Näin Tsukubaan:
velliperse – PI 560 tuning man – PI 560 Nipsuhuuli – PI 570 Storkki – PI 570 Nikde – PI 570
Aika rankalta tuntui toi 35 PI:n pudotus. Ei ollut Volvo ollenkaan enää hyvä. Käytännössä joutui karsimaan kaiken pois lukuunottamatta sääntöjen tarkoittamia pakollisia osia.
Rankaa sen pitää ollakin. Rankimmin vaikuttaa Vauxhalliin. Siinä korkein PI noilla pakollisilla palikoilla.
miun mielestä sm:mässä pitäis ajaa kaikki tasavertasilla autoilla ja jos joku olis nopeempi niin sitten olis ja voittais. Enemmän jokkikseen sopii nämä tasoituksen. Mutta se on vaan mun mielipide
Vastauksena käyttäjälle Pytzi
Pytzi wrote: miun mielestä sm:mässä pitäis ajaa kaikki tasavertasilla autoilla ja jos joku olis nopeempi niin sitten olis ja voittais. Enemmän jokkikseen sopii nämä tasoituksen. Mutta se on vaan mun mielipide
Kyllähän oikeissakin ratasarjoissa tulee menestymispainoja yms tasoittamaan kilpailua. Mun mielestä varsin fiksu systeemi. F3SM2 kausi oli yks tasasimmista juuri PI-tasoitusten vuoksi.
Päivitetty Laguna Secan jälkeen.
Näin Indianapolikseen:
djrunkkari – PI 560 warcry – PI 560 Mr Grey – PI 570 Nikde – PI 570 Nipsuhuuli – PI 570
Päivitetty Indianapoliksen jälkeen!
Näin Tsukubaan:
velliperse - PI 560 tuning man - PI 560 Nipsuhuuli - PI 570 Storkki - PI 570 Nikde - PI 570
Päivitetty Tsukuban jälkeen.
Bernese
DJ - PI 560 Storkki - PI 560 Nikde - PI 570 TuneMan - PI 570 Velliperä - PI 570
Muut - PI 595
Ja mää ku aattelin et ens kisan sais jo ajaa täydel PI:llä, noh, näillä mennään :D
Nää jotku nössöt jättää skabat välii ku vähä PI rankkua tulloo, ei ole hyvä tämmöinen.
No joha o. Minä muka pisteissä toisena.
Sepäs oli nopeaa. Jee tuttu, vakaa ja turvallinen PI560
Nikde wrote: Nää jotku nössöt jättää skabat välii ku vähä PI rankkua tulloo, ei ole hyvä tämmöinen.
Onneksi niillä pysyy viä rankut :)
EDIT: Noin vain 30 pistettä otettiin kiinni :O
Vastauksena käyttäjälle djrunkkari
djrunkkari wrote: Sepäs oli nopeaa. Jee tuttu, vakaa ja turvallinen PI560
Onneksi niillä pysyy viä rankut :)
Juu, mun puolesta saavat skippaa seuraavanki skaban :D:D:D
Nikdellä ollu eniten PI rankkua :D berneses kolmas kerta :D
Still hanging there... Ois varmaa ollu enempikin ilman Mugellon lagipiikkiä...
NÄIN MAPLEEN
DJ - PI 560 Nikde - PI 560 bizarre - PI 570 Lohes - PI 570 Exami - PI 570
Muut - PI 595
JES!
Nyt pääsee maistaa sitte oikee kunnon rankkua! :)
Vastauksena käyttäjälle Nikde
Nikde wrote:
Kyllähän oikeissakin ratasarjoissa tulee menestymispainoja yms tasoittamaan kilpailua. Mun mielestä varsin fiksu systeemi. F3SM2 kausi oli yks tasasimmista juuri PI-tasoitusten vuoksi.
Ihan sekavia on taas menny suustaan päästämään, lainkaan hyvä!
MITÄ! meikällä PI tasotus :DD
Oho.
Suzuka
Nikde - PI 560 bizarre - PI 560 Petu - PI 570 Exami - PI 570 Savulohi - PI 570
Muut - PI 595
Vilttu.
Myö tuossa katoin nuita ja hoksasin moisen kun mie olin yhdeksäs alpseilla ja sain 70 pts, ja nyt exami oli yhdeksäs maples ja sai 72 pts. Onks tuossa pistejaossa joku jännä juju vai onko tapahtununna kuuluisa cämmi®
Kirjaudu sisään vastataksesi.