Joku joskus johonkin kirjotteli notta kausien välillä voi vapaasti vaihdella osia, meinaako tämä siis että ilman kuluja voi poistaa palikoita ennen kauden alkua?
Forza 4 JOKKIS KAUSI 3
Juu, voit laittaa auton ihan ricci.
Vastauksena käyttäjälle Jokkis
Jokkis wrote:
Autoja voi tulla vieläkin lisää. Siis uusia mopoja ja takseja. Uusien autojen huutokauppa alkaa maanantaina 20.2.2012 klo 18.00 ja päättyy 24.2.2012 klo 18.00
Tämän jälkeen jäljellä olevat myydään suoralla kaupalla.
Se huuto on jo päättynyt tän mukaan!
jei i haz fiat
Voisiko ton mun raha summan tuolta korjata ku näyttää vieläkin 6870€ vaikka ostin 6030€ escon. joten jossain vaiheessa management vois niitä laitella :)
hitto ku mää oon vähä tipahtanu kelekasta, mut paljohan tuo miun viis kisaa ajettu toyo ois arvoltaan?
jos joku kiltti kehtais mulle laskee? ilmottaa vaikka privalla tai jotai?
kaikki osapäivitykset oon muistanu päivittää, mut rahaa mul on jostai ilmaantunu sillee etten muista mistä hyvästä.. vissii tsukupan sponssista.. mää oon vähä huono kirjanpitäjä...
niin ja auto löytyy vanhasta autoinfosta ekalta sivulta..
pahoittelut jo valmiiksi :D
siitä saa 4616,5€ eli varmaan saat 4650€ jos reiskalle myyt Jätkä saa jonkun Rabbitin tai Mustangin Tai Kian noilla rahoilla mitä sulla on
siis jos sulla on vielä 805€ ton lisäksi niin kannattaa nuista kolmesta taksista varmaan valita auto: Suosittelen mustangia nuista kolmesta vaikka niissä on PI alle 200 niin ne kuulluu silti taseihin eli sua enemmän rahhoo kun nuilla köröttellee
Vastauksena käyttäjälle joonas6
joonas6 wrote: siis jos sulla on vielä 805€ ton lisäksi niin kannattaa nuista kolmesta taksista varmaan valita auto: Suosittelen mustangia nuista kolmesta vaikka niissä on PI alle 200 niin ne kuulluu silti taseihin eli sua enemmän rahhoo kun nuilla köröttellee
miksen minä löydä foorumilta edes myynnis olevii taksei? PRKL!
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
miksen minä löydä foorumilta edes myynnis olevii taksei? PRKL!
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
vilttu sentään.. tos ei lue että TAKSIT!
katoin vaa pikaseen et pelkkii mopoi ja hypin sivuja eteenpäin... äh.. ei pitäs vissii väsyneenä tehä mittää...
Tehäänpä silleen, että minä pyöritän vielä seuraavan kauden tätä Jokkista, sitten saatte luvan etsiä jonkun muun minun tilalle tähän touhuun. Tai jos ei löydy, niin ollaan ajamatta.
Ja parashan olisi notta joku/jotkut tulisivat Hullin mukaan Jokkeroimaan jo tällä kaudella, Hulli näyttää miten homma hoiretaan. Mie roikun kanssa mukana vähän jeesailemassa.
Hulli voisi kivasti lisätä sinne miun sponsseihin sport drivelinen ja street flywheelin
Ja miulle Sport Fuel System
Ja mitä selkeytystä Sfäde nyt tarkoittaa?
Minä en voi täältä poistella yhtään mitään koska ei olla admin oikeuksia minulla.
Vai tarkoitatko näitä päivitys hommia?
Joka kaudella ollut klo 18.00 takarajana päivitysten ilmoitukseen.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Ja mitä selkeytystä Sfäde nyt tarkoittaa?
Minä en voi täältä poistella yhtään mitään koska ei olla admin oikeuksia minulla.
Vai tarkoitatko näitä päivitys hommia?
Joka kaudella ollut klo 18.00 takarajana päivitysten ilmoitukseen.
Minä tiedän tuon kello 18.0o ja sehän selkeyttää kivasti toimintaa. Kello oli herättämässä 10 vaille, mutta eihän se wunkkari herännyt.
Joka käytettävän Jokkis Topicin alkuun voisi laittaa linkit: Täältä löytyy rahat, pisteet... Täältä autot. Täältä autojen päivitykset. Säännöt täällä.
Menee jo hakemisen puolelle vanhaltakin muuten..
Aaha. No minä korjailen nuo selkeästi sitten kisan jälkeen.
Nuita topikin nimmii ei pysty vaihtamaan.
Jos mie ostan taksarilisenssin vaa tohon aygoon? is tiz ok?
Mites jos autosta saa poistettuu siiven poies ni onks se toi Kromipuskurin poisto: €50? Vai pitääkö siitä maksaa enemmänki?
Hulli ei tiedä. On vieläkin aewan illassa :)
Kirjaudu sisään vastataksesi.