Forum - Off-topic

Matkailua

atomimato

atomimato 03.06.2010

• 0
Tänne saa laittaa siis laittaa kaikkea matkailuun liittyvää, jos on ollut matkoilla tai ihan vaan jos aikoo mennä. Itse olin vasta pari viikkoa Ameriikoissa, kuumaa oli ja autoja näki. Autoja piti käydä katselemassa jopa liikkeista ;)
Finski fani

Finski fani 03.06.2010

• 0
En ole ollut matkoilla moneen vuoteen. Nuorempana tuli pyörittyä ympäri eurooppaa pärrällä ja avtolla. Joskus pitäs tässä lähtee katsastaa porukoiden taloa tuolla Italiassa. Haaveena olisi päästä vaikkapa kurkkimaan Vesuviukseen tai johonkin muuhun tulivuoreen...
IL3

IL3 03.06.2010

• 0
Portugaliin nyt elokuussa. Aiemmin tullu käytyä ainakin Ruotsissa, Virossa, Norjassa, Espanjassa, Turkissa, Kreikassa, Sveitsissä, Italiassa, Gambiassa ja Jenkeissä (Chigago ja New York). Kai siellä Aasiassa ja Oceaniassakin ois hienoa käydä (Thaimaa, Japani, Kiina ja Australia kiinnostais ainakin näin aluks). Tosin varmaan Portugalin jälkeen taas Jenkkeihin, ku ei oo avovaimo siel viel käyny, ku oon aiemmin käyny siel perheen kaa(NY), sit serkun kaa(NY) ja vikan reissun (Chigago) tein yksin. Kyl matkailu on tosi jees! :D
atomimato

atomimato 03.06.2010

• 0
IL3 wrote: Kyl matkailu on tosi jees! :D
+1
IL3

IL3 03.06.2010

• 0
Typona tuli parit ylimääräiset G:t taas Chicagoon :D
atomimato

atomimato 03.06.2010

• 0