- 0
Forum - Off-topic
American Car Show '10
Onkos porukkaa menossa American Car Show '10 ?
Tällä tietoa itse olisin tulossa tapahtumaan.
- 0
Tulossa ollaan myös!
- 0
Todnäk jää boikottiin edelleen kalliiden lippujen takia. Tai ei sinänsä, etteikö rahaa olisi, mutta huvi/hyöty-suhde paskaa. HYI, en syö.
- 0
auto näytillä siellä niin kyllä koko vkl siellä...
- 0
Siellä ollaan!
- 0
Olin tulossa, mutta ajankohta on siirtynyt :(
- 0
Varmaan sitä tarkoitetaan.
- 1
tappileipa wrote: Njaa.. sinne en oo menos mutta se mikä on tampereella täs jonkuajanpäästä niin yritän päästä menemään.Hotrod & Rock show?
- 0
El PiNk DeViL wrote: Olin tulossa, mutta ajankohta on siirtynyt :(kuinka niin siirtynyt? pääsiäisenä niinku joka ikinen vuosi ollut tähän astikkin!
- 0
Arkk1Enkel1 wrote: kuinka niin siirtynyt? pääsiäisenä niinku joka ikinen vuosi ollut tähän astikkin!Tuolla american car show sivuilla luki aiemmin, että jotain-10 päivä.
- 0
2. - 5.4? Problem officer?
// Voi harmi.
- 0
Pottae wrote: 2. - 5.4? Problem officer?Sillon ruattin laivalla :(
- 0
Koskas immeiset on menossa ACS:ään? Pe, La vai Su?
- 0
älä unohda että messut on myös maanantaina auki :P mutta tosiaan kohta messuille kasaamaan :/ auto kesken mutta luvattu mikä luvattu! tulkaa nykimään hihasta jos näätte semmosen turhan näköisen juipin jolla on tummat hiukset keesillä ja keesissä vaalea raita! nojailee jossain luisuautojen parissa todennäköisesti eli joko oman auton kohdalla (Jzx100 chaser hyvin erottuvalla värityksellä) tai fpdan osastolla tai sitten sidewayssien porukassa :D
- 0
Lauantaina siellä :)
- 0
Lauantaina paikalla!
- 0
Pitäiskö sitä tulla jo huomenna kuvaileen. Sunnuntaina oli tarkotus mennä faijan kanssa, mutta pitänee vielä kattoa..
//..Näillä näkymin huomenna olen myös paikanpäällä!