Väärästä päästä lähin liikkeelle, tai sitten olin liian jokkispäissäni. Mutta nyt minulla on terävät sakset, enkä epäile käyttää niitä
FRC Jokkis - Kausi 2 - Pisteet ja Rahat
Toi 660 euroo viimekaudesta taitaa olla väärin. Olin varmaa unohtanu päivittää tai laittanu sen väärin tonne tietoihin. eilen ainakin kun laskin, niin sain 270e
Mielelläni otan sulta fyrkkaa pois ... eikun siis korjaan vääryyden.
Silkkihanska Stig – 50€ Täysin puhdas suoritus, ei osumia ei oikaisuja.
Mulla oli eka lähtö muistaakseni tämmönen. Onko tätä koskaan edes jaettu kellekkään?
Ei ole tullut mutta taidettiin viime kaudella pohtia että molemmat kisat pitäisi olla puhtaat.
Ehkei kuitenkaan, kun kyseessä on vain 50€ palkinto.
Suzuka East
Pääsponsori: Blitz
Menossa mukana:Sparco
Ainiin joo sponssit....
Pääsponsori: Goodyear
Menossa mukana: JUN
Joku o viennä miun possuin ja säästöt. Se oli yhdyspankin lokolla ja oli siel vähä fyffee. Possu on löydyttävä jostain ku sil o tunnearvoo. Vaarivainaan perui se o!
Ekalla alasivulla on kaikki koostettuna. 60 oli hukassa ?
Huomatkaa että ne rahat yms. on laskettuna yhteen sillä ensimmäisellä alasivulla 'Jokkis pääsivu', tuo on vain kooste kauden tuloista.
KIITTI ja eiku baariin....mmm
Maplesta: cuscon lukko-Cusco yhteistyökumppani 150€ exedyn kytkin-Exedy pääsponsori 100€ motonin alusta-Moton menossa mukana 50€ lähtö 1 yksi taksi 10€ lähtö 2 kaksi taksia 20€
Maplesta: molemmat lähdöt ajettu 300€
Juu ei. Luokkansa voittaja saa ne, tässä tapauksessa Opc Sami. Niitä ei jaeta joka lobby voittajalle.
kiitti tiedost!
Maplesta:
Pääsponsori Exedy 100€ Mukana menossa Greddy 50€
Pisteet päivitetty rahat laitettu ja päivitetään sitä myöten kun tulee infoa sponsseista.
( Maple rahat on vielä 2. kauden tulot -sivulla )
Kisaraporttia/viteota otetaan vastaan keskiviikkoon asti.
Maple: Mukana menossa GREDDY
Mukana menossa Greddy
Yhteistyökumppani: Cuscosen kemppikymppi lukko
Pääsponsori Exedy sintterikykä
Reiska vetää kyllä nyt sponsorirahoja välistä! Satku uupuu :)
Maple
Pääsponsori:Gems
Maple: Yhteistyökmp: Cusco Pääsponssi: Gems
Sebring: Menossa mukana: Pirelli Ei mopolla moottoritielle – 50€
Kirjaudu sisään vastataksesi.