Mun auton arvo on 4559€ näin äkkiseltään laskettuna (?) + 420€ käyttämättä.. Laskinko oikein? Mietin vaan että mihin on ens kaudella varaa.. En laita tätä tojjotaa välttämättä myyntiin kun on viimenen kisa jo edessä, paitsi jos tulee myyntiin joku TODELLA mielenkiintoinen auto :)
Jokkis Reilun Reiskan Reilusti Käyteyty autot
Arvo 4570 egee ja 420 käyttämättä taulukon mukkaan.
Jos 1. kauden jälkeen tulee paljon käytettyjä käytettyjä autoja myyntiin niin niiden hinnat ovat luultavasti varsin Reiluja.
70 jäljellä, 350 viime kisasta = 420.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: 70 jäljellä, 350 viime kisasta = 420.
Oops, laskuvirhe. Sorry :(
Baljo on böksyn autol hintaa? Olenko miten pahasti laskenut väärin jos vastaus on 5117 euroo?
En saanunna samaa tulosta. Onhan kaikki osat listallas? Ja ethän vaan laskenu väärällä pudotus prosentilla?
Vastauksena käyttäjälle pokalemestari
pokalemestari wrote: Baljo on böksyn autol hintaa? Olenko miten pahasti laskenut väärin jos vastaus on 5117 euroo?
Kerroithan kaikkien osien+auton hinnan 0.70?
Kahdesti laskin varuilta, mutta sain vaan 4467 tuolle sun autolle hintaa.
E Näpyttely virhe.
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Kerroithan kaikkien osien+auton hinnan 0.70?
´Laskekaa muut saatana.
930? Jos tuo rahna määrä on lompsassa oleva niin sitä ei tartte vähentää.
5032€ Tuli kun laskin auton + osat yhteen. Ja siis tietysti ne kertaa 0.70.
Ei voi olla.
Uusi vastaava Skyline maksaa 4300 jokkis euroa.
Osia kiinni autossa 2080 edestä.
Yhteensä 6380.
6380 kertaa 0.7 niin tulee 4466
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Ei voi olla.
Uusi vastaava Skyline maksaa 4300 jokkis euroa.
Osia kiinni autossa 2080 edestä.
Yhteensä 6380.
6380 kertaa 0.7 niin tulee 4466
Mitä ihmettä.. Mä sain just samoilla luvuilla eri vastauksen :D No. Kyl mä luulen et toi 4466€ on oikei..
Laskit sä Pinkki noi erikseen? Meinaan ettet vaan kertonu molempia erikseen sillä kisapudotus prosentilla?
4466 eli 4470 Pöksylle.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Laskit sä Pinkki noi erikseen? Meinaan ettet vaan kertonu molempia erikseen sillä kisapudotus prosentilla?
En. Vaan Noi yhteen ja sit kertaa 0.70.. No ei se mitää Banimies laski ne jo ja homma on hoirettu. Kolme hurraa huutoa pöksyn pökäleelle!
Mie laitan tonne oman sarakkeen siitä auton arvosta.
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Mitä ihmettä.. Mä sain just samoilla luvuilla eri vastauksen :D No. Kyl mä luulen et toi 4466€ on oikei..
Kerran itekkin sain tuon hinnan mutta olin sillä hetkellä eksynyt mies Namibiassa enkä luottanut Itellaan.
Laskinko oikein nyt herra isoherra TehBigBunny ? Auton alkuperäinen arvo 4,500 Saksan markaa.
4,500x0,85 = 3825 Osien arvo 450 Käyttämättä 50 = 4325 markkaa ?
Ja sitten niinkin nolo palkinto kuin...
Muisti palailee pätkittäin Award – 200€ Kilpailjoille jotka ilmoittautuivat sarjaan mutta eivät osallistuneet yhteenkään kisaan.
:D
Eli sitten olisi 4525 markkaa säästöpossussain ?
4460€ kunhan se Awardi on tilitetty.
Auto + osat kerrotaan.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: 4460€ kunhan se Awardi on tilitetty.
Auto + osat kerrotaan.
Eikun niin joo. Reilu Reiska saa kyllä hakea tuon romun pois miun pihasta !
Laitetaan rahat tilille, Reiskan serkku on kuulema kulmilla se hakee auton heti poijjes.
// Reiska laittoi sen jo myyntiin.
Ilmeisemmin tuosta Hondasta osineen saa tällä hetkellä 4676. Lie sitten pyöristetään 4680?
/// Joka tapauksessa laitetaan vanha sota ratsu myyntiin jos Reiska tekee tarjouksen, houkuttelevan tarjouksen.
Kirjaudu sisään vastataksesi.