Forum - Off-topic

Tietoturvan ohjelmia

Northg7

Northg7 16.03.2013 (edit 17.03.2013)

  • 0
Jos pitäisi valita esim. kaksi ilmaista tietoturvan ohjelmistoa Windows Vistaan, mitkä ne olisi? Jos ei ole maksullista voimassaolevaa F-Securea. Virusturvaan Avast! ? ja sitten johki shaissen poistoon joku ohjelmisto... ?? Mites suosituksia palomuurin puoleen? Jos aiheesta on jo olemassa jokin järkevä ketju, voisi postata linkin tänne, kiittää.
Mudinski

Mudinski 17.03.2013

  • 0
Itse olen käyttänyt Avira Antivir sekä Spybot Search and Destroy ohjelmia ja hyvin olen välttynyt tunkeilijoilta.
Mace

Mace 17.03.2013

  • 0
Mulla on Avast, vaikka konetta käytän todella paljon ja erilaisia tiedostoja tulee latailtua yms, niin ei ole tullu ongelmia. Kone ei ole hidastunu, eikä tullu mitään muitakaan ongelmia. Vanhalla koneella oli F-Secure, mutta vei kaikki tehot koneesta ja heitin sitte kevyemmän Avastin, jonka sitten laitoin suosiolla tähän uuteenki koneeseen, ja nyt tosiaan yli puolivuotta pelittäny hyvin. Silloin tällöin tulee päivitys, ja silloin tällöin ilmoittelee jotain. Muutamia kertoja estäny jotain tiedostoja jos on löytäny jotain. Mutta nämäkin saa tarvittaessa itse päätettyä.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 17.03.2013

  • 0
Avasti ja Windowsin palomuurilla ollaan aina menty.
Myyttirotta

Myyttirotta 17.03.2013 (edit 17.03.2013)

  • 0
Avast = must. siihen kaveriksi comodo firewall jos jaksaa turhia kyssäreitä ja ja ja ja...C-cleaner tai RegCleaner, jos on win7 niin windows 7 manager turhan saissen poistoon. sit tietty my defrag eheytykseen. Ad-aware + spybot S&D on myös kiva kaveri.
Northg7

Northg7 17.03.2013

  • 0
Jepa. Avast! olen viimeisimmäksi käyttänyt ja matkan varrella on tullu kokeiltua lisäksi jos jonkinlaista Ad-aware, ccleaner, advanced system care, MS Essentials. Aviran Antivir ollut joskus käytössä. Taitaa olla 3 ohjelmaa käytössä tällä hetkellä plus windowsin oma palomuuri. Jonkun voisin ehkä poistaa. Eiköhän kaksi ohjelmaa riitä.
Zolvi

Zolvi 17.03.2013

  • 0
Windows essentials + wintoosan oma palomuuri. Kevyt paketti pyörittää koneella ku koneella ja suojaa tarpeeksi hyvin, jos ei mitään spesiaalia tarvitse. Sit Ccleaner avulla saa poistettua kaikki turhat paskat koneesta ja putsattua rekisterit.

Write a post

Sign in to post a post.