Pääsponsori:Bridgestone
FRC Jokkis - Pisteet ja rahat
Pisteet laitettu, rahnat huomisella ny o liikaa konjamiinia elimistössä :)
PI 153 oli kisan alin PI Ei mopolla moottoritielle – 50€ oisko mitöön?
- veto: Zimmy ja Hullu perseessä koko ajan.
- veto: Zimmy perseessä koko ajan, Rayha alussa. Uutta takapuskuria sitten metsästämässä.
Vastauksena käyttäjälle Pure Black40
[quote]Pure Black40 wrote:
- veto: Zimmy perseessä koko ajan, Rayha alussa. Uutta takapuskuria sitten metsästämässä.[/quotee]
e. vittu alapeukut. Blackki taas härnäs. Menen piiloon.
Pääsponssi: Bridgestone
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote: Pure Black40 wrote:
- veto: Zimmy perseessä koko ajan, Rayha alussa. Uutta takapuskuria sitten metsästämässä.[/quotee]
e. vittu alapeukut. Blackki taas härnäs. Menen piiloon.
? Kysymysmerkki ? ALAPEUKKU!!!
Rahat tulikin laskettua aika helposti.
Korjataan sitten puutteet.
Vielä on mahdollisuus tehdä kisaraporttia ( Ihan sellainen kunnon 'artikkeli' tai kisavideota ) vaikka ensi keskiviikkoon asti. Olisiko asiallinen että näistä maksetaan max 2 per lobby ?
Alapeukuttakaa tähän mennessä laitetut. Ei tätä vielä :D
Älkää spämmäilkö näitä piste/raha/auto topikkeja.
Olenkolle tulee Perä-Tielle ?
Kolhitteko sitä, tassua ylös !
// @wilzu
Se että paljon hajoaa ei nyt suoraan vaikuta vaan tossa on ideana se että jos lähes kaikki kolauttavat juuri yhtä tyyppiä niin saa vähän euroja haavoihin.
Mutta jos sielä on kolisteltu kaikkien kesken niin sitten ei tule mittään.
Kyllä mun ja Tuning miehen autot enempi rikki meni :D Mulla jopa savutti xD
Mulle tuli siinä ekassa lähdössä ainakin Jasamyltä pientä pusua ja Pinkin kanssa oli välillä vaikeuksia mahtua mutkaan kun sillä ol pientä lagia, mut emmää sitä palkintoa siitä tartte/ välttämättä edes halua, noi osallistumis ja sponssirahat riittää vallan mainiosti, mullonnääs ostoslista ja siitä ei poiketa.
@jasamy Ite liukastelin siinä eellä, eikä siinä mitään suurta vahinkoa päässy käymään, hyvin sieltä vielä noustiin.
Vastauksena käyttäjälle Olenko
Olenko wrote: Mulle tuli siinä ekassa lähdössä ainakin Jasamyltä pientä pusua ja Pinkin kanssa oli välillä vaikeuksia mahtua mutkaan kun sillä ol pientä lagia, mut emmää sitä palkintoa siitä tartte/ välttämättä edes halua, noi voittorahat riittää vallan mainiosti, sitä tuli jopa enemmän ku odotin.
pahoittelut siitä :-( mul ei vaan pysynyt vehkeet hanskassa. Yritän jatkossa pitää vehkeeni kurissa
Merkattu
Mukaan on lisätty palkintorahat.
Ne maksetaan sitten kauden jälkeen yhtenä könttinä.
Siis kyseessä on Forza-krediitit ne löytyy kolmannesta välilehdestä. Rahat Sponsoroi Ilveksen Mudi-setä, ja avustaa Bani.
Jokkis-rahan saa käyttää heti kun se tulee tilille.
Vastauksena käyttäjälle Jokkis
Jokkis wrote: Mukaan on lisätty palkintorahat.
Ne maksetaan sitten kauden jälkeen yhtenä könttinä.
Tähän mie vähän kaipaan selvennystä.Eli enkö saa nyt käyttää seuraavaan kisaan Tsukuban kahdesta kolmossijasta saatua 120 euroa?
(alapeukuttaa tämän piiloon,kun vastaus on tullut)
Kyllä saat, Jokkis-rahat on sarjan omaa rahaa ne saa käyttää aina heti kun rapsahtavat tilille.
Tässä on kyse Forza-rahasta ne on tuossa kolmannessa välilehdessä.
( Skimmyn tapauksessa olisi varmaan parempi kyllä jättää vähän sukanvarteen ... )
Semmoinen kysymys vielä, että mistä tuota Forza-rahaa tulee? Olen ihan pihalla jo, äiti huutelee syömään.
e. Ok, alapeukut.
Kolmelle ekalle ja sitten randomille alimmassa lobbyssä.
Voi sitten tulla jostain muustakin ansiosta.
PI arvo väärin mulla, nykyään 233
Ja perinteisillä peukuilla piiloon kun korjattu.
Ilmoittakaa sponssinne Amalfin kisasta tänne kiitos.
Samalla voi nimetä tyyppejä ... joille pitäisi tulla jotain palkintoa (tai turpaan).
Pinkki veti mua pataan!
Pääsponsori: JUN
Sponssit: JUN ja Injen
Väiskille ainakin toi Ei Mopolla Moottoritielle
Hullulle laitetaan Sammy väisänen...jälleen loistavaa raportointia.
Purelle vois antaa tuon Keke palkinnon ekasta lähdöstä. Puolusti paikkaansa tosi hyvin koko kisan ajan.
Sponssit: JUN, MOTON
Kirjaudu sisään vastataksesi.