- 0
Forum - Off-topic
Kännitopic
Tänne saa postata vaan kännissä tai krapulassa.
- 0
Oon aika kovassa jurrissa joten oon oikeutettu kirjottamaan tänne :P
!http://www.lammaszine.fi/wp-content/uploads/2011/12/erakoira.jpg!
- 0
Kruukedit hallus? Kuulostaakohan Subarun boxeri hyvältä megadarrassa?
- 0
huhhuh
- 2
Tässä Topicissa ei ole kyllä päätä, eikä häntää..
Eli jokin eläimen ja torson välistä on tämä, kivasti..
Sanovat..
Jos täällä tilaa soraa tai aimo annoksen mustelmia, niin onko se Hulli joka tarjoilee?
Huono on sillä asiakaspalvelu.
Soraa tulee tai ei tule ja aina siihen löytyy jotain kommenttia päälle..
Entäs kun mulla on nyt kaljat loppu ja ajattelin kieltäytyä Baarista, onko vaihtoehtoja..
T. Kysyy janoinen Jänes, jolla suu napsuu vaikka olisi aika mennä nukkumaan..
Tuoko joku mulle heti pian kaljaa, koska tähän tilanteeseen jäykkää päälle ja meillä on neljä metriä "ei" Jänestä tuossa lattialla?
Tahtoo kaljan!
No jos mä tässä odotellessa otan hirvilimpparia ihan pikku siivun..
No niin, Sfäde-setä on nyt tosi vihainen..
Korkki tippui lattialle teidän takia ja sehän on nyt juotava poies, ettei se vaan ime liikaa ilmaa itseensä..
Pahaa on tämä, hyi yök sentään..
Nam nam nam..
Sanoinko vahingossa nam?
Ei pitänyt, olen tosi pahoillani ja kumarran tosi nöyrästi.. Nam..
Jthoo!
Hjyvä Topikki on thämä!
- 1
kännissä ja ryyneissa muutenki vitun seksain. pohjal ollaaa j a alaaspäin menossa. Eik kit täsvittuikkssaa
- 0
Sfäiski on luv ja Jani kansa!
Kaverien kanssa iltaa viettämässä oltiin. Kansanmusaiikkia kuunneltiin kadulla. Pirun hyvin soitti. Ostettiin levykin. Viululla vetäsi paranoidinkin. Miksei hyvää musiikkia arvosteteta?
Kivasti meni kävely kun isnomniumia kuuntelin.
Hyvä Pelikaanit!
- 1
VIIIIIIIIIIIIIIIIIINAAAAAAAAA!
- 3
on
- 0
Viime vuonna viidet tumut, tänä vuonna toistaiseksi yhet. On maittana joskus tiuhempaankin. :)
- 2
savulohi wrote: Viime vuonna viidet tumut, tänä vuonna toistaiseksi yhet. On maittana joskus tiuhempaankin. :)Nyt korjataan tämä tilanne ja heti! Mihin mennään? Ai niin ensimmäinen vapaa lauantai tänä vuonna ja varmasti otan pienet kännit, kohteliaasti.. This is SAIPA!
- 0
Hirviän huono olen tässä lajissa nykyään.Oisinkohan mie nyt tänä vuonna 4 kertaa ottanut napanderia isommin.
Eilen otin isosti ja tänään oli tarkoitus jatkaa,mutta tökkii kovasti.Vähän mie vielä kiukulla yritän,jos se ajattaisi kylille.
Urheilu on pilannut hyvän juopon. :(
Soon vähän sellain tässä iässä notta jos pari päivää käyt kylillä niin juoksureenejä voi siirtää suosiolla viikon,tuloo niin kauhiat rapalat.OK,akkojen selittelyä mutta se on totuus.Tämä kaikki on tietty Banin/Sfärskin vika.
- 0
Parilla kävin.
Kaupunnijuhannus.
- 0
Viisi päivää, kuusi yötä, sopivasti.