Forum - Off-topic

RC-autot/Airsoft

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 20.04.2010 (edit 20.04.2010)

• 0
Jos näistä lajeistä jompikumpi on tuttu, tai harrastaa jompaa kumpaa, niin laittakaa tänne asiaan kuuluvia linkkejä esim tarvike kauppoihin. Itse olen ostamassa jonkinnäköistä polttis rc-autoa, niin voitte tänne suositella millainen kannattaisi ostaa. Auto saisi maksaa enintaan 320€. PS: Tänne voitte kertoa esim airsoftista, että jos harrastat, niin mikä ase sinulla on, ja minkälaisia kokemuksia siitä on. Kuten myös rc-autoista, jos kokemusta löytyy tietyistä autoista.
IL3

IL3 20.04.2010

• 0
Serkulla oli tommonen auto. Olihan se ihan siisti ja meni lujaa. Kalliiksi tuli korjata ja ostaa siihen osaa (en tiedä oisko sit ollu joku "erikoismalli"?). Ei se sitä jaksanu ku yhen-kaks kesää.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 20.04.2010

• 0
IL3 wrote: Serkulla oli tommonen auto. Olihan se ihan siisti ja meni lujaa. Kalliiksi tuli korjata ja ostaa siihen osaa (en tiedä oisko sit ollu joku "erikoismalli"?). Ei se sitä jaksanu ku yhen-kaks kesää.
Mulla on kanssa tollanen paska cross tiger sähkö, joka on ollut yks riesa! Ensin se ei vetänyt takaa, ja kun sen pitää vetää takaa, että ykskään pyörä liikkuu, niin pitihän se purkaa atomeiksi. No huomasinpas, että eihän takarenkaan akselista puuttunut, kun pieni tappi, joka pyörittää rengasta, ja taiteilin rautanaulasta sellasen tapin siihen. EI KANNATA OSTAA!!! Airsoft puolella taas on hyviä kokemuksia. Omistan M16A1, joka maksoi 120€. Mukana tuli 2700 kuulaa, ja maski. Toisena aseena P818 pistooli, joka maksoi vaan kympin (normaalisti 40€).
Tc t313

Tc t313 22.04.2010

• 0
totah.. mulla ois KYOSHOn mini inferno, mini z monsteri ja mini z rataauto :) hmm.. suosittelen ehkä http://www.atalarc.fi/kauppa/index.php?act=viewProd&productId=912 tai sitten http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=01.31082&familj=FamGXR18&BildLopNr=01 ? pitäis jonkinäköne helikopteri ostaa.. :p ja sitte toi kyosho DBX :)
IIPPONEN

IIPPONEN 22.04.2010 (edit 22.04.2010)

• 0
Softauksesta on sellanen 6v kokemus ja rahaa menny siihen aivan simonaan (en tarkkaa määrää tiiä mut yli 600 eskoo kuitenki). Aseistuksena on P90TR kiikarilla ja siihen kaveriks lazer tilattu, Warrior SR spesial m160 vireil sekä pislana toimii Automag III. On maastopukuu ja rölli tekeillä. Maski on itse modattu puukkoa ja maastoverkkoa käyttäen kivaksi. Kuulia on kylvetty paljon, yli 1000 kuulaa/ pelikerta :) Tilaukseen seuraavaksi menee .30g kuulii ja P90 äkäsempi akku.
I bQ I

I bQ I 22.04.2010 (edit 22.04.2010)

• 0
Meikällä on softauksesta jonnin verran kokemusta. Aseina toimivat sähkötoiminen G36C ja sähkötoiminen USP pistooli. Gekkoon löytyy lisäksi 3-piste hihna ja 5 lipasta. Varusteisiin kuuluu Woodland maastopuku, taktinen taisteluliivi, jokin päähine ja suojalasit tietysti (ei mitään naskimaskia :)). PCB Airsoft Siinä on hyvä liike, tuolta oon ostanu ainakin G36C:n ja kuulia.
IIPPONEN

IIPPONEN 27.05.2010 (edit 27.05.2010)

• 0
Rölli valmis ja sniban piippu, jalakset ja kiikari maastokuviodulla kangasteipillä päälystetty :P P90:seen 2 akkuu ja M3 short tilattu :) ja tietysti PALJON kuulia :D
Finski fani

Finski fani 27.05.2010

• 3
Asehuvvu! Ei ole hyvä tämä...
IIPPONEN

IIPPONEN 13.06.2010

• 3
Viime yö meni metsässä taistellessa... välillä satoi ja taistelu moraali laski "hieman" mutta tunnelma oli koko ajan hyvä ja actionia riitti :)
I bQ I

I bQ I 13.06.2010

• 2
Aivan helevetisti sääskiä metässä, hyväs että eteensä näkee kun yrittää tähtäillä vihuja :D
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 13.06.2010

• 0
Joo, ja nuo hyttyset on ihan helvetin ärsyttäviä, kun on just tähtäämässä, nii ne tunkee korvaan inisemään... Mutta siinähän sitä keskittymiskykyä just tarvitaankin...
atomimato

atomimato 13.06.2010

• 0
Pinkki,ei varmaan saa kovin kummosta auroa tuolla 300:lla eurolla. Tai onhan niitä esim. Biltemasta :)
Leesti

Leesti 13.06.2010

• 0
Autoista en kyl pahemmi ossaa sannoo, mut tuota softia on tullu pelattua... Tosin viimevuosina on jäänyt pelkästään aseitten huollon osalle ja pikkuveli on vaan pelaillu mun jäänteillä... Aseita mahtaa löytyä jonkinmoinen kasahko... Kar98k, M249, M4 ja laina p90 (ollu jo varmaan 5 vuot lainas =D + muutama pisla ja macci päälle )... Eli ennenku pidätte ihan hulluna, niin se on aika pitkän ajan saldo =)...
Tuomo33

Tuomo33 28.08.2010

• 0
El PiNk DeViL wrote: Jos näistä lajeistä jompikumpi on tuttu, tai harrastaa jompaa kumpaa, niin laittakaa tänne asiaan kuuluvia linkkejä esim tarvike kauppoihin. Itse olen ostamassa jonkinnäköistä polttis rc-autoa, niin voitte tänne suositella millainen kannattaisi ostaa. Auto saisi maksaa enintaan 320€. PS: Tänne voitte kertoa esim airsoftista, että jos harrastat, niin mikä ase sinulla on, ja minkälaisia kokemuksia siitä on. Kuten myös rc-autoista, jos kokemusta löytyy tietyistä autoista.
Kannattaa katsella hpi:n autoja kuulema kestävää tavaraa/hintaan. "Tuolta lisää ns virralisesti": http://www.rc-harrastus.com/index.php "Ja autoja täältä":http://www.hobbylinna.com/rcautot-polttomoottorikayttoisetnitro-c-735_736.html?page=1&sort=2a "Ja viellä kerta toisensa päälle vähän vaativampaan käyttöön":http://www.hobbylinna.com/maguran-hydraulijarruilla-p-22393.html

Write a post

Sign in to post a post.