- 0
Forum - Off-topic
Tehkää pieni palvelus...
.. JA
- 0
Tottakai myö äänestetään :D
MURSKAVOITTO TULEE!!!
- 0
En tykkää räpistä, mutta äänestinpä kuitenkin (skill streettiä siis).
- 0
Tottaha toki myö äännestän ! Go FRC !!! :D
Ja ihan tosissani sitten sanon tän, että omaan korvaani tuo sun biisi kuulosti oikeasti parhaimmalta.
- 0
You have mu VOTE!
Vanhana rap-mussiikin diggarina voin sanoa myös, että oli aika korvaan osuvaa. Millon tulee levyä kauppaan? ;)
- 0
Kiitos kaikille!
Itse en tosiaan esiinny tossa biisissä, mutta vaikutan kyseisessä ryhmässä. :)
Asiasta enemmän kiinnostuneet voivat tsekkaa skillstreet.fi ;)
- 0
Jonkin sortin tuottaja olet ? Kuuntelin tuolta sivuilta nuo kappaleet ja siis hyvää settiä kyllä. Täytyy lueskellla enemmäkin yhtyeestä.
- 0
Mudinski kirjoitti 08.07.2009 21:17: Jonkin sortin tuottaja olet ? Kuuntelin tuolta sivuilta nuo kappaleet ja siis hyvää settiä kyllä. Täytyy lueskellla enemmäkin yhtyeestä.Kyllä vain, tuottaja koitan kovasti olla, haha. Salaisuuteni on paljastunut. Ei mun tuotantoa viel pahemmin mistään kuule tosin, paitsi myspace.com/eeegac.
- 0
Joskus itekkin tullu enemmän kuunneltua räppiä(entiiä kyl miks..) but anyways u got my vote.
- 0
- 0
PetuK kirjoitti 09.07.2009 08:09:
- 0
Mä annoin myös äänen. Muutama vuotta sitten kuuntelin aika paljon Laveerren 2000-luvun alun tuotantoa, joka oli huumorimielessä tehtyä räppiä välillä jopa aivan kaheleilla sanoituksilla :D
- 0
- 0
Jep, ääneni on annettu :D
- 0
Mudinski kirjoitti 09.07.2009 08:11:PetuK kirjoitti 09.07.2009 08:09:
- 0
MIT
- 0
Nipsuhuuli kirjoitti 09.07.2009 09:06: Eeegac, tunnetko sä, tai oletko sä koskaan tavannut Jumal Laviksen?Tuli joskus tehtyä yks kipale sen kanssa. Einon tuntenu sit täs vuodet jo. Sivuilta löytyy myös musavideo toho kappaleesee (Media->Videot) joka kuvattii nätisti kännykällä. edit. Lisäsinpä myspaceen sampleria biiteist jos jotain kiinnostaa kuulla myspace.com/eeegac ja kiitos jo kaikille äänestäneille!