Datsuni vai nissani? 2000GT-R vai Silvia?
FRC Jokkis
Sarjaa ei voi vaihtaa kesken kauden. Jos haluat erityisluvan päästä Taksiluakkaan kolme kisaa ajettuna laita Jokkikselle viästi.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
Ai kappas, enpäs moista muistanukkaan.. perhana..
BTW! kuinkas moni sinne viel mopoileen jää? voisinhan mää periaattees siel viel poikain seurana yhden kauden viettää. (mutta silti uudella autolla prkle.)
Mahdollinen sääntömuutos olisi se että sarjaa saa vaihtaa kesken kauden. Silloin mun mielestä ei pitäisi saada mitään rahaa kauden jälkeen. Sijoitus/Saipat yms. Miun mielestä on kuitekin parempi notta sarjaa ei saa vaihtaa kesken.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Mahdollinen sääntömuutos olisi se että sarjaa saa vaihtaa kesken kauden. Silloin mun mielestä ei pitäisi saada mitään rahaa kauden jälkeen. Sijoitus/Saipat yms. Miun mielestä on kuitekin parempi notta sarjaa ei saa vaihtaa kesken.
Joo, ihan hyvä sääntö se on ettei saa kesken hypätä, en vaa muistanu yhtää.
Mä kyl tosiaa voin vaik jäädä mopoileenki, ei se ny paha oo yhtä kautta viel siel ajaa, pistin kuitenki setämies Jokkikselle utelua.
Saanks mie jatkaa Kolffilla?
ET !
Ku oot aikaannaan voittanna ja kannatit autovaihtosääntöä.
Se myy itkee ja myy Koffin tai se itkee ja myy Koffin !
Yyyyhh! Kaik o mänt.
Mie yritän laskea lähipäivinä sen hinnan,jos itkultani ehdin.
Miunhan muuten pitää se taksilisenssi maksaa, päivitin auton tietoihin jo, mut aattelin myös tässä mainita.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Yyyyhh! Kaik o mänt.
Mie yritän laskea lähipäivinä sen hinnan,jos itkultani ehdin.
Mä laskin valmiiksi. Saat kaheksan markkaa ja lörtsyn Lappeen Rannan torilla.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote:
Mä laskin valmiiksi. Saat kaheksan markkaa ja lörtsyn Lappeen Rannan torilla.
Hullulla puurot ja vellit pahasti sekaisin.Jätetään nuo lörtsyt tuonne Savonlinna-Kuopio-akselille ja pysytellään täällä Labrassa vedyissä ja atomeissa.Muuten tuloo sanomista. :)
En osaa laskea tänään yhtään mitään.Osaiskohan joku?
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote:
Mä laskin valmiiksi. Saat kaheksan markkaa ja lättyyn Lappeen Rannan torilla.
I FIX !
Aika hupi hinnan sain laskettua. Tarkastan vielä pariin otteeseen että pitää kutinsa.
Sainko minä sen auton minkä ostin vaiko eikö mazda mennyt?
Kyllä kyllä. Sää sait sen Vauxhallin.
Millos auton tiedot pitää ilmoittaa, kun olen kuitenkin paljastanut rekkalepsoksi siirtyväni?
Huomenna (tai siis tänään) vai riittääkö perus 30min ennen kisaa?
Perjantaina viimöstään, päivitykset sitten vanhaan tapaan.
Reiskalta lainaa tarvitsen.
Vastauksena käyttäjälle PetuK
PetuK wrote: Reiskalta lainaa tarvitsen.
Ei myönnetä!
Menee Portukalin riisiin kaikki Reiskan rahat!
Heh..enpä olis vissiin tarvinnutkaan. Muistin kulut väärin... Nooh, meni jo :)
Niin, rahamiehet ei hehkuttele... Joutaakin olla noin sikarikas ilman osallistumismaksuja.
Mopolla Rekka-lobbyyn = 200€ bonus.
Jos on laittanu jo autoon Sport renkaat ja ostaa lisää leveyttä ni saako valita toisen Rengasvalmistajan Sponsoriks?
E: siis elikkä jos on jo yks Sponsori tullu Sport renkaista ni saako siis leveyden lisäämisestä toisen Sponsorin?
Kyllä
Kirjaudu sisään vastataksesi.