Forum - Off-topic

djrunkkarin TJ0 :)

djrunkkari

djrunkkari 08.07.2011

  • 4
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 08.07.2011

  • 0
TAKASIN SINNE METTÄÄN RÄMPIMÄÄN!
savulohi

savulohi 08.07.2011

  • 0
MrD St Jimmy wrote: TAKASIN SINNE METTÄÄN RÄMPIMÄÄN!
Koputtelen puuta. TJ on -12 vuotta eikä vielä yhtään kertauskutsua! :)
villek00

villek00 08.07.2011

  • 0
Hyvä ketju on tämä! Onnea vaan asianomaiselle! Itellä vapaus koitti 7 vuotta siten, ja ei -saa- tarvii lähtee kertaa, kun on B-mies ;)
savulohi

savulohi 08.07.2011

  • 0
villek00 wrote: Hyvä ketju on tämä! Onnea vaan asianomaiselle! Itellä vapaus koitti 7 vuotta siten, ja ei -saa- tarvii lähtee kertaa, kun on B-mies ;)
Ite taas ihmettelen kun sain oikein korpin natsatkin vähän ennen kotiutusta mutta silti ei o tarvinnu mennä. Johtunee siitä kun olin pioneerina ja sen jälkeen on tullu nuita kaiken maailman miinakieltoja yms.
vaiski75

vaiski75 08.07.2011

  • 0
VIIIIIIINNNNAAAAAAA!!! "Pullon henki toivottaa onnea Runkkarille.":http://www.youtube.com/watch?v=KXMQ_22Gq8U Sfäiski muistaa jonkun armeijan hämärästi, onhan siitä jo yli 16 vuotta ja silloinkin omistin saman viinanhimon kuin nykyäänkin..
villek00

villek00 08.07.2011

  • 0
vaiski75 wrote: ...ja silloinkin omistin saman viinanhimon kuin nykyäänkin..
Jaa tän takia sun intti loppui kolmen päivän jälkeen..
vaiski75

vaiski75 08.07.2011

  • 2
villek00 wrote: Jaa tän takia sun intti loppui kolmen päivän jälkeen..
Tä? Kerkesinkö mä kolmen päivän aikana saamaan sukubuolitaudin, häkkiä, poistumiskieltoa ja uuden tyttöystävän wanhan rinnalle.. Muistelin kyllä, että siinä olisi mennyt ainakin viisi päivää..
savulohi

savulohi 08.07.2011

  • 2
vaiski75 wrote: Tä? Kerkesinkö mä kolmen päivän aikana saamaan sukubuolitaudin, häkkiä, poistumiskieltoa ja uuden tyttöystävän wanhan rinnalle.. Muistelin kyllä, että siinä olisi mennyt ainakin viisi päivää..
Vahvaa osaamista.
djrunkkari

djrunkkari 10.07.2011

  • 3
Huomenna viedään kaveri niinisaloon... :DD muahah
djrunkkari

djrunkkari 27.08.2013

  • 0
Nosto! Saman saapumiserän 6kk tykäri //ja oltiin samaisessa patterissakin// oli saanu kertauskutsun vielä oikein nimikkeellä avainhenkilöstön kertausharjoitus. Napsahtaa viä itellekki :D

Write a post

Sign in to post a post.