Mukana!!!!
FRC Jokkis
Toi Fiatti ois aika kiva...
No eiih, en mie kerkee ajamaan tätäkään sarjaa, joten on aika painua uusille laitumille ja jättää Forza lopullisesti pölyyntymään hyllylle.
Kiitos jätkät, oli kivaa, nähdään muissa merkeissä kuten esim. formuloitten parissa...
Tuu moikkaa joskus tänne viel meitä!
Elkää hämääntykö tuosta Jokkis-nimestä.
Budget Series olisi parempi tälle.
... ja siitä mitä autoja mukana on (ei ole), naama kiinni. Autot on sen mukaan että ne olisi jonkinlaisessa balanssissa.
Tämähän kuulostaa perskuleen hienolta, tälle on pakko yrittää järjestää aikaa.. Hienoa työtä / copy-pastea Bani.
Messisä!
MÄ HALUUN VALITA JO AUTON!
Letku heiluu jos etuilee.
Minä päivänä näitä sopisi ajaa.
Mihin kellonaikaan ?
Itse ehdottaisin lauantaita ja kellon ajalla ei ole niin väliä, kunhan se ei ole aamulla..
Sulla on sillon krapula.
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote:
Ei ole rapujuhla, käymme Skimmyn kanssa joka lauantai ja sunnuntai aamu kirkossa ja kävelemässä hautausmaalla. Me uskoon tulleet teemme niin..
Eikö niitä hautakivijä voi silti jättää rauhaan?
Ne zumbaa myös hautausmaalla.
Lauantai on ihan Joggispäivä!
Eiks se Irwin laulanut notta:Viideltä saunaan ja kuudelta jokkista,se on sellainen äffärseeläisen lauvantai.
Mullon sitten väärä levy!! Puhuu Irwin vaan putkasta mun levyllä. Lauvantai käypi myös minulle, jos olen vielä ajokunnossa.
Miulle ei kyllä käy lauantai tai perjantai, tuppaa melkein olemaan jotain ohjelmaa aina noina päivinä/iltoina.
Lauantaisin kello ... ?
Vaihtoehtoiset päivät lienevät Ma ja Ke.
Päivämäärät korjattu
20.11 27.11 4.12 11.12 18.12
Zitten tulee joulua ja uutta vuotta joten olisiko 5. kisan kausi ok.
klo 19:00?
Lauantait klo 19:00 vois mullekin sopia kohtuu hyvin. Bunnyllä on vaan sunnuntaipäivämääriä tossa listassa?
Mulle käy mikä paivä tahansa ja klo 19 on vallan sopiva aika.
Voe kumpa itsekin saisin revittyä aikaa tälle, vaikuttaa helmeltä setiltä.
Ainakin vika lauantai on omalla kohdalla varattu kun menen Hesaan Municipal Wasten, Rytmihäiriön Axegressorin ja Forca Macabran keikalle. Muut on periaatteessa vapaita, mutta aina voi kivoja pippaloita osua kohdalle ;)
Maanantai ainakin pitäsi kelvata mukavasti mutta keskiviikosta ei ole vielä tietoa.
Näitä PI-rajoitteisia kaara vappeneja voi ajella padillakin. Kivasti ACe:n suunta vaihtlelee ajan funktiona.
Mr. Kusipää voi sitten itse varastella niitä palkintoja sieltä palkintokaapista. Meikäläinen pääsöö ajoo forssaan pitkästä aikaa! Nom nom
Kirjaudu sisään vastataksesi.