FM4 FRC pisteet, rahat, sponsorit
Päivitetty Iberianin jälkeen
E. Nyt on jännää. Kärki neljän pisteen sisällä. Kui käy Petun, ton suuren miehen Turust? Tippus hän kokonaan pelist? ^Joo, on se vähän huono imitaatio. Paremmin osasin Porin murretta^
No eihän tuo nyt vaadi kuin pari voittoa ja aim bäk in bisnes :P
Päivitetty Maplen jälkeen.
Juu miulta puuttuu maplen kisasta 50€ sponsori rahoista löytyy tuo Street Weight reduction 50€ ja street Displacement 50€ ja Sport Clutch 100€ eli yhteensä 200 ja doksissa näkyy vuan 150€ olevan
Korjattu.
Kauden kaksi Saipa Awardit tulevat kuljettajille Räyhä ja mehusukka. Myös kuluneen kauden 95 mestarit, Kaijanen ja Hullison.
E. Anteeksi, virhe oli
Mä haluan kans voittaa jotain :)
Kahtoo Warjon kuva tekstiin.
Miulle ainaski Perus 50e ja ehkä Stig myös paikallaan. Ainoo leveenä käynti/osuma Zattwyn kanssa. Hyvin hellätunteinen.
Vastauksena käyttäjälle Nikde
Nikde wrote: Miulle ainaski Perus 50e ja ehkä Stig myös paikallaan. Ainoo leveenä käynti/osuma Zattwyn kanssa. Hyvin hellätunteinen.
Silkkihanska Stig – 50€ Täysin puhdas suoritus, ei osumia ei oikaisuja.
EMM
^Thihihh^
Ai jumaleisson!
Nythän mä hokasin, miksi se Baniikki oli aina mun kyljessä kiinni?!
Mikä tuo 20€ osto tuolla rahoissa on pitäskö sen olla tuossa yhteensä sarakkeessa koska minulla pitäs olla 280€ rahhoo
http://forzaracingclub.com/forum/13/913/?page=10#post-76814
Korotettu manipenalti hyvästä sijoituksesta.
Päivitetty Maplen jäljiltä.
Miinusta minulta se 25€, Reiska kyttää jo ovella rahojaan :)
Jöö, niin unehtu nämä velka jutut. Päivitän samantien.
Motegin jälkeen päivitetty
Muutamia virheitä fiksattu, laitettu ja korjattu.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Muutamia virheitä fiksattu, laitettu ja korjattu.
Muttet minulle korjannu niitä sponsseja. Sport driveline ja street flywheeli heittää sinne kivasti.
Tuli tosta auton myynnistä mieleen että lasketaanko se auton hinta tällee: Auton normihinta+asennetut osat*0.45? Siis jos oon ajanu sen kymmenen kisaa?
Ei. Vain asennetut osat lasketaan, ei poistettuja.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Ei. Vain asennetut osat lasketaan, ei poistettuja.
joo no tällä hetkellä mulla ainakaa ei oo poistettuja että tollee vaan laitoin Onks se ny oikein?
Nyt olis oikein, mutta pidetään tämä topikki varattuina sponssi, piste ja mani pälinöille. Eli huudellaan käytettyjen ketjussa noista.
Kirjaudu sisään vastataksesi.