Forum - Off-topic

Irkkaus

b3tty b00p 07

b3tty b00p 07 06.06.2008

  • 0
Kuinka moni täältä irkkaa? mIRC vai Xchat? Itse olen irkannu kohta kolmisen vuotta :). Olisiko siinä mitään järkeä jos tehtäisiin FRC:lle oma kanava? Mutta tietysti pitää olla porukkaa :) Vai onko FRC:llä jo oma kanava?
DiddFIN

DiddFIN 06.06.2008

  • 0
Onhan tuota tullut harrastettua reilu kymmenisen vuotta, mIRC pääsääntöisesti käytössä jos puucee-koneella roikun. VilleKoo näyttäisi jo perustaneen #forzaracingclub -kanavan, ellet sama henkilö? Meikäläinen idlaa irkissä nimimerkillä Didd. Ja kyse ei ole sitten "tästä "irkistä"":http://www.irc-galleria.net. ;)
b3tty b00p 07

b3tty b00p 07 06.06.2008

  • 0
Oon tainnut kävästä siellä kanavalla ja huomasin Villekoon siellä, mutta en osannu yhdistää sitä tänne heti kunnes huomasin Villekoon täällä.. :D Voisin sinne mennä idlailemaan : ) Quakenetissä pyörin nikillä Potta
Northg7

Northg7 06.06.2008 (edit 06.06.2008)

  • 0
Irkkaan harvoin. Varsinkin viime aikoina (viime syksystä) entisestään vähentynyt. Tuonne kanavalle vois tulla joskus välillä pyörimään. Tänään alkoi kesäloma (3vk -putki) mut en sitä irkkaamiseen käytä, mut silti mut voi tuolta bongata välillä :p __e: ihan perus mIRC__
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 06.06.2008

  • 0
tähän väliin mainostusta: kaikki keillä on tunnus irc-galleriaan, voisivat liittyä forza racing club -yhteisöön ;)
TehBigBunny

TehBigBunny 06.06.2008

  • 0
myyris ei oo pelkästään IHQ se on myös kova irccaaja.
Miqqe

Miqqe 06.06.2008

  • 0
No nyt olen minäkin sitten mIRCissä ja ylläripylläri nickillä Miqqe.
DiddFIN

DiddFIN 06.06.2008

  • 0
Nipsuhuuli kirjoitti 06.06.2008 20:46: tähän väliin mainostusta: kaikki keillä on tunnus irc-galleriaan, voisivat liittyä forza racing club -yhteisöön ;)
Heh, tulipa tehtyä tämäkin sitten. Viimesestä kirjautumisesta oli kait yli pari vuotta aikaa... :P
Myyris

Myyris 07.06.2008

  • 0
etana mitäs sie nyt tollasta huutelet :D:D:D joo tulee käytettyä
Finski fani

Finski fani 07.06.2008

  • 0
Tulempa paljastamaan tänne "laajan" tietouteni! Mitä h##vettiä on irkkaus, mirccaus, irc-galleraaminen ja mitä niitä nyt on? Sen tiiän että irc-galleriassa on jotain pärstän kuvii, mutten ymmärrä mitä ideaa siinä on. Jos haluaa nähä tuntemattomii, naamoja niin lähtee vaan kaupungille! On hyvä olla pihalla, niin ei tarvii vaivata pientä päätäni tällasilla asioilla.
DiddFIN

DiddFIN 07.06.2008

  • 0
Finski fani kirjoitti 07.06.2008 09:58: Mitä h##vettiä on irkkaus, mirccaus, irc-galleraaminen ja mitä niitä nyt on?
IRCistä löytyy tietoa ainakin Googlella ja täältä: http://fi.wikipedia.org/wiki/IRC IRC-Galleria on tosiaan vain sivusto, missä on (pärstän) kuvia. Ennen sen tarkoitus oli toimia irkkaajien esittelysivustona, mutta se tarkoitus vesittyi kuin ei-irkkaajat löysivät sen...
Miqqe

Miqqe 07.06.2008

  • 0
Onks tää se internet? :O
Finski fani

Finski fani 07.06.2008 (edit 07.06.2008)

  • 0
Miqqe kirjoitti 07.06.2008 17:30: Onks tää se internet? :O
Elää ny... >.< emmääny nii pihal olee! =D Ja mitä ny mä katoin tuolta wikipediasta, jota Diddy(Lempinimi! ^_^) ystävällisesti ehotti, niin "irkkaaminen" on vaan chattaamiista. mese on yks keino, vai...? Mitä kaikki sitä nyt hehkuttaa. "mennää irkkaa ja sillee..." ihan normi juttuuhan se on. huu keers! laif kontinjuus...

Write a post

Sign in to post a post.