- 0
Forum - Off-topic
Oletko modailleet boxejanne ?
Itse aloin modaamaan wanhaa kunnon "mustaa" laatikkoa. Tarkoitus olisi saada Linux siihen ja näppäimistö sekä tietenkin hiiri.
Joten onko täällä kukaan modaillut Xboxiaan mitenkään ? Ulkokuorta tai sisältöä ? Jos ulkokuorta niin kuvaa tulemaan !
- 0
Joo mul ihan perus valkonen boxsi
- 0
Se on Oletteko madailleet boxejanne? Ei oletko modailleet boksejanne. Myös sana boxi siittää ei tarvii kirjoittaa boxsi. Että näin tälläkertaa.
- 0
Hookkis... oletko sä kännissä :D
- 0
Piti modata, mutta en sitten jaksanut ostaa näitä piirejä ja "MADALTAA" niitä boksiin kiinni. Päätin sitten myydä sen ja sain 50
- 0
Itse hommasin jo läppärin näytön ja aloin rakentaa laatikkoa boxille... Täytyy ottaa osia irti ja leventää laatikkoa kun alkuperäinen on niin helvetin korkea :D
- 0
itelläni alkoi vanha boksi hajota käsiin ja alettiin tuon Kurpakin kaa rakentelemaan sitä, mutta alkoi ilmestyä koko ajan yhä enemmän ja enemmän kaikenlaisia vikoja, joten päätettiin luopua hankkeesta. En tiedä sitten onko Kurpakilla viellä kuoret jäljellä, mutta niistä tuli omasta mielestäni ihan hienot.
Sisuskalut on tällä hetkellä ympäri Suomen maita ja mantuja.
nykystä en ole jaksanut "MADALTAA".
- 0
Mudinski, en ole kännissä. Häiritsee vaan toi armoton väärinkirjoitus.
- 0
Anteeksi vaan jollen ole koskaan kuullut sanasta "madailleet" ainakaan kun puhutaan mod-piirien asennuksen yhteydessä...
- 0
Kyllä olen.
- 0
Kerro tarkemmin...
- 0
Siinä oli xecuter 3 isketty kylkeen joku pieni lcd näyttö ja tuuletin jossa oli ledit.
Mittään linsucksia siinä ei ollut pelekkä XBMC.
- 0
Markin koneessa oli 80 GB kovalevy, SmartXX 2 mod-piiri, ledituuletin ja uniikki kotelo, joka ei sitten koskaan valmistunut (joo, ei oo enään mulla)
- 0
Löytyy 3 vanhempaa modattua boxia..
Tuossa olohuoneen boxissa on itse tehty akryylikotelo, kolme 500Gigan kovalevyä levyn vaihtimella, 4 led tuuletinta, usb paikat ja tietenkin lcd-näyttö.
Näppis ja hiiri on toiminnassa jotta pääse lukemaan sähköpostin ym ym..
Toimii vahvasti muokatulla XBMC softalla.
- 0
Täältä löytyy yksi kpl mustaa vanhaa boxia, modattu siis. Toimii XBMC käytössä ainoastaan ja ilman piiriä ei boxi toimi ollenkaan, punasia valoja antaa. Välillä nakuttaa piiri päälläkin, mutta kyllä se siitä aina tokenee...
E. EEPROM vituillaan ja sen takia ei toimi ilman piiriä. Nakuttava kovalevy hajosi lopullisesti ja WD Caviar 200Gt laitettu tilalle.
- 0
vaiski75 kirjoitti 16.06.2008 16:37: Löytyy 3 vanhempaa modattua boxia.. Tuossa olohuoneen boxissa on itse tehty akryylikotelo, kolme 500Gigan kovalevyä levyn vaihtimella, 4 led tuuletinta, usb paikat ja tietenkin lcd-näyttö. Näppis ja hiiri on toiminnassa jotta pääse lukemaan sähköpostin ym ym.. Toimii vahvasti muokatulla XBMC softalla.Laita kuvaa ihmeessä !
- 0
Lupaan laittaa huomenna noita kuvia johonkin esille..
Kuvat on jossain jemelissä ja väsyttääkin kovasti..
- 0
Täältä löytyy nyt kuvia..
http://www.flickr.com/photos/27814148@N08/
Jos ei mene suoraan tolla, niin hakee käyttäjää: vaiski75
Vanhoja kuvia joissa on vielä kaksi kovalevyä ja osa johdoista niputtamatta, sori siitä..
- 0
Aika erikoinen. Tuohonko "vaiheeseen" se jäi vai onko tuunattu lisää.
- 0
Tuohon vaiheeseen suurinpiirtein..
Johdot niputettu ja kovalevyt vaihdettu, sen jälkeen aktiivisesti pari vuotta käytössä..