Forum - Off-topic

Sega Rally (Revo)

Ac3Way

Ac3Way 24.10.2008

  • 0
Onkos ihmiset pelanneet peliä? Itse olen Pc:llä vähän pelaillut, mutta kone ei oikein jaksa pyörittää. Demoakin on tullut väännettyä X360:lla. Vaikuttaisi aivan sairaan hyvältä ja hauskalta arcade peliltä. GRID:stä semmoista odotin, mutta sille voisi korkeintaan antaa 5 arvosanaksi. Nyt pitää hommata peli X360:lle, onko joku valmis luopumaan Sega Rallysta? Ja mitä mieltä olette pelistä? Itse olen pitkään kaivannut kunnon arcade autopeliä, Forzan, GTR:n ja r-Factorin rinnalle. Alkuperäinenkin Sega Rally isko kolikkopelinä, jatko-osa ei.
TehBigBunny

TehBigBunny 24.10.2008

  • 0
Aivan paska. Siis Aivan ja Paska.
Ac3Way

Ac3Way 24.10.2008

  • 0
TehBigBunny kirjoitti 24.10.2008 20:58: Aivan paska. Siis Aivan ja Paska.
Haista homovittu ja päälle vielä lesbovittu... Ei vaiskaan, et vaan hallitse peliä jossa tarvitsee oikeasti ajaa... No mikä siinä oli Aivan ja Paska? Eikö arcade iskenyt vaiko yritit ajaa selvinpäin? Tietty jollei sora lennä...
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 24.10.2008

  • 0
Saatan olla tässäkin väärässä, mutta Miihkael taisi mulle joskus sanoa tästä pelistä jotain tämän tyylistä: "Tää on niin arcadee!". Mulle "arcade" on kirosana, joten peli taitaa olla täysi paska.
Ac3Way

Ac3Way 24.10.2008

  • 0
Ymmärän kantasi, mutta suosittelen että joskus kannattaa vaan ottaa rennosti ja pelata arcadea hyvällä kaveri porukalla.
Hookkis

Hookkis 24.10.2008

  • 0
Yksi esimerkki on colin mcrae dirt! Sellasta rcadea että.. Kyllä me kavereitten kaa sitä vedettiin 12h putkeen yks kerta kun yritettiin päästä listoille pätkäajoissa.. Oli muuten helvetin hauskaa vetää kapeaa biritti tietä mk2 escolla..
TehBigBunny

TehBigBunny 24.10.2008

  • 0
Musta kumpikaan noista ei ollut sellaista hyvää arcadee :
Splat Number1

Splat Number1 25.10.2008 (edit 25.10.2008)

  • 0
Gran Turismo 4:sta pelailaan kaverin kanssa aina välillä. Siinä on loistava kaksinpeli. Kerran ajettiin nyrreä 25 kierrosta. Vaikka GT4:sta mainostetaan simulaattorina niin on se melkonen arcade peli. //Ja aiheeseen. En ole pelannut Sega Rallya ;)
Miqqe

Miqqe 25.10.2008 (edit 25.10.2008)

  • 0
Juups, mullahan tuo peli on. Tuli Playseat + Racingwheel + etc. paketin mukana ja itseasiassa alkuun se oli aika hauskaa. Kaveriporukalla saattaisi toimiakin, mutta ei sitä yksin jaksa ja livessä en ole vieläkään ole nähnyt ketään pelaamassa :D Demoa kokeilin pädillä, niin se oli aika kamalaa, ratilla vähän eri juttu. Toki minä sen voin siitä luopua, nimelliseen, toverihintaan!
Ac3Way

Ac3Way 25.10.2008

  • 0
No kerroppa sitten, voin ostaa ens kuussa.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 30.10.2008 (edit 30.10.2008)

  • 0
Sega Rally näyttäisi olevan The Hut.com:issa postikuluineen 14,93
djrunkkari

djrunkkari 30.10.2008

  • 0
TeroKortelainen kirjoitti 30.10.2008 08:48: Sega Rally näyttäisi olevan The Hut.com:issa postikuluineen 14,93
TehBigBunny

TehBigBunny 30.10.2008

  • 0
djrunkkari kirjoitti 30.10.2008 09:20:
TeroKortelainen kirjoitti 30.10.2008 08:48: Sega Rally näyttäisi olevan The Hut.com:issa postikuluineen 14,93
Ac3Way

Ac3Way 30.10.2008

  • 0
Aika halpa.
Miqqe

Miqqe 31.10.2008

  • 0
Dodii, ostakaa kaikki omanne, nii päästää porukalla pelaa paskaa arcadee! :D Onko kukaan muuten hankkunu tuolta edellamainitusta puljusta mitään?
TeroKortelainen

TeroKortelainen 31.10.2008

  • 0
Miqqe kirjoitti 31.10.2008 05:58: Dodii, ostakaa kaikki omanne, nii päästää porukalla pelaa paskaa arcadee! :D Onko kukaan muuten hankkunu tuolta edellamainitusta puljusta mitään?
No mä laitoin eilen Sega Rallyn tilauksen, joten katsellaan tuleeko peli lupausten mukaisesti ensi viikolla. Ja toisaalta tarttee seurata, paljonko luottokorttia veloitetaan ;) Vähän keljuttaa tuo about kuukausi sitten tekemäni yritys tilata OrangeBox Play.comista. Siellä se edelleen on "Awaiting stock"-tilassa. Oli varmaan menekkiä, kun hinta oli n. 17 egeä posteineen...
Ac3Way

Ac3Way 10.11.2008

  • 0
Mitäs Tero tykkää Sega Rallysta?
Hookkis

Hookkis 10.11.2008

  • 0
Se siis vihdoin tuli :D
TeroKortelainen

TeroKortelainen 10.11.2008

  • 0
Hah, eipä tullut vaan kyllästyin odottamaan ja peruin tilauksen. "The Huti" kun ei saanut reiluun viikkoon peliä liikkeelle. Ostin tuon sitten GameStopista vajaalla parilla kympillä. Fifa 09 sentään tuli Play.comista suht ripeästi eli viikko tilauksesta ja postiluukku kolahti. Niin, kyllähän tää Sega Rally osuu ainakin mun makuhermoon. Jotenkin tulee mieleen vanha kunnon V-Rally PS1:llä. Vauhdikasta ja nättiä menoa, vaikka eihän tuolla mitään realismipyttyjä voiteta. Mutta näin about parin tunnin yksinpelailun perusteella tämä vaikuttaa jopa odotuksiani paremmalta.
Ac3Way

Ac3Way 10.11.2008

  • 0
TeroKortelainen kirjoitti 10.11.2008 17:57: Hah, eipä tullut vaan kyllästyin odottamaan ja peruin tilauksen. "The Huti" kun ei saanut reiluun viikkoon peliä liikkeelle. Ostin tuon sitten GameStopista vajaalla parilla kympillä. Fifa 09 sentään tuli Play.comista suht ripeästi eli viikko tilauksesta ja postiluukku kolahti. Niin, kyllähän tää Sega Rally osuu ainakin mun makuhermoon. Jotenkin tulee mieleen vanha kunnon V-Rally PS1:llä. Vauhdikasta ja nättiä menoa, vaikka eihän tuolla mitään realismipyttyjä voiteta. Mutta näin about parin tunnin yksinpelailun perusteella tämä vaikuttaa jopa odotuksiani paremmalta.
V-Rally oli muuten hieno peli, vaikka en aluksi tykännyt siitä. Siinä oli jokseenkin "omalaatuinen" ohjaussydeemi. Lopulta siihenkin jäi koukkuun. Huono puoli Sega-Rallyssä on se, että siinä ei ole ratoja riittävästi ja yksinpelinä siinä ei ole hirveästi pelattavaa. Ei tosin ole Forzan yksinpeli myöskään kummoinen, lähinnä tarkoitan Career-muotoa. Kyllähän tyhjällä radalla jaksaa ajaa.

Write a post

Sign in to post a post.