FRC Jokkis Autokauppa

RauhaMees
/ /

Sori ei mitään (peukuttakaa pois tää täält)

zattwy
/

Mitähän tästä Skylinesta saa jos niiku reiska tään ostais isolla rahalla. Tässä niiku vähän vasta harkitaan tätä.

TehBigBunny
/ /

Vastauksena käyttäjälle zattwy

zattwy wrote: Mitähän tästä Skylinesta saa jos niiku reiska tään ostais isolla rahalla. Tässä niiku vähän vasta harkitaan tätä.

3950€

( Viime lauantaina autolle tuli 7. kisa ja hinta putosi lisää )

RauhaMees
/ /

mä laskin et jos mä myisin ton urheen civicin ja ostaisin 2004 Honda Civic Type R:än sillä 5700€. mulle jäis 20€ käteen. Onko oikein? // Jos on niin myyn urheen civicin ja huudan Honda Civic Type-R 2004 – E272 – €5700

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: mä laskin et jos mä myisin ton urheen civicin ja ostaisin 2004 Honda Civic Type R:än sillä 5700€. mulle jäis 20€ käteen. Onko oikein? // Jos on niin myyn urheen civicin ja huudan typerää.

Se on Taksiluokan auto. Sä et voi vaihtaa luokkaa kesken kauden. Jos ostat sen niin viimeinen kisa jää ajamatta.

Nikde
/

Tuleeko rekkoja tarjolle vai ajetaanko ensikausi vielä takseilla?

RauhaMees
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Se on Taksiluokan auto. Sä et voi vaihtaa luokkaa kesken kauden. Jos ostat sen niin viimeinen kisa jää ajamatta.

ok // mä alotan sitten 3 kauden uudel autol

Aliboz
/

Oiskohan se Sierra sopiva tähän? Kyllä mie niin luulen...

TehBigBunny
/

Autoja ei ole tulossa ainekaan montaa lisää. Idea ei todellakaan ole se että kaikki tilaa suosikkinsa.

Saabia ei varmasti tule se on liian hyvä.

TehBigBunny
/ /

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Jos Saab 99:n sais voisin miettiä osallistumista.

Mikset osta sitä ?

Ehtii ajamaan yhden kisan tällä kaudella ja 'kahmimaan' rahaa.

Reiskan kauppa on aina auki.

Samoin useimmat hänen asiakkaistaan.

TehBigBunny
/

Kyllä kaikilla on 5000€ ennen kun ne ostaa auton. Jos haluaa kirjoittaa pienen tarinan siitä autosta/ostosta niin saa vielä sen 400€ lisäksi.

Mukaan voi liittyä ihan koska vaan.

hulluseon
/

Muistat nyt sitten ilmoittaa tuonne Oma autosi ketjuun mitä olet siihen laittanut yms.

Nikde
/

Ensi kaudella siis odotettavissa entistä tiukempaa kisailua taksitolpalla!

TehBigBunny
/

Reiska päivitti autolistansa.

Lisäksi käytettyjen hintoja on jälleen pudotettu.

Kirjaudu sisään vastataksesi.