Forum - Off-topic

tupakoinnin lopettaminen!?

sinivirta

sinivirta 02.10.2016 (edit )

  • 0
elikkä oon nyt tässä jo yrittänyt lopettaa aika kauvan tupakoinnin. Oon koittanu kaikkia mahollisia nikotiinituotteita ja kaikkee, mutta mikään ei tunnu auttavan! onko kukaan koittanut lopettaa sähkötupakan avulla? Onko siitä ollut apua kellekkään?? Ja miten niissä kun on ne kaikki nesteet ja eri osat, eri vahvuset nesteet ja kaikki, onko se hirveen hankala vempele? katsoin ite netistä näitä: www.siu.fi tai www.paulsaar.com? T: todella halukas lopettamaan!!
zapekk

zapekk 02.10.2016 (edit )

  • 1
Itse poltin reilut nelisen vuotta ja sähkötupakalla loppui seinään. Tai no paulsaarin laitetta kokeilin ensin mutta sillä ei omasta mielestä tee muutakuin heitä leipää. http://www.drama-vapes.ee/product/1246/ego-aio-pro Tuossa ainakin halpa laite minkä olen kuullut olevan ihan hyvä. Tai ylipäätään katsele vaihtoehtoja tuolta sivulta. Paulsaaria suosittelen välttämään.
hulluseon

hulluseon 03.10.2016 (edit )

  • 0
16 vuotta poltin, höyryillä nyt kolmatta vuotta ja tupakin poltto loppui kuin seinään. Koska tätäkin forumia joku ala-ikäinen lueskelee, niin laitappa priva viestiä, niin voin kertoa osoitteet mistä tilata ja mitä.
Teknika1

Teknika1 03.10.2016 (edit )

  • 0
höyryillä lopetettu myös täällä :)
Mace

Mace 06.10.2016 (edit )

  • 0
Siisti mainos.

Write a post

Sign in to post a post.