Vastauksena käyttäjälle
MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote:
Ei tarvi ladata uudestaan modia jos sitä meinasit.Toi tapahtuu aina välillä kun on odottanut kauan tota responsea. Sitten kannattaa vaan yrittää uudestaan ja mahdollisesti johonkin toiseen servuun. Itellä autto joskus servun vaihto, mutta kerran en päässy koko päivänä mihkään oikein sisälle.
ei ku ihan vaa meinasin tosiaa servun latausta :D
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
itellä GTX560TI. toimii.
Tarinaa minun ja zapekkin elämästä, löysin chernogorskiin (pelin isoin kaupunki) ja etsiskelin kulkuneuvoa jolla voisin mennä pelastaan zombiehyökkäyksen kohteeksi jääneen zapekkin, hällä meinas olla kova veripula ja ryömi pellolla jalka poikkinaisena ja pyörtyili koko ajan.... Löysin pari kuollutta bandiittoa jolta sain kivasti hamstrattua gearia, haulikon ja vähän sapuskaa matkaan, mutta ei kulkuneuvoa, etsintä jatkuu ja zapekk taistelee hengestään yön laskeutuessa.....
//serveri chatissa huikeaa kannatusta ja hurrausta saanut zapekk ei missään tapauksessa ole luovuttamassa :)
Pelastakaa sotamies Joel on käynnissä (zapekkin pelaajanimi ;)
Viltuttaa syvästi...
Zombejakin meni noin 5 metrin päästä kattelemaan flarejani joita viskoilin jos joku sattuisi näkemään.
Vastauksena käyttäjälle
vaiski75
vaiski75 wrote:
Zapekin repussa on ilmeisesti jotain arvokasta?
Ei ole, on vain hieno ihminen tämä Zapekk, pelastaa täytyy, maailman pelastuminen on hänestä kiinni!
//hää o ku john connor!
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Ei ole, on vain hieno ihminen tämä Zapekk, pelastaa täytyy, maailman pelastuminen on hänestä kiinni!
//hää o ku john connor!
MIUL on snaipperi ja siihen yks kuti, perkelees...
Vastauksena käyttäjälle
zapekk
zapekk wrote:
MIUL on snaipperi ja siihen yks kuti, perkelees...
Säästä se!
Warjo tulee kohta siihen ja sillä on repussa sapuskaa, haulikko ja jotain muutakin..
Tshi..
Vastauksena käyttäjälle
vaiski75
vaiski75 wrote:
Säästä se!
Warjo tulee kohta siihen ja sillä on repussa sapuskaa, haulikko ja jotain muutakin..
Tshi..
JUMANKAUTA! tän kunniaksi lasautan seuraavaa vastaan tulevaa pitkäkorvasta haulikolla ja nyljen sen sapuskaksi!
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
JUMANKAUTA! tän kunniaksi lasautan seuraavaa vastaan tulevaa pitkäkorvasta haulikolla ja nyljen sen sapuskaksi!
Sie ku ammut jänöä haalikolla nii puol kuntaa kuulee sen ja zombit tulee niin oot samassa kunnossa ku minä. Eikä sul oo veistä millä nylkeä.
Vastauksena käyttäjälle
zapekk
zapekk wrote:
Sie ku ammut jänöä haalikolla nii puol kuntaa kuulee sen ja zombit tulee niin oot samassa kunnossa ku minä. Eikä sul oo veistä millä nylkeä.
Mul on veitsi ja haulikos kutei parinkymmenen zombin tiputukseen :D
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Mul on veitsi ja haulikos kutei parinkymmenen zombin tiputukseen :D
No sithän tuut hakee mut heti huomenissa. Pölhäset vaa jonkun kopterin taikka auton ja käyt tankkaan sen, että voit ajaakin sillä johonki.
Tuot Sfäde soppaa mukanasi.
Vastauksena käyttäjälle
zapekk
zapekk wrote:
No sithän tuut hakee mut heti huomenissa. Pölhäset vaa jonkun kopterin taikka auton ja käyt tankkaan sen, että voit ajaakin sillä johonki.
Tuot Sfäde soppaa mukanasi.
tämä selevä, kuhan vaan paikallistan sut :D
tällee mää hiivin !http://cdn.discusscooking.com/forums/attachment.php?attachmentid=13015&stc=1&d=1329065235!
Vastauksena käyttäjälle
Latetzki
Latetzki wrote:
Steamissa taitaa olla halvin? Se on varmaa todettu toimivaksi tämän kanssa?
Minä vedän Steamin kautta ja hyvin toimii. Paremmin kuin ilman...
Tai siltä ainakin vaikuttaa.
Tuossa Steamin asennusohje.
Vastauksena käyttäjälle
RauhaMees
Rayha300 wrote:
Kattelin tilastoja gameboosterista niin se sanoo että gamebooster päällä tulisi mun koneeseen 40% suorituskykylisäys. En tiedä onko tuo totta, mutta testataampa sitä Arma 2 demon kanssa.
Minulla nousi nousi huomattavasti. Ainakin sen 40%.
Latezkista en tiedä, että mitä boosteria käytit taikka tästä otain vanhaa mutta tämä toimii.
Ja tämä Boosteri sammuttaa turhia prosesseja ja ne kaikki näkyy listassa mitä sammutettu, että ei tarvitse pelätä, että se mitään virustorjuntaa sammuttaa.
Vastauksena käyttäjälle
RauhaMees
Rayha300 wrote:
Kokeilin nytten tolla demolla ja gameboosterilla, grafiikat niin minimillä kuin voi olla ja jotai 1200x 700 resolla (en tiedä tarkkaa) nii fps oli 25 -30. Parannusta tuli jonkun verran eilisistä testeistä. Eilen oli 15-20 fps. Täytyypi tässä miettiä lähenkö ärrälle.
Huom, että kun siirrytään 50000 neljökilometrin alueelle 50 muun pelaajan kanssa, saattaa FPS pudota hieman.
Itse hieaman epäilin konetta mutta gameboosterin kanssa aivan mainio pelata.
Mutta jos luotat koneeseen niin eikun ärrälle.
Jos ostat nyt niin sittenhän, kun hommaat sen paremman koneen niin on ARMA jo valmiina.
Vastauksena käyttäjälle
Pottae
Pottae wrote:
Perjantaina saan itse vasta hankittua tämän. Voisin silti nyt kokeilla demoa.
Hienoa. Striimaatkos sitten?
EDIT: Juuri huomasin DayZmodin sivuilta, että keskimääräinen elinaika on tällä hetkellä hurjat puoli tuntia... tasan 30 minuuttia.