Aiemmin mainittu halu ajaa kesäjokkis säännöillä.
alemmas tulee pari äänestys paikkaa,pelkkiä yläpeukkuja kiitos.
Aiemmin mainittu halu ajaa kesäjokkis säännöillä.
alemmas tulee pari äänestys paikkaa,pelkkiä yläpeukkuja kiitos.
Alkuperäinen versio, rahalla ostettava jokkis skapa.
Kesäjokkis versio
Saajaaan.
saahaa HEMULI!
//ei mulle kyl oikeesti oo nii välii..
Vastauksena käyttäjälle RennSportAMG
Driver 181 wrote: Anteeksi nyt vineemiseni mutta...
A. Entä jos kaikilla EI ole nurburing GP:eetä?? Että suosittelisin näitä perusratoja.
B. En ite ainakaan lämennyt tolle Nyrremaratoonille koska...noh ei se ainakaan sovi MINUN mielestäni jokkiksen henkeen. Vähän lyhyemipi rata mutta ei kauhean pitkää.
C. Itteasiassa ei millään pahalla mutta noita autoja saisi ollaa pari kourallista enemmän.
Ette saa anteeksi. Nyrrellä ajettiin viime SM kaudella osakilpailu. Ja on ajettu Jokkistakin DLC radalla, tarkemmin sanottuna Sidewinderissä. Ja Laguna Seca on abauttiarallaa saman mittainen lenkki ja on ajettu sielläkin. Joten Nyrrellä ajetaan.
Auto valinnoista. Niitä pyritään valitsemaan tuohon sillä periaatteella että PI arvot olisivat noin tasapainossa suoritus kykyyn nähden. Ainahan siitäkään ei voida olla ihan satavarmoja. Kuski tekee huonosta autosta hyvän, hyvä auto huonosta kuskista keskinkertaisen.
Jos tuntuu että ideoita riittää tämän sarjan pyöritykseen, niin minun paikan saa heti joku fiksu ja vilmaattinen. Kun muutenkaan jouda pelailemaan koko peliä enää.
Niin tässä on nyt kyselty, että mitä pahaa olen tehnyt kun eroilmoituksen olen jättänyt? Hyvin yksin kertainen syy. Minulla ei ole aikaa minkäänlaisille kilpailu hommille. Kuten eilen illallakin kävi, jouduin lähtemään kesken kaiken pois. Toiseksi olen huomannut saman minkä varmasti SM sarjan manageritkin, tee mitä tahansa, niin ei ole hyvä.
JOKKIKSEN äänestys on päättynyt. Kesäjokkis voitti niukasti yhdellä äänellä. Jatkamme syysjokkiksella jo ensi lauantaina klo 19,00 Kisaohjelma selviää alkuviikosta.
ILMOITUS
Hullu on lopettanut maisterin hommat, Tilalle tulee Rauhanneuvottelija Räyhä300.
JOKKIS TEAM!
Management vaihtuu, Jokkis pysyy.
Lähinnä nyt siis jään taka-alalle ja satunnaisesti otan osaa kilpailuihin sekä tuomari toimintaan. Viime kisassa myös huomasin että aivan turhaa äksyilen toisille, joten sekin on yksi syy miksi jätän vastuullisemmat hommat muiden käsiin. Tulee vain tehtyä hätiköityjä päätöksiä viltutuksen alla.
Rauhanneuvottelija.....juujuuu.....ai tällast peliä tääl.
sanoivat ja huutelivvat.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Rayhantekijä
sanoivat ja huutelivvat.
Jotenkin arvasin tämän tulevan.
Ei huuvvella siellä!!!
Jännää porukkaa tää nykynuoriso.
Kirjaudu sisään vastataksesi.