Eli voinko ottaa vaikka sen Aygon koska Sciroccoa en voi ottaa?
FRC Jokkis Uusien autojen kauppa.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Strokki ja Schimmy sai autonsa naps nuin vain. Ville ei saanut koska Micra seista rojottaa pihalla vielä. Sitten saa kivasti Ville omansa.
Juu ei ole vielä reiska tullut hakemaan vanhaa riisikippoa pois, mutta toss mulle tarjottiin myös tuota alfaa vaihdossa, joten katsotaan nyt vielä tässä kun tuo micra lähtee :D
VW Sciroggo mulle giitos
Mulle toi hämähäkki Alfa kiitos
Käykö niin että perunkin kaupat tosta datsunista ja otankin ton Peugeot 107?
Vastauksena käyttäjälle MehuSukka
MehuSukka wrote: Käykö niin että perunkin kaupat tosta datsunista ja otankin ton Peugeot 107?
EI! Ette perkele ala enää muuttelemaan mitään kauppoja.
Viivaahan hullu tai kuka tätä ny päivitteleekään tuosta listasta yks tatsuni vähemmäks.. Etten vaa ulos jää :DD
Vastauksena käyttäjälle MehuSukka
MehuSukka wrote: Viivaahan hullu tai kuka tätä ny päivitteleekään tuosta listasta yks tatsuni vähemmäks.. Etten vaa ulos jää :DD
Myyty ja merkattu.
No jo on markkinat!!!
Ja ylimääräinen paska läpinä tästä ketjusta myös pois.
Koolonille Nissan Micra. Ostelen osat joskus ens viikolla ku en tän viikon kisaan ehdi osallistumaan... Autoa en siis ennestään omista.
Mä otan pösön jos vielä kerkee mukaa
Tottakai ehtii, kuuteen asti aikaa päivittää tiedot!
Mukaan vaan! :)
voisin lähteä sarjaan mukaan ajelemaan , ja autoksi valitsisin tuon Vw Sciroccon :)
Vastauksena käyttäjälle Jonsba
Jonsba wrote: voisin lähteä sarjaan mukaan ajelemaan , ja autoksi valitsisin tuon Vw Sciroccon :)
Ohan sulla nyt se autopäkki missä tämä on? Jos on niin myyty samantien.
E. Lukase vielä varuilta säännöt kerran läpi ja kysy jos on kysyttävää.
Ostaisin konsonantin. Eiku... Ostaisin Datsun 510, uuden.
Greylle myyty Toyota ja vanha lisätty käytettyihin.
Pirun kalliita nuo taksit. En taida ihan päässä takseihin ajamaan...
Koska saa rupee huutelee takseja??
Voi helvetti. Jää 91€ uupumaan etten saa rabbitia.
ite laskistelin että jää 22 ja jotain 8 markkaa sinne tänne jos hiivatin ostan. Mutta uskottavasti olen laskenut väärin. Ja sit jos ostaa uuden auton niin editetäänkö toi vanha auto tuolta päivitys sivulta vaan pois ja uus auto siihen päälle vai ihan uus ilmotus sille uudellle autolle??
Koska taksit tulee myyntiin?
Taksien huutokauppa alkaa 20.2 ja päättyy 24.2.
HUOH HUOM!!!!! Uusia takseja sekä yksi mopo luokkalainen tullut myyntiin.
Kirjaudu sisään vastataksesi.