Vastauksena käyttäjälle Nikde
Nikde wrote:
Viittikkönää giftailla mulle nuo replayt, josko tuota videon kaappausta koittais...
Giftattu on.
Nikde wrote:
Viittikkönää giftailla mulle nuo replayt, josko tuota videon kaappausta koittais...
Giftattu on.
Se myrkytti sun !
Kooste tulossa perjantaina varmaan, ku mulla on ruotsin ja äikän isot kokeet tälla viikolla. Kiitos kaikille palautteesta. Sanokaa jos teillä on jotai ehdotuksia näihin koosteisiin. ei ole aikaa itellä miettiä noita parannuksia hirveesti.
Coosteita odotetaan innolla! :)
Nikde wrote: Coosteita odotetaan innolla! :)
nyt on sillanen juttu, että mä lähen tonne ranskaan huomenna ja tänää en boxille voi mennä kiireitten takii. tuun ranskasta ens viikon tiistaina ja sen jälkeen pääsen tekemään koosteen loppuun. tosta special jaksosta en tiedä, en oo puhunu alibozin kaa viel.
Ton ens kisan ripliit voi työntää tänne päin jos jaksaa.
vattu tää topicci ei toimi kunnol / aina välil ei päästä kattoo tokaa sivuu.
Hmph, tympii kun tulee vaan naisten ampumahiihtoa Jokkis Studion lähetysaikaan...
tänää tulee kooste 99% tarkkuudella. ^muistutus kännyy äkkii^ / Ois hyvä jos ois edes yks tyyppi lisää tässä hommassa. Noi ripliiden katsominen on tosi hidasta puuhaa vaikka kelaisikin sitä eteenpäin.
sidewinder jakso ilmestyny :)
Hienoa työtä, ihan kylmät väreet tuli noista neulansilmistä, toivottavasti ei enään koskaan :D
Käyttistä, kyä.
Camino saapui katseltavaksi
Toi Samin kaato oli kyllä komea, ja Paristo Petun suoritus herätti kyllä hilpeyttä, miten sattukin, että Skimmy siihen osui... Tossa ois kyllä tullu rumaa jälkeä jos allekirjoittanut ois osunu Petuun, kun olin ton letkan ekana... :D
Heh, samaan aikaan naurattaa ja tuntee häpeää. Hjuva minä :)
Joko myö muut ajetaan paljon nätimmin tai ei sitten lähetellä näitä replyjä etiä päin. Vähän väärässä paikassa taas mainostan, mutta kai se nyt suodaan? Meinaan tuossa myöhemmällä kun availen boksin niin pistän eiliset ajut julkiseen jakoon, eli minun storeen. En sitä ekaa lähtöä, mutta toisen pistän uhallani. Oli melkosta ajelua pitkästä aikaa. Petu ei saa katsoa kun se herkistyy.
Road Atlanta, Ladera, Mugello (tulossa tänään 99% varmuudella)
Ei tule telkkarista Jokkista :(
Ladera Short In-Car Special osa 1
Ei välttämättä näy vielä ku on käsittely kesken, mutta huomenna se on valmis jo :) osa 2 tulee huomenna.
Näkkyypi jo :)
Ongelmia lähyteksessä...
Vastauksena käyttäjälle RauhaMees
Rayha300 wrote: Iberian Short In-Car Special osa 1
Ei välttämättä näy vielä ku on käsittely kesken, mutta huomenna se on valmis jo :) osa 2 tulee huomenna.
Ihan kiva video ja silleen. Mutta olisko tuo kenties ollut ladera ;)
Kirjaudu sisään vastataksesi.