- 1
Forum - Off-topic
Olisko vähä siistiä
Jos saatais oma forza 2 assembly. Sinne tulis kaikki FRCläiset niin tunnelma olis katos ja vähä alkoholipitoista juomaa mukaan :P kaikki ottais oman boksin muukaan ja näytön juupelis juu. hhuuu ocgj lasuse taidaa jää kesken ai jaksa selittää :D öliiikaa asiaa :Ddo
- 3
djrunkkari kirjoitti 14.10.2008 23:06: Jos saatais oma forza 2 assembly. Sinne tulis kaikki FRCläiset niin tunnelma olis katos ja vähä alkoholipitoista juomaa mukaan :P kaikki ottais oman boksin muukaan ja näytön juupelis juu. hhuuu ocgj lasuse taidaa jää kesken ai jaksa selittää :D öliiikaa asiaa :DdoOisko vähän siistii jos menisit aikasemmin nukkumaan :D Mitä sitä turhaan kerääntyy yhteen paikkaan, tehkää niinkun mä(jo liian usessti). Himassa viinaa naamaa ja live pauhaa...aivan loistavaa!
- 1
RaabForLife kirjoitti 15.10.2008 04:30: Mitä sitä turhaan kerääntyy yhteen paikkaan, tehkää niinkun mä(jo liian usessti). Himassa viinaa naamaa ja live pauhaa...aivan loistavaa!Ei se auta jos sä sitä viinaa naamalles heittelet. Kokeileppa osua suuhun niin saan ihan uusia kokemuksia... ^_^
- 0
"Enpä usko, tulee vain haikia huominen":http://www.youtube.com/watch?v=Rsbib7g-H6c&feature=related
- 0
Haikeeta huomenta..
- 0
Hyvää huomenta :D
- 0
Oisko vähän siistii pitää vapaapäivä ja lähtee suristelee mopolla?
-öö..ON! :D BRUM! BRUM!
- 0
Kiva "mopo" sulla ;)
- 0
Moi ;) Etsin tosi tarkoituksella ihmistä joka tykkää hevosista ;)
- 0
Ei kukaan nyt oikein lämmennyt mun ajatukselle :D
- 0
LeetPotta kirjoitti 15.10.2008 07:50: Moi ;) Etsin tosi tarkoituksella ihmistä joka tykkää hevosista ;)nam meetvurstia :P
- 2
djrunkkari wrote: Jos saatais oma forza 2 assembly. Sinne tulis kaikki FRCläiset niin tunnelma olis katos ja vähä alkoholipitoista juomaa mukaan :P kaikki ottais oman boksin muukaan ja näytön juupelis juu. hhuuu ocgj lasuse taidaa jää kesken ai jaksa selittää :D öliiikaa asiaa :Ddo
RaabForRehab wrote: Oisko vähän siistii jos menisit aikasemmin nukkumaan :D Mitä sitä turhaan kerääntyy yhteen paikkaan, tehkää niinkun mä(jo liian usessti). Himassa viinaa naamaa ja live pauhaa...aivan loistavaa!
Finski fani wrote: Ei se auta jos sä sitä viinaa naamalles heittelet. Kokeileppa osua suuhun niin saan ihan uusia kokemuksia…Ei voi muuta sanoa muutakuin että repesin! Joo vanhat kommentit, mutta silti!