Kyllä tämä kovin koukuttava on. Alkufiilikset oli tosiaan vähän "tämähän on jo nähty", mutta onneksi sillä hyvällä tavalla. Liikaa hyviä pelejä työn alla tällä hetkellä. Arrrhhhhghghgh.
Trials Evolution
Nyt kun medium radat ja melkein kaikki hardit on hakattu läpi, niin alko vasta tuntumaan "uudelta". Todella helppoja oli nuo alkupään radat saada kultaiseksi. Suurin osa ihan yhdellä yrittämällä. Hard-tason radat on jo nannaa ja yksi kokeilu expert-tasolta nostatti nostalgiset fiilikset :)
Money well spent!
Jaahas, pitäskö se tämäki ostaa niin sais taas nakella ohjaimen laminaatille.. :/
Gigatrack = PERKELE!
E: Ei mitn
Total track starts: 1233 Mites muilla?
Vastauksena käyttäjälle teemu1337
teemu1337 wrote: Total track starts: 1233 Mites muilla?
Jotain 600
Kultaa muissa paitsi extremet hopealla ja tournamenttejä oo vielä ajana ollenkaan,
Extremet kullalle ja sit niitä platinoita jahtaamaan. Hyvä peli kyllä mut ei ehkä enää koukuta yhtä pahasti ku trials hd.
:D Demoa koitin, track editorissa (vai mikä se ny nimeltään onkaa) tein first person -kuvakulman, tyyli ajaa :D ei vaan tosin helppoo.
Mites toi moninpeli toimaa tos trialssis? oottako pelannu?
Eka rata olis nyt saatavilla. Nimeltään Loggersite. Pari päivää tuon tekemisessä meni. Käykääs koittaa.
^Get trackissä vaan painatte X.^
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote: Mites toi moninpeli toimaa tos trialssis? oottako pelannu?
Myö oon netissä kokeillunna. Ihan kivasti toimii ja pystyy säätäämään pelihakuun minkä tasosia/millasella yhteydellä olevia haluaapi ensisijaisesti hakea. SuperCrossia(?) ja Hardcore trialsia itse lähinnä tullut pelailtua. Neljä pelaajaa pannuttamassa rinta rinnan on ehdottomasti SuperCrossin(?) paras puoli :D
Rankit jostain kumman syystä eilen/tänään hävinnyt.
Tulihän tämän ostettua nyt vihdoinkin. Tuttua ja turvallista Trialsia. <3 Nettipeliä pystyyn ihmeessä ainaku mahdollista! Haastan Warjon ja kumppanit.
Gigatrack oli kyllä loistava
Crossi moninpeli on mahtavaa hubaa! SM-sarjaa tällässeehen!! :)
Vastauksena käyttäjälle v7ville
villek00 wrote: Crossi moninpeli on mahtavaa hubaa! SM-sarjaa tällässeehen!! :)
Joo kyä mä oon ainakin messissä.
Mukavan letkeää porukkaa on tullut toistaiseksi vastaan nettipeleissä. Hardcore trialsissa sattui pamahtamaan radaksi The Wreck, jossa kaksi muuta kaveria jäi radan alkuun jumiin kun meikäläinen pääsi hakkaamaan päätä seinään pelin ihanimpaan esteeseen eli radan toiseksi viimeiseen esteeseen (ennätys 124 faulttia, [koko inferno III taisi olla jotain +120]) jossa tuli taas hetki tahkottua ja pelikin kerkesi ilmoittaa, että 15 minutes left. No kaverit siellä radan alkupäässä sitkeästi koitti päästä eteenpäin saaden loppujen lopuksi DNF ja 338 faults. Kisan jälkeen kaverit laittoi viestiä että hyvin vedetty ja naureskeltiin lobbyssä koko radan perkeleelle.
Privalobbyssa voi pelata myös User Trackeja, eli SM-sarjaan voi pygäillä myös haastavampia crossiratoja jos tahtoo.
Eli nyt kaikki tekemään niitä Crossi ratoja! :)
Oon kyä mukana jos tollanen "SM-crossisarja" järjestetään. Menee vaan pelin osto kuukauden lopulle.
Kiinostais kyllä täältäki päi, ainoo vaa että puuttuu sekä peli että Live... Phew.
Mää oon ehkä vähä enemmän tämmööne kaasuaali pelaaja, en pärjää mitenkää teille trials veteraaneille kyl, mut oishan toi kiva välillä ajella moninpeliäki, saa kutsuilla mukaan jos on kisoja päällä :)
Haluuko joku tulla testaa crossii nyt?
mä voin testaa
Kirjaudu sisään vastataksesi.