. Sais broidin kaa tiimi pystyyn, onks joku sääntö tiimijäsenten minimimäärästä? Koko kausi ajetaan vissin samalla autolla?

THE FRC
/

Eli 13. Tammikuuta.

Aivan kaikki conversionit kielletty.

Kisojen välillä saa autoa sääntöjen puitteissa muokata vapaasti.

Samalla autolla kuitenkin koko kausi.

Tasurijärjestelmän pitäisi pysyä poissa.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Mikähän kohta sanassa kaikki oli hullille niin kovin epäselvä? :D

Siks et sie saat kyssyy.

DarkWarjo wrote:

MIKSI väärä NISSAN ja väärä M3? TÄH?!

Miten niin vääriä? En minä nää mitään väärää noissa?

^Ei kun mulla ei oo lasit päässä niin enhän minä nää mitn^

Nikde
/ /

Tykkäsin kyllä oikeinkin kovasti kaikista auto vaihtoehdoista, on aika hankala päättää minkä noista valittee :)

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Nikde

Nikde wrote: Tykkäsin kyllä oikeinkin kovasti kaikista auto vaihtoehdoista

Tämä on totta.

Nikde wrote: aika hankala päättää minkä noista valittee :)

No ei ole. Tosin vaan pelkään että kahta merkkiä näkee radalla enemmän kuin muita. Toivotaan ettei näin ole. Ja ennustan että yksi näistä takavetoisista tulee olemaan musta hevoinen.

Rusty McSteele
/

Vastauksena käyttäjälle HLR Juggernaut

SettlingAphid60 wrote: Rusty, otahan mut kyytiin... mun vauhin ja viritaidot kutakuinkin tunnetkin.

Sopii vallan mainiosti, enemmän pisteitä tallille.

DarkWarjo
/

Ilokseni kuuluu ilmoittaa että tällä kertaa Team Kamikazella on jopa YKSI kuski joka osaa ajaa!

ps. se en ole minä!

Nikde
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

No ei ole. Tosin vaan pelkään että kahta merkkiä näkee radalla enemmän kuin muita. Toivotaan ettei näin ole. Ja ennustan että yksi näistä takavetoisista tulee olemaan musta hevoinen.

Mulla tuli 4:llä autolla 0.250 sek sisään aikaa tänään testaillessa ja kaikissa oli hyvät ja huonot puolensa, yks oli muutaman kymmenyksen hitaampi, mutta mahdollisesti säädöillä korjattavissa.

Joutunee vielä testaa useemmalla radalla noi vaihtoehdot, sitte ku vielä jaksais lähtee optimoimaan kokoonpanot joka autolle joka radalle erikseen... Juu ei. :D

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Ilokseni kuuluu ilmoittaa että tällä kertaa Team Kamikazella on jopa YKSI kuski joka osaa ajaa!

ps. se en ole minä!

Mitä? Onks meillä kolomas kuski?

savulohi
/

Petu ja Ville laittana loistavat säännöt ja autot kutoskaudelle. Ei jaksana pappa syttyä yhden auton kausille mutta nyt on lähettävä taas möhlimään. :)

THE FRC
/

HOPLAA!

Ilmoittautuminen päättyy lauantaina 12.1.2013 klo 18.

Tällöin pitää viimeistään myös ilmoittaa tallin autovalinta.

savulohi
/

Multa löytyy muuten monen sorttista Corvette-aiheista tarraa jos jollakulla on käyttöä SM-karkeloissa. Kuvista löytyy esmes, kyselkää Livessä.

MehuSukka
/ /

Jos joltain löytyy Nissanitarroja esim. Nismoa etc. tai jotain muuta perusmainostarraa nii tähän suuntaan vaan jos kehtaa lähetellä. Eivät tule poistumaan tätä tallia pitemmälle.

savulohi
/

Miulla on Sfäden Calsonic R32, siinä on jotakin mutta melkeen vaatis Neljän Metrin luvat. Tuskinpa tuo pahastuu mutta en periaatteesta lähetä ilman lupia. Jospa se huomais tämän taikka kysäsen huomenna viestillä jos ei se täällä niin pyöri tähän hätään. Laittamassa on kuitenkin.

Kirjaudu sisään vastataksesi.