Forum - Off-topic

Tammikuu ja uusi vuosi

Northg7

Northg7 31.12.2009 (edit 31.12.2009)

• 0
Menikö edellisen vuoden juhlinnat mukavasti? Tuliko hemmoteltua itseäsi ja läheisiäsi riittävästi? Aiotko kohentaa kuntoasi alkuvuodesta eteenpäin, tai kerätä pientä pesämunaa jotain suurempaa menoa varten? Aiotko tehdä vanhempasi/lapsesi ylpeiksi? Tammikuusta alkaa uusi vuosi, ÄLÄ!? Täällä voit heittää haasteen tai lupauksen julkisesti, mikäli olet tarpeeksi rohkea päättääksesi jostain tulevasta muutoksesta ja tavoitteesta; oli se sitten tipaton tammikuu, muu kunnon kohottaminen, tai lupaus pelata Forzaa entistä enemmän (vähemmän) tai jokin muu! :) Oma viime vuoden uv:n "lupaukseni" täyttyi siinä mielessä, että varsinkin loppu vuotta kohden tullessa aloin selvästi lisätä kuntoilua. Tämän vuoden kohdalla aion pitää samasta tavoitteesta edelleen kiinni ja käyttää vielä käyttämättömät liikuntasetelit pois ja lisätä kuntoilun määrää. Se olkoon ensisijaisesti tärkein tavoitteeni. Tipattoman tammikuunkin pitäminen on vielä mahdollinen ;)
sosra

sosra 31.12.2009

• 0
Tipaton tammikuu on naisten hommia! Itse meinaan jatkaa entistä enemmän punttisalilla käyntiä, saadaan nämäkin "siimat" kuriin. Hyvää tulevaa vuotta 2010!
IIPPONEN

IIPPONEN 31.12.2009

• 0
Kivasti meni vuosi ja tipaton tammikuu on aika varma :D Lupauksia en ole tehnyt ikinä mutta nyt voisin tehdä yhden: yritän pelata niin paljon kuin mahdollista :)
Arseestaja

Arseestaja 31.12.2009

• 0
Samalla vanhalla linjalla mennään.Mitä sitä muuttamaan hyväksi havaittuja tapoja.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 31.12.2009

• 0
Parin kaverin kanssa tehtiin yhteinen uudenvuodenlupaus: me hankkiudumme kaikki rantakuntoon ensi kesäksi. Aion myös pitää lupauksestani kiinni ja aloitan kuntoilun ja muutan ruokavaliota terveellisemmäksi heti vuoden alussa. Töitä saa kyllä tehdä, sillä uskon omaavani ainakin 10kg ylimääräistä rasvaa. :D
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 31.12.2009

• 0
Jo käsitteeksi muodostunut "rantakuntoon 2010" on siis vihdoinkin ihan todellinen tavoite...
vaiski75

vaiski75 01.01.2010 (edit 01.01.2010)

• 0
Nössöt! Minun uudenvuodenlupaus oli seuraava: Lupaan, ettei minusta koskaan tule Neekeriä. Hieman yli viikon ollut juomatta ja polttamatta, joten tuskaiselta näyttää uusi Vuosi ainakin tällä hetkellä!
Northg7

Northg7 30.01.2010

• 0
Nipsun kuntoilut alkaneet? Ja väiski oot edelleen arjalainen?
RaabForRehab

RaabForRehab 31.01.2010

• 0
Mä oon jo sen verran nähny vaivaa salikortin voimaan laittamiseen, että kirjotin liikuntaseteleihin nimen.. Pitäs vaan käyä siel salilla ja alottaa :D
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 31.01.2010 (edit 31.01.2010)

• 0
Northg7 wrote: Nipsun kuntoilut alkaneet?
Kyllä vain. Koko tammikuun ajan olen syönyt terveellisesti (lukuunottamatta paria ryyppäyspäivää) ja lisäksi kuntoilen hiihtämällä ja treenaamalla lihaksia kotona. Painossa tämä ei vain valitettavasti ole näkynyt, koska olen laihtunut vain kilon. Normaalisti pelkästään terveellisellä ruokavaliolla lähtee kilo pois viikossa. Lihasmassaakaan tuskin on vielä kertynyt lisää, joten nihkeältä näyttää terveellisistä elämäntavoista huolimatta. // Lisätään vielä sen verran, että aion tehostaa liikunnan määrää, joten toivottavasti sillä on vaikutusta.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 31.01.2010

• 0
Nipsuhuuli wrote: Kyllä vain. Koko tammikuun ajan olen syönyt terveellisesti (lukuunottamatta paria ryyppäyspäivää) ja lisäksi kuntoilen hiihtämällä ja treenaamalla lihaksia kotona. Painossa tämä ei vain valitettavasti ole näkynyt, koska olen laihtunut vain kilon. Normaalisti pelkästään terveellisellä ruokavaliolla lähtee kilo pois viikossa. Lihasmassaakaan tuskin on vielä kertynyt lisää, joten nihkeältä näyttää terveellisistä elämäntavoista huolimatta. // Lisätään vielä sen verran, että aion tehostaa liikunnan määrää, joten toivottavasti sillä on vaikutusta.
Hiihtää!!?? Nyt on hullunpäivät!
Schimanski76

Schimanski76 31.01.2010

• 0
Hiihtäminen on erittäin tehokas liikuntamuoto.Harmi,kun en omista tällä hetkellä suksia,nyt kun on niin luminen talvikin.Pitäisi varmaan hommata,kun alkaa nuo kivat aurinkoiset talvipäivät.Sehän on silkkaa parhautta lipsutella menemään,jos kelit on hyvät. Ja jos ei ihan hikipäissään jaksa aina hiihtää,niin voi vedellä vähän pitempiä retkiä,termari ja evästä mukaan,laittelee tulet johonkin laavulle ja nautiskelee elosta. :)
teemu1337

teemu1337 31.01.2010 (edit 31.01.2010)

• 0
Tänä talvena lähes päivittäin käynyt luistelemassa, mutta ennen palvelukseenastumista pitänee ihan tosissaan alkaa urheilemaan. e/ No mehän nipsun kanssa törmätäänkin sitten vekaranjärvellä :D
TehBigBunny

TehBigBunny 31.01.2010

• 0
Lunta, lunta ja lunta.
Northg7

Northg7 31.01.2010 (edit 31.01.2010)

• 0
TehBigBunny wrote: Lunta, lunta ja lunta.
On muuten hyvä että sitä on. Laskettelemaan pitäisi päästä mahdollisimman pian. Ehkä kk:n päästä kun tulee oltua lähempänä Tahkoa. e: Tosin vähän liikaakin välillä meinaa olla :p
atomimato

atomimato 31.01.2010

• 0
TehBigBunny wrote: Lunta, lunta ja lunta.
Töitä, töitä ja töitä.

Write a post

Sign in to post a post.