- 0
Forum - Off-topic
Mikä Biisi?
Nyt en pikaisella hakemisella löytänyt tälläistä topiccia, joten laitetaan pystyyn!
Elikkäs edelliseen arvoitukseen oikein vastannut laittaa lyhyen rimpsun sanoja jostain biisistä.
Mie aloitan:
"They'll split your pretty cranium and fill it full of air
And tell you that you're eigthy but brother you won't care"
vinkki: biisi on vuodelta 1974.
- 0
David Bowie: Sense of Doubt
Tossa seuraavan kipaleen alusta:
It's dreamy weather we're on
You waved your crooked wand
Along an icy pond with a frozen moon
A murder of silhouette crows I saw
vinkki: kyseessä on albumin nimikkobiisi
- 0
Olenko wrote: David Bowie: Sense of Doubt Tossa seuraavan kipaleen alusta: It's dreamy weather we're on You waved your crooked wand Along an icy pond with a frozen moon A murder of silhouette crows I saw vinkki: kyseessä on albumin nimikkobiisiNada, ei ole Sense Of Doubt :) Meni sen verran lähelle arvaus kumminkin niin paljastetaan tämä nyt; Bowieta on kylläkin, löytyy albumilta Diamond Dogs: "1984":http://www.youtube.com/watch?v=gH9WnSOISv0 Tuon biisin tunnistan kyllä sanoista, mutta annan jonkun muun arvata jottei mene kahdestaan tykittelyksi tämä, veikkaanpa että tältä foorumilta ei kauhian moni tuota herraa tunnista. :)
- 0
Tom Waits: Alice
entäs tää:
Viesti tulee, viesti menee, eikä mitään mulle jää.
Tehtäväni nähkääs on vain viesti välittää.
En viesteistä niin välitäkään, pidän turpaa kii.
Mä katson pellon laidalla, kuinka vilja lainehtii.
Vinkki: Laulaja edesmennyt.
- 0
ariko wrote: Tom Waits: Alice entäs tää: Viesti tulee, viesti menee, eikä mitään mulle jää. Tehtäväni nähkääs on vain viesti välittää. En viesteistä niin välitäkään, pidän turpaa kii. Mä katson pellon laidalla, kuinka vilja lainehtii. Vinkki: Laulaja edesmennyt.Kirka? :D
- 0
ariko wrote: Tom Waits: Alice entäs tää: Viesti tulee, viesti menee, eikä mitään mulle jää. Tehtäväni nähkääs on vain viesti välittää. En viesteistä niin välitäkään, pidän turpaa kii. Mä katson pellon laidalla, kuinka vilja lainehtii. Vinkki: Laulaja edesmennyt.Juice leskinen : Puhelinpylvään henkinen elämä Entäs tää: Between horns Beaming flames Magic light Intelligence We are goat believers Let our enemy shiver Cause will be for him Death Vinkki: Goe's to puola
- 0
Tuomo33 wrote: Entäs tää: Between horns Beaming flames Magic light Intelligence We are goat believers Let our enemy shiver Cause will be for him Death Vinkki: Goe's to puolaTäällä kukaan tiedä tommosia puolalaisia blääääk metoaaal bändejä joten olen tylsä ja googlasin. Joku ihmeen Besatt ja biisi Baphomet Pysytään suomalaisessa. Vinkkinä: Humpaten pataässää. Kun minä löydän mummon sen oitis pusken kumoon keskustelu hiiteen minen laske viiteen Mitä siinä lorvit pistä käyntiin sorvisi Sitten tulee tenkkapoo mummo nauraa hohhohhoo kun seiso ei, seiso ei
- 0
MrD St Jimmy wrote: Täällä kukaan tiedä tommosia puolalaisia blääääk metoaaal bändejä joten olen tylsä ja googlasin. Joku ihmeen Besatt ja biisi Baphomet Pysytään suomalaisessa. Vinkkinä: Humpaten pataässää. Kun minä löydän mummon sen oitis pusken kumoon keskustelu hiiteen minen laske viiteen Mitä siinä lorvit pistä käyntiin sorvisi Sitten tulee tenkkapoo mummo nauraa hohhohhoo kun seiso ei, seiso ei"Ace Of Spades" - Sorvarin Humppa - Eläkeläiset Hieno versio kyllä Motorheadin piisistä. Mites tämä: I don't need a woman, I won't take me no wife I got the rock'n'roll and that'll be my life No page in history baby, that I don't need I just wanna make some eardrums bleed vinkki: Biisi oli 1984 vuoden leffassa josta on jälkeenpäin kehittynyt kulttiklassikko.