FRC Jokkis - Kausi 2 - Pisteet ja Rahat

hulluseon
/

Väärästä päästä lähin liikkeelle, tai sitten olin liian jokkispäissäni. Mutta nyt minulla on terävät sakset, enkä epäile käyttää niitä

kaijanen
/

Toi 660 euroo viimekaudesta taitaa olla väärin. Olin varmaa unohtanu päivittää tai laittanu sen väärin tonne tietoihin. eilen ainakin kun laskin, niin sain 270e

TehBigBunny
/

Mielelläni otan sulta fyrkkaa pois ... eikun siis korjaan vääryyden.

Nikde
/

Silkkihanska Stig – 50€ Täysin puhdas suoritus, ei osumia ei oikaisuja.

Mulla oli eka lähtö muistaakseni tämmönen. Onko tätä koskaan edes jaettu kellekkään?

TehBigBunny
/

Ei ole tullut mutta taidettiin viime kaudella pohtia että molemmat kisat pitäisi olla puhtaat.

Ehkei kuitenkaan, kun kyseessä on vain 50€ palkinto.

Aliboz
/

Ainiin joo sponssit....

Pääsponsori: Goodyear

Menossa mukana: JUN

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Aliboz

Aliboz wrote:

Pääsponsori: Goodyear

Ovela yrittää olla...

zattwy
/

Joku o viennä miun possuin ja säästöt. Se oli yhdyspankin lokolla ja oli siel vähä fyffee. Possu on löydyttävä jostain ku sil o tunnearvoo. Vaarivainaan perui se o!

TehBigBunny
/

Huomatkaa että ne rahat yms. on laskettuna yhteen sillä ensimmäisellä alasivulla 'Jokkis pääsivu', tuo on vain kooste kauden tuloista.

Opc Sami
/ /

Maplesta: cuscon lukko-Cusco yhteistyökumppani 150€ exedyn kytkin-Exedy pääsponsori 100€ motonin alusta-Moton menossa mukana 50€ lähtö 1 yksi taksi 10€ lähtö 2 kaksi taksia 20€

hulluseon
/

Juu ei. Luokkansa voittaja saa ne, tässä tapauksessa Opc Sami. Niitä ei jaeta joka lobby voittajalle.

zattwy
/

Maplesta:

Pääsponsori Exedy 100€ Mukana menossa Greddy 50€

TehBigBunny
/ /

Pisteet päivitetty rahat laitettu ja päivitetään sitä myöten kun tulee infoa sponsseista.

( Maple rahat on vielä 2. kauden tulot -sivulla )

Kisaraporttia/viteota otetaan vastaan keskiviikkoon asti.

Nikde
/

Yhteistyökumppani: Cuscosen kemppikymppi lukko

Pääsponsori Exedy sintterikykä

Nikde
/

Reiska vetää kyllä nyt sponsorirahoja välistä! Satku uupuu :)

hammeredhuoh
/ /

Sebring: Menossa mukana: Pirelli Ei mopolla moottoritielle – 50€

Kirjaudu sisään vastataksesi.