FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

hulluseon
/

Njet ponimai jos kerran fyffellä korotetaan. Jo tuohon PI määrään saa vaikka mitä osia.

TehBigBunny
/ /

Mie oletan notta a) autot on 4000€+ tai b) osien hinnat nousee :)

// Muutenhan noilla muilla kausilla autot on tapissa ennen ekaa kisaa.

hulluseon
/

Hintojen tarkastus olisi kyllä ihan aiheellinen korotus osiin.

FINBULLET
/

Joka kisan jälkeen on pakko myydä auto.Niin kuin oikeastikkin.

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: Joka kisan jälkeen on pakko myydä auto.Niin kuin oikeastikkin.

Liian rankkaa.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: Joka kisan jälkeen on pakko myydä auto.Niin kuin oikeastikkin.

Eihän sitä oo pakko myydä jossei kukkaa osta ;)

Jokkis
/

Jokkis on kokenut uudistuksen.

-Sponsori sydeemit on uusissa puissa. -Tarkistakaa myös rengas osio. -Valitut autot. -Käykää kaikki säännöt läpi.

Laitan sivun forumille mihin voit ilmoittaa mahdollisen auton. Jos samaa mallia halutaan enemmän kun on tarjolla, suoritetaan arpajaiset.(Ihan rehelliset).

Teretulemas! Kakki mukaan!

Nikde
/

Ei pääse ekaan kisaan, olen matkalla humalaan tuolloin. :(

hulluseon
/

Minun varmaan pitää päivittää navigaattori. Ei löydä tuota paikkaa?

MrD St Jimmy
/

Lauantait on aina miltein varattuja harminpaikka :( Ne Jokkikset mitä olen ajellut ovat aina olleet mukavia kisoja. Ekana päivänä muutenkin tulee lähdettyä kattomaan kaverien ekaa keikkaa.

villek00
/ /

Vastauksena käyttäjälle Nikde

Nikde wrote: Ei pääse ekaan kisaan, olen matkalla humalaan tuolloin. :(

Ai sä oot tulos hyvinkäälle , no tervetuloa :)

savulohi
/ /

Mie sanon vaan, notta olisi hyvä jos Clutch Upgradet olisi ilmaisia taikka vaihtoehtoisesti "vakiona" kaikissa autoissa. Näissä nuhapumppuluokissa manuaalikytkimen käyttäjille tulee tooodella iso etu, joten tuommoinen sääntö edes pikkuisen tasottaisi pelikenttää.

Tiedän tiedän "voihan sitä kytkintä käyttää jokainen jne jne", mutta kun LOL joku MS-ratti peukalokytkimellä ei nyt vaan oikein ole kovin simua eikä hyvä. Toivoisin, notta menisi harkintaan tämä? Pliis.

// = Tasaisempia kisoja -> enemmän JOKKISTA!

zattwy
/ /

Voisko joku selittää onko ratti todella kaks sekkaa nopeempi kuin pädi? Vai onko ihan huuhaata koko juttu. Mun fanatec on ollu sängyn alla piilossa käyttämättömänä. Perk....!

savulohi
/

Vastauksena käyttäjälle zattwy

zattwy wrote: Voisko joku selittää onko ratti todella kaks sekkaa nopeempi kuin pädi? Vai onko ihan huuhaata koko juttu. Mun fanatec on ollu sängyn alla piilossa käyttämättömänä. Perk....!

Huuhaata on tämä, joten voit vallan hyvin myydä miulle sen Fanatecin!

zattwy
/

Ettei olisi nyt oma maitopirkka ojassa! Herää eittämättä epäilys.

Muistaakseni Väiskikin kehui jossain vaiheessa kyseistä asiaa?

savulohi
/

Vastauksena käyttäjälle zattwy

zattwy wrote: Ettei olisi nyt oma maitopirkka ojassa! Herää eittämättä epäilys.

Muistaakseni Väiskikin kehui jossain vaiheessa kyseistä asiaa?

ProBale voitti pädillä demo-HLC:n näytöstyyliin, Daveyskills ajaa pädillä jne. jne.

Sama fysiikka, ainoastaan eri kontrollit. Kyse on siitä kummalla kukin kuljettaja osaa paremmin ajaa.

jasamy
/

Itse olen pädillä nopeampi kuin ratilla... Vaihteiden vaihto kytkimellä on aavistuksen hitaampaa, jarrulta kaasulle siirtymisessä menee hiukkasen pitempää ja pädillä pystyi ainakin kolmosessa ajamaan huomattavasti agressiivisemmin ilman pelkoa siitä että auto lähtisi vaeltaa...

Mace
/

Mää oon padilla nopeampi kuin ratilla kans, mutta kytkintä kun käytän nii kyllä saan eroa verrattuna siihen jos en käyttäisi kytkintä. Padilla oon nopeampi ehkä siks kun vittii ohjata paremmin, tolla muovi ratilla en viitti vetästä kaameita korjausliikkeitä täysiä, tuntuu ku jäis ratti käteen.

DarkWarjo
/

Hey, miten en bongannu mistää kohti sääntöjä paljo on alotuksessa rahaa?! how much is the fish?

liana kuullostaa seksikkäältä...

Kirjaudu sisään vastataksesi.