Forum - Off-topic

Armeija...

Mace

Mace 19.07.2011

  • 0
Juuh, en varmaks sano onko jo ennestään vastaava topicci. Mulla vielä edessä, joten kysyisin että minkälaista oli/ollut niillä jotka tämän ovat kokeneet. Ja pian kysyn yhtä asiaa, mutta se myöhemmin.
RaabForRehab

RaabForRehab 19.07.2011

  • 0
Takana päin. Ei muuta kun rutosti huumoria mukaan, niin pärjää vallan mainiosti.. Suosittelen kaikille :D
Finski fani

Finski fani 19.07.2011 (edit 19.07.2011)

  • 0
Kuin myäs takana päin. Laivaston kävin kivasti, ja rennosti otin. Laivastoon tai lennostoon kannattaa tähdätä. Paljon mielekkäämpiä hommia. Maavoimissa ainoo (imo) mielenkiintonen homma olis ollu pärrälähetti, mikä olisi kyllä talvella taas ollut aikas hanurista... Sinne vaan. Ei ne skapparit pure, ainakaan enää... =P
Mace

Mace 19.07.2011

  • 0
Noni, nyt ku sain tän alkuun, nii yks asia mietityttää.. Elikkä kuinka olennainen on uintitaito siellä? Koska oma uintitaitoni on suoraan sanottuna perseestä. Ja en ole lihava/huonokuntoinen, muuten vaan ikinä en ole oppinu uimaan, ja muutenkaa oikein yrittänykkää hirveesti. Haluaisin kyllä tämän perustaidon osata, muttaku ei nii millää. Nii paljo armeijassa uintia on ja miten homma käytännössä menee?
Finski fani

Finski fani 19.07.2011

  • 0
Ihtellä ei ollut kuin kerran pari pakollista uimista, olin siis laivastossa. Näilläkin kerroilla kuivapuku piti pinnalla, joten uimataitoa ei hirveästi tarvittu... =P Maa,- tai ilmavoimissa ei varmaankaan hirveästi tulla tarvitsemaan...
Mace

Mace 19.07.2011

  • 0
Kovasti haluaisin uida kesäisin, mutta ku ei kehtaa mennä mihinkää harjotteleen ja pienempänä ei ollu mahdollisuuksia oikein, muutaku muutaman kerran koulun kans. Nyt kun kutsunnat tulee varmaa vuoden sisään nii tuli vaan mieleen että kuinka pakolla veteen siellä heittävät :D
Mace

Mace 19.07.2011 (edit 19.07.2011)

  • 0
Tuplat.. enään "delete comment" puuttuu.
savulohi

savulohi 19.07.2011

  • 0
Ei ne siellä ketään hukuta, joten siinä mielessä uimataito ei ole välttämätön. Ite en uinu intissä muistaakseni metriäkään mutta mulla olikin aina 72kg telamiinoja tetsarissa. Ei ne laita sillon järveen.
TehBigBunny

TehBigBunny 19.07.2011

  • 0
Käytiin aikanaan uimassa pari kertaa. Olihan siinä pientä vaihtelua ... tavallisiin sulkeisiin :)
Ac3Way

Ac3Way 19.07.2011

  • 1
Säkylässä ainakin oli uimatesti (muistaakseni 200m) ja uimakoulu, itse olin muutamassa vuodessa näköjään unohtanut uimisen jalon taidon ja kävin sitten uimakoulussa. Muutaman kerran kävin siellä kivasti uimassa, kun muut siivosivat kassua. Taisi siellä joku 12 kaveria olla mun lisäksi ja ihan kivaa siellä oli, en ainakaan itse hävennyt yhtään uimakoulussa käyntiä. Nyt on varmaan taas uiminen päässyt unohtumaan, voisi mennä joku päivä kokeilemaan rannalle. Miksei myös veteen asti :D

Write a post

Sign in to post a post.