- 0
Forum - Off-topic
Datasiirtokaapeli + softa
Onkos kellään tällaista datasiirtokaapelia ja softaa ylimääräisenä jota voisi lainata?
Pitäis saada siirrettyä 20GB kovolta kamat uudelle isommalle..
Eivät ilmeisesti suostu laittamaan ilmaiseks sitä tuolta Microsoftin tuesta kun ei ole Pro tai Elite mallin konsoli..
HJ
- 0
RaabForRehab kirjoitti 07.07.2009 14:51: Eivät ilmeisesti suostu laittamaan ilmaiseks sitä tuolta Microsoftin tuesta kun ei ole Pro tai Elite mallin konsoli..Hmm... Eli itse sellaisen saisin ilmaiseksi Microsoftilta kun ostin tuon PRO mallin konsolin ? Täytyypi muuten alkaa tiedusteleen asiaa sitten...
- 0
Mudinski kirjoitti 07.07.2009 15:17:Joo ne laittaa sen sielt ilmaseks..joko soittamalla tai sit käy netistä tilaamassa.RaabForRehab kirjoitti 07.07.2009 14:51: Eivät ilmeisesti suostu laittamaan ilmaiseks sitä tuolta Microsoftin tuesta kun ei ole Pro tai Elite mallin konsoli..Hmm... Eli itse sellaisen saisin ilmaiseksi Microsoftilta kun ostin tuon PRO mallin konsolin ? Täytyypi muuten alkaa tiedusteleen asiaa sitten...
- 0
Mudinski kirjoitti 07.07.2009 15:17:Sä et mudinski nyt rupee tiedustelee yhtäänmitään kun oon jo tässä muistikortinlähetysprojektissa näin pitkälle päässyt! Kortti on jo kirjeessä ja nimi kyljessä, vielä ku muistais viedä sen laatikkoon! Eihän tässäkään oo vast menny ku pari kk? :DRaabForRehab kirjoitti 07.07.2009 14:51: Eivät ilmeisesti suostu laittamaan ilmaiseks sitä tuolta Microsoftin tuesta kun ei ole Pro tai Elite mallin konsoli..Hmm... Eli itse sellaisen saisin ilmaiseksi Microsoftilta kun ostin tuon PRO mallin konsolin ? Täytyypi muuten alkaa tiedusteleen asiaa sitten...
- 0
Mitä helvettiä se Miqqe oikeen höpäjää?!? :D
- 0
Miqqe kirjoitti 08.07.2009 00:12: Sä et mudinski nyt rupee tiedustelee yhtäänmitään kun oon jo tässä muistikortinlähetysprojektissa näin pitkälle päässyt! Kortti on jo kirjeessä ja nimi kyljessä, vielä ku muistais viedä sen laatikkoon! Eihän tässäkään oo vast menny ku pari kk? :DKyl Mudinski tiedustelloo asiasta. Tai itte asias soetteli jo asiakaspalaveluun. Kuulemma en saa koska en omista Arcadea ? Wtf ?