FRC Jokkis - Kausi 3 - Kisakalenteri

TehBigBunny
/ /

26.2. Sedona Club

Yhteistyökumppani BIC

Pääsponsori CM JUN Pirelli

Mukana menossa Tupi Koni Detroit Locker AEM

5.3. Laguna Seca

Yhteistyökumppani ORC

Pääsponsori OMP Motec Good Year

Mukana menossa Cobra Senterforce Lunati HKS

12.3. Camino Short Reverse

Yhteistyökumppani Toda Racing

Pääsponsori Fidanza ST Michelin

Mukana menossa Fram HPD Greddy NGK

*19.3. Jokkis Super Special*

26.3. New York Shikaaneilla

Yhteistyökumppani H&R

Pääsponsori Whiteline Holley Bridgestone

Mukana menossa Weiand Hotckis MP Injen

2.4. Sidewinder E

Yhteistyökumppani ARE

Pääsponsori Torsen Wilwood Magneti Marelli

Mukana menossa Brembo Öhlins Racetech Intrax

9.4. Catalunya / Tsukuba

Yhteistyökumppani ZF

Pääsponsori ACT MSD Wössner

Mukana menossa Quaife Supersprint Tein Sachs

Kuusi kilpailua, yksi väliviikko jossa Special Event halukkaille.

Ensimmäinen kisa 26. päivä.

Rata ehdotuksia alle, mainitkaa myös jos Benchmark/Sidewinder -radat eivät kelpaa. ( Max 1 jommassa kummassa )

• Sedonan lyhyt lienee yksi, sitä ei ole ollut kummallakaan kaudella.
villek00
/

Motegin ovaali, Bechmarkin kaikki ovaalit käy ja Sunset Peninsulan ovaali käy. Siinähän olisi juuri 6 kisaa. @Kiitos@.

Nipsuhuuli
/

Toivomuksia:

• Iberian Raceway oikeaan suuntaan
  • Road Atlanta short
  • New York shikaaneilla
  • Sidewinder Layout E
  • Tsukuba Circuit
  • Ladera
TJP27
/ /

iberian kuulostaa kivalta, mutta väärinpäin se maistuis täällä paremmalta(molemmin päin hyvä).... ehkä viimeiseksi kisaksi jopa "enduranse-kisaksi"(varsinkin mopo-luokalle) sopis camino extreme rew. E: toi camino extreme taitaa tosiaan olla jokkiksen lyhyt-rata henkeä vastaan aika rajusti :)

hulluseon
/

Mä en oikein noista ovaaleista ole perustanut ikuna. Minusta on mukava välillä kääntää rattia vaikka toiseenkin suuntaan.

Schimanski76
/

Ehdottelen korkkaamattomia Jokkisratoja:

-Mazda Lakuna -Motegi(west varmaan jokkiksessa paras) -Road Atlanta short -Sunset Peninsula(täällä voisi tulla yllätyksiä) -Sidewinder (joku kiva versio) -Nyrre GP short

hulluseon
/

Nyrre GP on ehdottomasti kiva, mutta ehkä liian pitkä näille autoille? Mutta Laguna Seca saa heti täydet pisteet minulta, yksi parhaista kilvan ajoista on sattunut omalle kohdalle siellä.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Nyrre GP on ehdottomasti kiva, mutta ehkä liian pitkä näille autoille? Mutta Laguna Seca saa heti täydet pisteet minulta, yksi parhaista kilvan ajoista on sattunut omalle kohdalle siellä.

Mie sitä lyhyttä versiota meinasin siitä Nyrrestä hulluseni.Ei kai se nyt mikään pitkä ole.En muuten itseasiassa edes muista yhtään millainen se lyhyt on.

hulluseon
/

No sitä tässä minäkin tarkotin. Enkä muuten muista minäkään sen radan pituutta.

Schimanski76
/

hulluseon wrote: No sitä tässä minäkin tarkotin. Enkä muuten muista minäkään sen radan pituutta.

Kävin mittaamassa.

3.61kilometriä on pituutta hänellä.Eli suunnilleen Matsa lakunan pituinen.

TehBigBunny
/

Laguna voisi olla yksi.

Nyrre Shortti olisi ehkä vähän turhan pitkä jos Laguna on jo mukana. DLC ratoja max yksi eli sitten se olisi joku Saidwinderi tai Pentsmarkki.

Jonkun todella mutkaisen Sidewinderin seuraksi Ny zzztikaaneilla tasapainottamaan power/grip autoja.

Opc Sami
/ /

Pahoittelen, mutta ei käy Nyrre Gp mulle. Sehän on DLC rata, eikä mulla MS pointteja ole.

Laguna on kiva, ja Ny käy myös.

Benchmarkilla vois tulla mielenkiintoisia tilanteita. Joku Sidewinderkin käy, kunhan versiossa ei ole pelkkiä 90 mutkia.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Opc Sami

Opc Sami wrote: Joku Sidewinderkin käy, kunhan versiossa ei ole pelkkiä 90 mutkia.

Sidewinderia haetaan sen takia mukaan että ylitehokkaat taksit olis kusessa grippi mopoja vastaan.

FINBULLET
/

Mä tuun tolla mun alitehosella Saabilla niin mä oon liikkuva shikaani.

RauhaMees
/

hulluseon wrote:

Sidewinderia haetaan sen takia mukaan että ylitehokkaat taksit olis kusessa grippi mopoja vastaan.

En usko että noi etuveto taksit ois kusessa. takavedot kyllä on täysin kusessa sidewinderila.

Nikde
/ /

Mazda Laku Sega ehoottomasti, seo wankerin kotirata, ZOOM ZOOM!

Nii ja Sedona Club jompaakumpaa suuntaa ajettuna ois hauska myös.

joonas6
/

muut radat ihan se ja sama kunhan ajetaan Nyki shikaanella

hulluseon
/

Paska rata on nyki. En yhdessäkään Fortsassa ole siitä tykännyt. Ne on ne shikaanit ihan vilttuja ja kuitenkin sinne joku reikäpää änkeää yhtä aikaa. Onko sitten kiva?

Nikde
/

Joo en kyllä nää NY:kiä mielekkäänä ratana yhtään mihinkään muuhun kuin walltap driftailuun.

TehBigBunny
/

Sedona Club on jo valittuna soon eka rata.

Nakuna Sekasin seuraavaksi kun on saannut kannatusta.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Nikde

Nikde wrote: Joo en kyllä nää NY:kiä mielekkäänä ratana yhtään mihinkään muuhun kuin walltap driftailuun.

Ihan persiistä on Nyki,oli sitten zikaaneilla tahi ilman,mutta tämäkin saattaa yllättää hyvänä Jokkisratana.

Äksöniä ei tule ainakaan puuttumaan. :)

TehBigBunny
/ /

Pidetään NY mahdollisena 5. / 6. kisan ratana

// Idis tässä on myös se että tällä radalla voimalla voi, ainakin yrittää, jyrätä.

Kirjaudu sisään vastataksesi.