Vastauksena käyttäjälle
PetuK
PetuK wrote:
Ens kaudelle rankkua kaikille!! Jee. Etenkin sen suurimmille vastustajille! Wohoo!!!
Ja sitten -asiaan-. Saattaapi tulla sellainen kausi, että sellaisia on vähän pakko olla. Tosin, samassa muodossa tuskin nyt esiintyy hetkeen. Tai saattaapi olla ettei tule. Katotaan nyt mitä noi taikahattarat kertoo. Jee.
Taikahattarat on hyvii hattaroita. Camperit harottaen kohti uusia ylämäkiä.
Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
Lukee että kaikki conversionit kielletty. Koskeeko tämä nyt sitten ihan kaikkea? Eli ei saa vaihtaa takavetoa nelikoksi ja toisin päin? Eikä turpottaa jos on turpoton?
Mikähän kohta sanassa kaikki oli hullille niin kovin epäselvä? :D
pitäs vissii jaksaa koeajjaa autoja,
MIKSI väärä NISSAN ja väärä M3? TÄH?!
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Mikähän kohta sanassa kaikki oli hullille niin kovin epäselvä? :D
Siks et sie saat kyssyy.
DarkWarjo wrote:
MIKSI väärä NISSAN ja väärä M3? TÄH?!
Miten niin vääriä? En minä nää mitään väärää noissa?
^Ei kun mulla ei oo lasit päässä niin enhän minä nää mitn^
Vastauksena käyttäjälle
Nikde
Nikde wrote:
Tykkäsin kyllä oikeinkin kovasti kaikista auto vaihtoehdoista
Tämä on totta.
Nikde wrote:
aika hankala päättää minkä noista valittee :)
No ei ole. Tosin vaan pelkään että kahta merkkiä näkee radalla enemmän kuin muita. Toivotaan ettei näin ole. Ja ennustan että yksi näistä takavetoisista tulee olemaan musta hevoinen.
Vastauksena käyttäjälle
HLR Juggernaut
SettlingAphid60 wrote:
Rusty, otahan mut kyytiin... mun vauhin ja viritaidot kutakuinkin tunnetkin.
Sopii vallan mainiosti, enemmän pisteitä tallille.
Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
No ei ole. Tosin vaan pelkään että kahta merkkiä näkee radalla enemmän kuin muita. Toivotaan ettei näin ole. Ja ennustan että yksi näistä takavetoisista tulee olemaan musta hevoinen.
Mulla tuli 4:llä autolla 0.250 sek sisään aikaa tänään testaillessa ja kaikissa oli hyvät ja huonot puolensa, yks oli muutaman kymmenyksen hitaampi, mutta mahdollisesti säädöillä korjattavissa.
Joutunee vielä testaa useemmalla radalla noi vaihtoehdot, sitte ku vielä jaksais lähtee optimoimaan kokoonpanot joka autolle joka radalle erikseen... Juu ei. :D
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Ilokseni kuuluu ilmoittaa että tällä kertaa Team Kamikazella on jopa YKSI kuski joka osaa ajaa!
ps. se en ole minä!
Mitä? Onks meillä kolomas kuski?