Forum - Cars

Liikenteessä vituttaa:

Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 25.01.2012

  • 0
Hitaasti moottoritielle kiihdyttävät. Tällaiseen tapaukseen törmäsin taas maanantaina. Moottoritielle oli pitkä kiihdytyskaista ja edellä ajava auto kiihdyttää tooodella hitaasti, motarille tullessa vauhtia oli vielä vaivaiset 80 km/h vaikka rajoitus on 100. Ohitin auton nopeasti ja huomasin, että kuski on nainen.
villek00

villek00 25.01.2012 (edit 25.01.2012)

  • 1
Nipsuhuuli wrote: Tällaiseen tapaukseen törmäsin *taas* maanantaina.
Sillattis! No miten, tuliko isoki lommo? Vai meniks ihan lunariin?
Nipsuhuuli wrote: Ohitin auton nopeasti ja huomasin, että kuski on nainen.
Totta on että naisissa on heikkoja kuskeja, mutta on niitä meissä miehissäkin. Usko pois ;)
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 25.01.2012

  • 0
villek00 wrote: Totta on että naisissa on heikkoja kuskeja, mutta on niitä meissä miehissäkin. Usko pois ;)
Usein tulee mielenkiinnosta katsottua, millainen kuski on ratissa jos ajotapa on normaalista poikkeava. Omien havaintojen perusteella nämä ylivarovasti ajavat ovat naisia tai vanhuksia, mutta kyllä nuoria miehiäkin on välillä näkynyt. Hitaissa kiihdyttelijöissä ärsyttää eniten se, että bensaa kuluu enemmän kun itsekin joutuu samalla vauhdilla kiihdyttämään. Autokoulussa aina jaksettiin muistuttaa siitä, että tavoitenopeuteen kannattaa kiihdyttää ripeästi.
teemu1337

teemu1337 25.01.2012 (edit 25.01.2012)

  • 2
-TehBigBunny- wrote: * ^T@XiGusKiT^ jotka ei osaa käyttää vilkkua. * ^T@XiGusKiT^ jotka roikkuvat puskurissa. * ^T@XiGusKiT^ jotka ajavat päin punaisia. * ^T@XiGusKiT^ jotka ajavat myös taajama-alueella [varsinkin koulujen ja päiväkotien alueella] reilua ylinopeutta.
" Tässä ":http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=89346 ohjeistava video, kuinka toimia kun kohtaat mulqn liikenteessä
TehBigBunny

TehBigBunny 25.01.2012 (edit 25.01.2012)

  • 5
Myyris. p>. ^carcuun^ * Ihmiset jotka ei osaa käyttää vilkkua. * Ihmiset jotka roikkuvat puskurissa.
Mace

Mace 25.01.2012

  • 7
Mopoautot.
Opc Sami

Opc Sami 22.03.2012

  • 2
Kiihdytys kaistalla KÖRÖTTELIJÄT!
Mace

Mace 12.10.2012

  • 1
Hieman täytyy sanoa että ärsyttää nämä tilanteet: Tulossa liikenneympyrään, ja joku dbäggi tulee sieltä eikä vilkuta kääntyessään pois ympyrästä. Aina joutuu sitten turhaan odottaan niitä että kääntyykö ne pois vai ei.
Exami

Exami 21.10.2012 (edit 21.10.2012)

  • 0
Liikenteessä vituttaa: Kaikki, mikäli vaatii tarkennusta: Kaikki muut.
Schimanski76

Schimanski76 21.10.2012

  • 0
Suomalaisten liikennekulttuuri on jostain keski-karpolta 1973 muutenkin. Pääkaupunkiseudulla on ihan OK liikenne ja siihen kasvettu,mutta esim. tämä Tamppere on ihan jostain perkeleen en ees viitsi sanoa.Voiko juntimpaa olla,ei."Mää olin ekana!"
PetuK

PetuK 21.10.2012 (edit 21.10.2012)

  • 1
Schimanski76 wrote: Suomalaisten liikennekulttuuri on jostain keski-karpolta 1973 muutenkin. Pääkaupunkiseudulla on ihan OK liikenne ja siihen kasvettu,mutta esim. tämä Tamppere on ihan jostain perkeleen en ees viitsi sanoa.Voiko juntimpaa olla,ei."Mää olin ekana!"
Kyllä motariajo pks-alueella on ollut ehdottomasti urpointa touhua mihin ite olen viimeksi kuluneen puolen vuoden aikana törmännyt. Kyllä sitä kaikkialla urpoillaan ja itsekin sellaiseen aika-ajoin syyllistyn, mutta se "läheltä piti"-tilanteiden määrä ja yleinen päin lompsaa ajaminen on kyllä ko. alueella jotain aivan omaa luokkaansa mun kirjoissa. Toisaalta selvähän toi on, kun liikennemäärät ovat suurempia ku muualla Suomessa niin helposti sinne sekaan osuu sit niitä vähän omalaatuisempia yrittäjiä.
hulluseon

hulluseon 21.10.2012

  • 1
Schimanski76 wrote: Suomalaisten liikennekulttuuri on jostain keski-karpolta 1973 muutenkin. Pääkaupunkiseudulla on ihan OK liikenne ja siihen kasvettu,mutta esim. tämä Tamppere on ihan jostain perkeleen en ees viitsi sanoa.Voiko juntimpaa olla,ei."Mää olin ekana!"
Jaa, minusta Tampesterissa oli ihan helppo ja mukava kurvailla sillon viime keväänä. Mikkeli ja Joensuu tähän mennessä olleet suurimmat inhokit sekä ennen Jyväskylää sijaitseva ramppi helvetti. Ja tietty sen vähän minkä olen pääkaupunni seuvulla liikkunut, tosin jalan, mutta siltikin. Laisinkaan ollut lystiä se maaseudulla kasvaneelle. Täällä kun tottunut väistelemään vain naapurin lehmiä, traktoreita tai rattijuoppoja. Sitten tietty tuolla isoilla teillä ottaa päähän nämä helkutin kilvan ajajat. Jalat on kuin Mäkisellä, mutta omat kädet sitten tasapainottaa. Ja tietysti nämä ääliöt, jotka eivät anna tilaa tarpeeksi raskaalle liikenteelle.
joonas6

joonas6 21.10.2012

  • 0
Se kun ihmiset ei osaa kallansiltojen työmaan kohdalla enää lukea nopeusrajoituksia ja kaikki ajaa toisistaan 5CM päässä tanan uunot.
jazgaman

jazgaman 21.10.2012

  • 1
Liikenteessä vituttaa kaikki, koska kukaan muu ei osaa ajaa oikein. Paitsi minä. eiku..

Write a post

Sign in to post a post.