Täällä ois myös yksi uusi mopopoika tulossa sarjaan mukaan... mielellään jo tulevana lauantaina. Kovasti oon koittanu noita sääntöjä tavailla läpi, mutta voiskos joku opastaa että mitäs tässä nyt sit pitäis tehdä? Näenkö esim. jostain mikä auto olisi vapaana, koska käsittääkseni en vaan voi valita aloituskalustosta mieleistäni?
FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1
Autot ja niihin lisättävät osat löytyy täältä
Pengo tuolta Foorumin alta FRC Jokkis-topiccia.
Seuraavaan kisaan taitaa päästä varmasti ja lisää neuvoja annetaan varmasti, ennen lauantaita..
Ystävällisesti kiittän hän. Olikos autojen säätämisestä mainittu jossain jotain? Eli voiko autoa säätää vai vaan osat kiinni ja se on siinä?
Saa toki säätää jos säädettäviä osia ostaa.
Nonniin... nyt on viimeisillä rahoilla ostettu postin käytöstä poistama VW Fox ;) Kai tällä saa ajaa postin tarroilla varustettuna kun lyö vaan numerot kylkeen? Mites tuo numerointi... saako itse valita vai määrätäänkö numero/mistä sen näkee?

Lisäksi ehdotan että tutustus tähän aiheeseen pienellä jatkolla tohon tarinaan tienaat helpot 400€
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Lisäksi ehdotan että tutustus tähän aiheeseen pienellä jatkolla tohon tarinaan tienaat helpot 400€
Siellä lepää: http://forzaracingclub.com/forum/13/938/?page=2&postupdated=1#post-71912
Saakos tästä rahat jo ennen kisaa vai vasta sen jälkeen?
Edelleen kaipailisin tietoa tuosta Wenzel H. Trophysta... tietäisi vaan sen mukaan viritellä autoa lauantaita varten :)
Vastauksena käyttäjälle Antinontoxic
Antinontoxic wrote: Edelleen kaipailisin tietoa tuosta Wenzel H. Trophysta... tietäisi vaan sen mukaan viritellä autoa lauantaita varten :)
Nyt kun ne on taas mennyt kaikki piiloon, niin: Rahat on heti tililläsi ja voit käyttää ne ennen ylihuomista kisaa..
Pomminvarma en ole tästä asiasta, mutta näin väittäisin..
E. Hullu siellä jo riehuikin letcun kanssa...mä oon hidas..
Okei hyvä. Seuraava kysymys... ekassa postauksessa ei ole listattu Street Camshaftille hintaa ollenkaan? Foxiin sellainen on kuitenkin saatavilla.
220€ ja on korjattu nyt.
Tiedotus jo hyvissä ajoin tulevaa kautta ajatellen.
Alustavat päivä määrät 7.1.2012 14.1.2012 21.1.2012 28.1.2012 4.2.2012 11.2.2012
Tulevat taksit vielä harkinnan alla. Muutamia autoja jo valkattu, mutta pidetään vielä salaisuutena.
Ja omalla nimellähän täällä voin huudella koska olen suurin Jokkis natsi koko maassa. Eli tämmöisiä pieniä huomioita tämän illan aikana.
A) Kisa lobbyt ovat tästä lähtien korkeintaan 12 pelaajan suuruisia. Sitä suuremmilla määrillä yhteydet alkavat urputtaa suuresti jolloin minun sekä muiden hermot kiristyvät liian tiukille.
B) Toisen lähdön järjestäytyminen. Koska toinen lähtö ajetaan käännetyssä järkässä ja kun melkein aina joudutaan nollaamaan pisteet, niin nou hätä tästä lähin. Ajetaan yksi ylimääräinen kierros toisessa lähdössä.
Ensimmäisen kierroksen aikana ajetaan takaisin lähtöruudukkoon ja järjestäydytään käänteiseen lähtojärjestykseen. Tämän jälkeen odotetaan joku kiva tasainen sekunti määrä kellosta ja lähdetään sen mukaan liikkeelle. Tätä sääntöä nyt lähinnä voi kommentoida jos mieli tekee.
Hyviä ovat nämä ideat!
B) Samantien 'lentävä' lähtö, järjestäytymiskiekka, kierroksen lopulla porukka kasaan. Ensimmäisenä ajava ajaa ~ 60km/h, ja abaut maaliviivan kohdalla laskee 3.2.1. aja.
Kukaan ei saa ohittaa ennen maaliviivaa.
TehBigBunny wrote: B) Samantien 'lentävä' lähtö, järjestäytymiskiekka, kierroksen lopulla porukka kasaan. Ensimmäisenä ajava ajaa ~ 60km/h, ja abaut maaliviivan kohdalla laskee 3.2.1. aja.
Ja kylläpä soi ekassa mutkassa... Tosin nykyisellä kopilla jopa minä voisin lähdössä pärjätä. Idea on hyvä kyllä, en kiellä.
B) Käyttöön vain, jos tuntuu että yhteydet pissivät. Muutoin olisin ehdottomasti normin kannalla. Ei toi nyt niin tasaisesti ja toimivasti hoitunut. Ja tuskin hoituisi jatkossakaan.
^Tosin mitäpä minä tiedän..oon vaan turkulainen pessimisti :)^
Tokan lähdön järjestäytyminen toimi ainakin omasta mielestä hyvin. Siinä vois vaikka sopia jonkun metrimäärän, mikä pitää olla edellä olevaan, eilen hulli tais sanoa, että zattwyllä, sillä ja mulla oli kaikilla 6m eroa, samoin mulla ja petulla, tällöin autotkin tais olla aika pitkälti lähtöruuduissa.
12 pelaajan lobbyistä en pidä. Eilen vaan meni kaikki niin poskelleen kuin vaan voi mennä. Ensin meillä oli Hullin lobbyssä jo 15 tai 16 pelaajaa kasassa, sitten siirryttiin private raceen ja yli puolet putosi. Sitten oli jo n. 12 pelaajaa kasassa, kun Warjo keksii olla sitä mieltä, että hänen hostaamanaan lobby toimii paremmin ja aloitetaan sama rumba alusta, kun tuon ekan lobbyn kokoon saamiseen ois menny enään max 5min... Sitten saadaan se Warjon lobby kasaan, ajetaan lajittelu ja sitten painetaan B:tä ja kaikki party lobbyyn ja taas sama pudotusefekti kuin Hullin hostaamassa lobbyssä.
Ilman mitään kikkailuja eka lobby ois ollu kasassa n. 10 minuutissa. Eli hosti laittaa Private Racen ihan ensin pystyyn ja sitten porukka sisään. Tuntui myös olevan merkitystä sillä, että kuinka moni sinne samaan aikaan pyrkii, eli tähän vaikka vähän kontrollia myös. Pitäiskö hostin kutsua esim 3 kerrallaan sisään ja sitten laittaa vasta kutsut seuraaville?
Onko Turn10 tietoinen näistä ongelmista?
Vastauksena käyttäjälle Nikde
Nikde wrote: Tokan lähdön järjestäytyminen toimi ainakin omasta mielestä hyvin. Siinä vois vaikka sopia jonkun metrimäärän, mikä pitää olla edellä olevaan, eilen hulli tais sanoa, että zattwyllä, sillä ja mulla oli kaikilla 6m eroa, samoin mulla ja petulla, tällöin autotkin tais olla aika pitkälti lähtöruuduissa.
Niin siis siinä Zattwy oli 6 metriä edellä ja sinä saman verran takana. En vaan tullut katsoneeksi siinä ekassa lähdössä paljon se ero oikeasti oli edellä olevaan.
Positano seuraavana ja sanon suoraan etten tyksi siitä että 16 kaveria menee siihen ekaan kapeaan paikkaan. Autoilla on keskenään niin tajuttomat suoritus erot, ettei siitä tule hyvä. Osa kaahottaa ja toiset yrittää pitää paikkansa väen väkisin. Ja läheskään kaikilla ei ole samassa kohdassa se jarrupaikka niin kylläpä tämä taas sitten meni niin pirun hienosti.
Nikde wrote:
Ilman mitään kikkailuja eka lobby ois ollu kasassa n. 10 minuutissa. Eli hosti laittaa Private Racen ihan ensin pystyyn ja sitten porukka sisään. Tuntui myös olevan merkitystä sillä, että kuinka moni sinne samaan aikaan pyrkii, eli tähän vaikka vähän kontrollia myös. Pitäiskö hostin kutsua esim 3 kerrallaan sisään ja sitten laittaa vasta kutsut seuraaville?
Tässäpä oli myös yksi mukavuus kohta jota myös itse mietin. Kaikki haluaa äkkiä nopeesti heti sinne lobbyyn ja hostin virassa toimiva kaveri on ihan pihalla ketä siellä on tai ei ole. Ei niitä nimiä nää siitä ystävä listan läpi vaikka kuinka yrittää. Sitten siellä on kaheksan kaveria yhtä aikaa äänessä ja toisilla pauhaa musat täysillä niin onko kiva? No ei ole.
TehBigBunny wrote: B) Samantien 'lentävä' lähtö, järjestäytymiskiekka, kierroksen lopulla porukka kasaan. Ensimmäisenä ajava ajaa ~ 60km/h, ja abaut maaliviivan kohdalla laskee 3.2.1. aja.
Mieluiten silleen että viimonen hihkasee tai joku pakan keskivaiheella oleva. Ensinmäinen saattaisi saada etua koska ääni tulee muille vähän jäljessä.
Tai
B) kiihytettäs kisavauhtiin maalilinjan jälkeen. Tässä tulisi kyllä välejä mutta ei ainakaan tulisi niitä ruuhhkakolareita.
Tämmönen pikku ehootus vaa.
Vastauksena käyttäjälle RennSportAMG
Driver181 wrote:
Mieluiten silleen että viimonen hihkasee tai joku pakan keskivaiheella oleva. Ensinmäinen saattaisi saada etua koska ääni tulee muille vähän jäljessä.
Tai
B) kiihytettäs kisavauhtiin maalilinjan jälkeen. Tässä tulisi kyllä välejä mutta ei ainakaan tulisi niitä ruuhhkakolareita.
Tämmönen pikku ehootus vaa.
Ootko tietoinen että pelissä on racetimer josta kaikki näkee samanaikaisesti kellon ajan? Jos et niin kannattaa tutustua. Saattaa olla tarpeellinen sulle
Vastauksena käyttäjälle deroits
deroits wrote:
Ootko tietoinen että pelissä on racetimer josta kaikki näkee samanaikaisesti kellon ajan? Jos et niin kannattaa tutustua. Saattaa olla tarpeellinen sulle
Ootko tietonen että HUD:in saa pois päältä ja joillain se ei satu edes olemaan päällä ;)
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Ootko tietonen että HUD:in saa pois päältä ja joillain se ei satu edes olemaan päällä ;)
Minä!!! Minä!! olen täällä.......En omista HUD:ia. Mikä se on?
Kirjaudu sisään vastataksesi.