- 0
Forum - Off-topic
Uusien avatarien kommentointi ketju
Avataanpa nyt tälläinen sitten.. Eli omani vaihtui badgerista yhteen idoleistani musiikin saralla :)
- 0
Kaikkihan Ryosuken tuntee. Anime lähtee lapsesta driftaamalla?
- 0
Ei kai se ole Ville Valo...? Hyij! =(
E// vaihoin sitten omani paremmin sivuun sopivaksi...
- 0
Finski fani wrote: Ei kai se ole Ville Valo...? Hyij! =( E// vaihoin sitten omani paremmin sivuun sopivaksi...On se Ville joo.. Mielestäni tekee hyvää musiikkia ja on muutenki aika rento kaveri jolla ei ole noussut neste nuppiin :)
- 0
villek00 wrote: On se Ville joo.. Mielestäni tekee hyvää musiikkia ja on muutenki aika rento kaveri jolla ei ole noussut neste nuppiin :)No ite en välitä yhtään hepun musiikista, mutta makunsa kullakin. =) Love metal, vai mitä se sen musiikki sitten onkaan ei vaan nappaa... Ja jos suomalaisista muusikoista pitäisi valita joku tietty noihin sun kriteereihin sopiva, niin kyllä Tomi Joutsen ekana tulisi mun mieleen.
- 0
Mulla on vähän ikävä Kirveksen kanssa ryyppämistä :D
- 0
!http://img685.imageshack.us/img685/4902/36310157.gif!
- 0
sellainen huomio omasta rakkaasta avataristani, että se pyörii hitaasti internet explorerilla. kannattaa olla nopea selain, jos haluaa siitä kaiken irti!
- 0
mistä noita löytyy lisää?
- 0
jooh tanssiva nalle mies :D mikäs sen parempaa!
- 0
Arseestajan avatar on aika kova, varmaan paras tähän mennessä. :DD
- 0
El Pink Devilin avatar on puolestaan mun lempihymiöni mesessä ja myös yks parhaita täällä. :D Jonkinlainen GIF-invaasio on havaittavissa täällä =D
- 0
Nomnom.. Eplilepsyä kehiin ja heti!
- 0
Nipsuhuuli wrote: sellainen huomio omasta rakkaasta avataristani, että se pyörii hitaasti internet explorerilla. kannattaa olla nopea selain, jos haluaa siitä kaiken irti!Pitäiskö ton avatarin mennä sitten jotenkin hypernopeesti? IE:llä meinaan olen aina selaillu ja tulenkin selailemaan aikas kauan, sillä nopeuseroa en huomannut omalla kohdallani ja en ottanut vahingossa suosikki kansiota joten en sitten tarvinnut koko selainta. Liikkuvien naisten .gifejä odotellessa 8D
- 0
No meikä heitti sitten kanssa auto-aiheista.
- 0
MrD St Jimmy wrote: Pitäiskö ton avatarin mennä sitten jotenkin hypernopeesti? IE:llä meinaan olen aina selaillu ja tulenkin selailemaan aikas kauan, sillä nopeuseroa en huomannut omalla kohdallani ja en ottanut vahingossa suosikki kansiota joten en sitten tarvinnut koko selainta. Liikkuvien naisten .gifejä odotellessa 8DHuomasin ainakin itse aika merkittävän eron. Ainakin mun IE:llä tuo pyörii aika hitaasti, kun normaalisti vauhti on sellainen "hypnoottisen nopea".
- 0
Naisia ja giffejä. Kyä.
- 0
james hunt!"!
- 0
finskillä on kyl ehdoton... aivan maheton luisu:)... mut ennemmin tuollasia kattoo isona, ku pikku kuvina mistä ei saa mtn tolkkuu
- 0
Pottaen giffi saa olla muut pois. häiritsee tolkuttomasti tuollaset