Forum - Off-topic

Leffa (loppu)kohtaukset

Northg7

Northg7 10.01.2009 (edit 10.01.2009)

  • 0
Kysyisin vähän teidän jeesiä, kun olen yrittänyt muistella erään leffan (loppu)kohtausta, jota en millään saa kunnolla mieleeni. Tai lähinnä sitä itse leffaa, jossa kohtaus on. Mm. 30 päivää kaamosta -leffan loppukohtauksessa pariskunnan toinen puolisko tuhkaantuu dramaatisesti ja surullisesti toisen syliin auringon valon vaikutuksesta. Juuri tällaisen tapaista leffaloppukohtausta haen, mutta tiedän, että se jota haen ei ole tuo kyseinen vaan joku muu. Se on muistaakseni joitain vuosia vanhempi leffa. Muistelin Blade -elokuvia, mutta 1.osa se ei ainakaan ole. Muistelen lisäksi, että ympäristö jossa kohtaus on kuvattu, olisi sellainen laajempi aukea paikka jonkin rakennuksen yhteydessä ja mahdollisesti korkealla. Siispä: Missä muissa leffoissa on samankaltainen kohtaus, jossa toinen tuhkaantuu syliin? Tässä topicissa saa keskustella yleisesti leffakohtauksista.
Finski fani

Finski fani 10.01.2009

  • 0
Northg7 kirjoitti 10.01.2009 23:25: Kysyisin vähän teidän jeesiä, kun olen yrittänyt muistella erään leffan (loppu)kohtausta, jota en millään saa kunnolla mieleeni. Tai lähinnä sitä itse leffaa, jossa kohtaus on. Mm. 30 päivää kaamosta -leffan loppukohtauksessa pariskunnan toinen puolisko tuhkaantuu dramaatisesti ja surullisesti toisen syliin auringon valon vaikutuksesta. Juuri tällaisen tapaista leffaloppukohtausta haen, mutta tiedän, että se jota haen ei ole tuo kyseinen vaan joku muu. Se on muistaakseni joitain vuosia vanhempi leffa. Muistelin Blade -elokuvia, mutta 1.osa se ei ainakaan ole. Muistelen lisäksi, että ympäristö jossa kohtaus on kuvattu, olisi sellainen laajempi aukea paikka jonkin rakennuksen yhteydessä ja mahdollisesti korkealla. Siispä: Missä muissa leffoissa on samankaltainen kohtaus, jossa toinen tuhkaantuu syliin? Tässä topicissa saa keskustella yleisesti leffakohtauksista.
Pahan pistit, vaikka on noita vampyyrileffoja tullu katottuu... On mullakin ehkä pienoinen muistikuva tuollaisesta kohtauksesta, mutta ei mitään hajua mistä leffasta se voisi olla. =(
Northg7

Northg7 14.01.2009

  • 0
Kyllä se pentele on varmasti Blade 2:n loppukohtaus jota hain takaa! Tuttava toisella foorumilla pääsi jäljille, mitä hain takaa ja ehdotti Blade 2:sta :) Piti mun tätä oikein kissojen ja koirien kanssa etsiä, synopsit, transcriptit jne. sekä Youtubesta löytyi video (huom. jos katsot, varoitus huonosta musiikista): Kelaa kohtaan 2:20 "Loppukohtaus":http://www.youtube.com/watch?v=mv3sdKYs_yo
Makau

Makau 14.01.2009 (edit 14.01.2009)

  • 0
taitaa keskustelupalsta olla lähinnä oikeeta niin laitetaanpas tänne :) "Tässä":http://winterrowd.com/fullscreen/?GameId=1 pelissä on loistava loppuratkaisu. Varsinkin neljäs taso on jo todella haastava. Ja ne ketä tätä on kokeillut niin voisivat olla hiljaa ja antaa jokaisen itse paljastaa lopussa olevan yllätyksen :)

Write a post

Sign in to post a post.