- 0
Forum - Off-topic
Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?
Idea lainattu toiselta foorumilta. Tänne siis voi listata kaikki IRL tapaamansa FRC-käyttäjät, jos sellaisia löytyy. Jos listalle kuuluu sellaisia käyttäjiä, jotka on tuntenut jo ennen FRC:tä, niin erittele heidät muista nimistä.
- 0
Oma lista tapaamisjärjestyksessä:
- dcftinti
- Miqqe
- jupe
- jzx100
- Sunsh1neFI
- teemu1337
- IIPPONEN
- djrunkkari
- 2
Tapin oon nähny, mutta en oo jutellu.
- 0
J Dallas Q ja Hammeredhuoh... samalla luokalla koulussa.
- 0
Järestystä en muista mutta:
Knoivari, Miqqe, IL3, Jupe San, Northg7, Kirves, Capo26RS ja Hissikuilu niin ja tietty Huoltohessu(ei kovin aktiivinen jäsen). Muita ei tuu mieleen.. :D
- 3
serpo vasen 30
Muita en ole tavannut.
Onneksi.
- 2
Miqen oon joskus vanhan VPD:n luona tavannut, kun kävin korjauttamassa Forza 2:en.
Tietysti olisi mukavaa tavata useampia ihmisiä.
2012 kesäkuun 10-30 päivä FRC miitti Havailla? Kaikilla pakollinen läsnäolopakko!
- 1
Nähtyjä:
The Janne, Northg7, Hookkis, TeroKortelainen, FinBullet, Evobobber, Ipi, KurppaK, Markki, Pottae, Jupe, J4RSK4, Raab, Knoivari, Miqqe, oblikaattori, TehBigBunny, Schimanski, TJP, SVäiski, Capo, Didd, MrD St Jimmy, Velliperse, Draghar, Nipsuhuuli, DonRandom, KoolonD..
- 5
villek00 wrote: Kesällä tarkoitus käydä moikkaamassa porukkaa vähän lisää taas :)Pistetään kunnon miitit pystyyn! Itellä ei ainakaan ole kiireitä, kun ei näytä töitä löytyvän...
- 7
Huumepilleet!
//Ketuuttaa kun riftinki-kilipaalut on pohjosemmalla. Ahveniston ja Hesan skabanki jättivät pois ;(
- 6
Kesällä jonkun ratapahtuman yhteyteen miittinki pystyyn?
- 1
Tulkaahan vauhtiajoihin!
- 1
Runkkari666 (asuu ~1Km päässä.ja on samalla luokalla).
NIpsunhan mä ehkä näänkin viimestään heinäkuussa :D
- 1
Kemoralla 12-13.6 nähdään. Siellä on joku RADALLE.comin vestivaalitapahtuma ja onhan sitä jossain käytävä ennen inttiin lähtöä.
- 1
kurppak wrote: Kemoralla 12-13.6 nähdään. Siellä on joku RADALLE.comin vestivaalitapahtuma ja onhan sitä jossain käytävä ennen inttiin lähtöä.Olen tuolloin todennäkösesti 10 päivän lomalla joten siellä nähdään. Ja ite olen tavannut IRL: Miqqe, JZX100, tintti, nipsuhyyli, raabforkebab ja sunshinefin.
- 3
tuolla kemorassa mä oon varmaan ajamassa kilpaa! se on ainakin tarkoitus ja onhan affenistolla kisoja kans radalle.comin sarjassa! mutta irl nähtyjä on Jupe San, Miqqe, Nipsuhuuli, Tinti, Duze89(jos se on jo kerinny rekisteröitymään) ja jos oon nähny jonkun muun niin se ei ole tapahtunut tietoisesti mutta varmaan moni muu on nähny mut.... kaikki tuntee apinan mutta apina ei tunne ketään....
E:Meikäläiseen voi halutessaan myöskin törmätä pääsiäisenä ACS/TCS jossa tulis viettää koko vkl kun auto on siellä....
- 0
tappileipa wrote: ku et uskaltanu.. :D no en kykllä usko että oot mua ikinä nähny.. E: Kai1989 taitaa olla ainoa kenet oon nähny..Kyllä mä sut sillon näin eijän pihassa kun asuit viellä täällä Hallilanvuoren asuntoalueella.
- 3
Ketään en ole enkä halua tavata ! Kaikki ovat hulluja ! HULLUJA !!!
- 0
Mä en o nähny ketää. Tervetuloa Kallioon moikkaamaan.