Mites jos vaihtaa esim street ilmansuodattimen sporttiin nii saako siitä yhtää rahaa takasi jos "myy" sen street osan vai jääkö se vaa sinne?
Forza 4 JOKKIS KAUSI 2
Ei saa, osia ei voi myydä.
Osa jää sun talliin.
Eikö tol fuel systemilla ja carburettorilla vois olla sama hinta ku sama tehtävä niil, eri autois vaa ruikutus tai kaasari
google docsissa mulla rahaa vielki 1700?
Sun päivityksiä ei ollut vähennetty, nyt on kaikki merkattu 350€ jäljellä.
Joku vois korjata tuolta sponsorit google docsista tuon ku mulle on merkity street cooling vaik seon sport
Jaha, moka on tullut
Mulle 50€ lisää sponssirahaa.
Löytyy 195 leveet STREET-renkaat.
Kakkosen ekaan kisaan jo olen päivitellyt.
Juu miullakkiin on Street gummit ja ne on 185 leveet
Jos nuo Jokkisrahat on laskettu eilisen kisan jälkeen,niin miulla on liikaa rahua tilillä.Jos ei ole vielä laskettu niin ei sitten yhtään mitään.
Sport Fuel System 225€ ei vähennetty,eilinen päivitys siis.
240€ siä pitäis olla ny rahua,ei 465€
Minä vilkuilen ne heti justiinsa.
E. Fiksattu.
Alimmasta PI:stä ei ole taidettu jakaa rahhaa.
Korjattu
http://forzaracingclub.com/photos/21180/
Sallittu maalaus vai ei ?
Ei niistä maaleista ole mitään sääntöjä, toive vain on ollut ettei alemmissa luokissa ole liian hienot designit. Enemmän sellaiset spraytölkillä vedetyt.
No mutta saanko ajaa noilla jos haluan ?
Vastauksena käyttäjälle Storkki
Storkki wrote: No mutta saanko ajaa noilla jos haluan ?
Kyllä saat.
Tuleekos toi mopojen max PI laskemaan kolmoskaudelle takasin siihe 175 vai pysyykö 200?
Käsittääkseni pysyy PI200. Ja myös muiden luokkien PI on sen 25 yksikköä alkuperäistä suunnitelmaa korkeampi.
Näin siis olen käsittänyt. Mitäänhän en varsinaisesti tiedä :)
Tänne saa vissiin itkeä noista pisteistä/rahoista? :D Iberianista mulle kuuluis ainakin P.E.R.U.S. -palkinto ja lisäks mul oli kisan alin PI. Sit vielä semmonen huomio et Suzukasta mulle oli merkattu täydet pojot vaikka osallistuin siinä vaa aika-ajoon. Kuuluuko näin olla?
BTW,
tuli tuossa mieleen, että sponssirahaa tuloo vain ostetuista eikö??
Meinaan, että mulla esim. tuo intake manifold on vakiona mallia street, kun ei saa kuin sportin ja racen ostettua...
Ostetuista jåå.
Vastauksena käyttäjälle Koolon Descendens
"Koolon D" wrote: Tänne saa vissiin itkeä noista pisteistä/rahoista? :D Iberianista mulle kuuluis ainakin P.E.R.U.S. -palkinto ja lisäks mul oli kisan alin PI. Sit vielä semmonen huomio et Suzukasta mulle oli merkattu täydet pojot vaikka osallistuin siinä vaa aika-ajoon. Kuuluuko näin olla?
Jos muistan oikein, niin annoin vaan pelkät pisteet, en rahoja, mutta tarkastan. E. Juurikin näin tein.
Onkos se reiskan 300 laina viel olemas?
Kirjaudu sisään vastataksesi.