Forum - Off-topic

Paikalliset herkku ruuat

Zolvi

Zolvi 21.02.2012

  • 0
Jos tänne keräilis eri paikkakuntien "legendaarisia" annoksia, jotka ovat paikallisten suosikkeja. Suuria, maukkaita ja sitä rataa. Kuvia, hintaa ja kommenttia tulemaan. Tämä siksi, että tietää minne suunnistaa syömään eri paikkakunnilla.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 21.02.2012

  • 0
Samburger special!! :D hintaa en muista :( Piikissä on kanssa ihan jees safkat (raxin tyylinen paikka mutta vähän enemmän vaan valinnanvaraa) ja sisään pääset 8.90 maksamalla ja saat syödä ja juoda niin paljon ku vaa napa vetää :D
RauhaMees

RauhaMees 21.02.2012

  • 0
El PiNk DeViL wrote: Samburger special!! :D hintaa en muista :( Piikissä on kanssa ihan jees safkat (raxin tyylinen paikka mutta vähän enemmän vaan valinnanvaraa) ja sisään pääset 8.90 maksamalla ja saat syödä ja juoda niin paljon ku vaa napa vetää :D
sitte ku mä tuun sinne nii mennää syömään tonne :D
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 21.02.2012

  • 0
Rayha300 wrote: sitte ku mä tuun sinne nii mennää syömään tonne :D
Vauhtiajojen aikaan on vaan ihan vitunmoiset jonot sinne varmasti mutta mennää vaa :D Helluvan kanssa sielä tuli käytyä sillon joskus :)
jimmykojootti

jimmykojootti 21.02.2012

  • 0
Juu piikki on mahtava paikka! Mut täällä tuppukylässä Makukuluman Pizzat on aika maukkaita:)
RauhaMees

RauhaMees 21.02.2012

  • 0
El PiNk DeViL wrote: Vauhtiajojen aikaan on vaan ihan vitunmoiset jonot sinne varmasti mutta mennää vaa :D Helluvan kanssa sielä tuli käytyä sillon joskus :)
Ei vaa meinasin sitte ku mä tuun muuten vaa :) Täytyy kattoo tota vauhtiajoja. Jos laittais synttäri rahoista osan törsäykseen :D
joonas6

joonas6 21.02.2012

  • 0
HANNA PARTANEN. ja sitten leväsen grilli huippu mättöä, annoset on isoja eikä maksa kun semmosen 5-7€ ja opasteetkin on motarin rampilta grillin pihaan
Zolvi

Zolvi 24.02.2012

  • 0
Eilen kävin syömässä Seinäjoen El Cebossa. Täytyy sanoa et kebabia on tullut syötyä monessakin paikkaa, mut mistään muualta ei saa yhtä hyvää lihaa. Iso annos ranskalaisilla maksaa 8.20 ja on kohtuu kokoinen.
Latetzki

Latetzki 25.02.2012 (edit 25.02.2012)

  • 0
Ainakin Savonlinnassa on tietysti Laurikaisen lihapiirakat. Parhaita lihapiirakoita mitä olen syönyt.
hulluseon

hulluseon 25.02.2012

  • 0
Latetzki wrote: Ainakin Savonlinnassa on tietysti Laurikaisen lihapiirakat. Parhaita lihapiirakoita mitä olen syönyt.
En voi verrata, mutta Partasen Hanna tehnyt tähän mennessä parhaat. Kirves mees tietää hyvät paikat. Hyvä mies on. Partasen myymälä siinä torin kulmalla vielä lisätään noihin.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 25.02.2012

  • 0
Zolvi wrote: Eilen kävin syömässä Seinäjoen El Cebossa. Täytyy sanoa et kebabia on tullut syötyä monessakin paikkaa, mut mistään muualta ei saa yhtä hyvää lihaa. Iso annos ranskalaisilla maksaa 8.20 ja on kohtuu kokoinen.
Ihan pienenä erittäinmielenkiintoisena lisätietona :D Täti ollu sielä vuosi sitten töissä :D

Write a post

Sign in to post a post.