- 4
Ps. En pyydä tästä ketjusta anteeksi, enkä myöskään hyväksy sitä :)
tappileipa wrote: Väsyttää mutta ei nukuta tai jotai.. :DYritä Tappi rakas nukkua hieman, koska NE muut apinat heräilee kohta ja niillä on se vinoilu kenties edelleen veressä.. Mutta ei se välttämättä ole niiden vika, vika voi olla jo vanhemmissa..
vaiski75 wrote: Ville teki tämmöisen hienon jutun "ihmisille" ja sitten se itse ei halua olla paikalla. RÖYHKEETÄ sanon minä! Aaaa, vielä viisi minuuttia aikaa kirjoittaa tänne.. Hjelppä..No mää sammuin eilen, mut nyt oon täs viel hetken, joten jos haluut juttu seuraa, ilmoittele :)
villek00 wrote: No mää sammuin eilen, mut nyt oon täs viel hetken, joten jos haluut juttu seuraa, ilmoittele :)=D Tästä tuskin tulee pitkää juttua tänään, oluet on loppu ja baarikaapissa on pelkästään jäykkää.. Hienoa kumminkin nähdä sinut täällä tänään katsomassa, mitä täällä tapahtuu..
vaiski75 wrote: Saako täällä sanoa ihan mitä mieleen tulee?Se on minimivaatimus!
Finski fani wrote: Se on minimivaatimus!Loistavaa.. Bunny: Vaihda sun Avatar / logo ja lähetä mulle se I.F.K. viinipullo, jos et ole vielä juonut sitä!
vaiski75 wrote: Voi Juma, Villen Facebookki toimii..Tottakai se toimii, koska siellä jaan naamani kuvaa :D