ARMA 2 - DayZ

zapekk
/

Vastauksena käyttäjälle Myyttirotta

J4RSK4 wrote: lataa vaikka ilmanen team fortress 2 niin sithän sulla on pelejä?

Sen pitää olla maksullinen peli.

zapekk
/ /

Hieman tarinaa...

Minä ja Räyhämies ollaa matkattu todella paljon sisämaahan ja ainoastaan parikertaa joudutte zombien hyökkäyksen kohteeksi.

Erään kylän kirkosta löytyi aivan sjaatanalliset lootit. Kaksi kuollutta jätkää siellä, kummallakin ismoimmat reput ja winchesterit kummallekin. Itse reppu minkä otin ja kurkkasin sisään, oli täynnä panoksia winsuun ja Räyhän ottamassa repussa oli ruokaa ja juotavaa.

Kummassakin repussa oli fikkarit meille ja äijiltä löytyi myös kaikki tavarat suunnistamista varten. Kello, kompassi ja kartta.

Myös veitsi Säden nylkemistä varten.

Ikävä kyllä olisin toivonut GPSsää.

zapekk
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: No ny se zapekki katos tessusta ku olin tulos.

Tuun takas.

Myyttirotta
/ /

-Jonkin sortin ropleemi tässä nyt. ARMA CO ei lähde käyntiin. Cmd vilahtaa ruudulla ja sen jälkeen ei tapahdu mitään. Perin merkillistä.- Aaaasia kunnossa.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Myyttirotta

J4RSK4 wrote: -Jonkin sortin ropleemi tässä nyt. ARMA CO ei lähde käyntiin. Cmd vilahtaa ruudulla ja sen jälkeen ei tapahdu mitään. Perin merkillistä.- Aaaasia kunnossa.

ja ny ku se pelaa niin teamspeak3 ja serveriksi ts.addut.com ja meidän kaa höpiseen.

RauhaMees
/

Oltaisko tänää jossain vaiheessa menossa selviytyy tonne zombien valtaamaan maailmaan?

Rintala
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: Oltaisko tänää jossain vaiheessa menossa selviytyy tonne zombien valtaamaan maailmaan?

Meen hakkaa eka säbää, tuun joskus 14.00 jälkeen.

RauhaMees
/

Menin pelaamaan ja suunnitelmissa oli lähteä Novy Soboria kohti kun olin siinä lähistöllä. No peliin päästyäni ihmettelen, että miksi kuuluu meren ääni. Huomasin, että mut on siirretty toiselle puolelle karttaa ja nyt on kaikki varusteet ihan lopussa.

Ei ole mukavata tälläinen.

zapekk
/ /

Keddään pellaan? Jos niin ---> TS

Ja taitanu tulla 1.8.2 nyt...

Tuossa muutetut jutut.

• [FIXED] Loosing temperature way too fast
  • [FIXED] Not enough wood available for spawn
  • [FIXED] Matches way too rare
  • [FIXED] Reduced impact of infection (coughing amount and blood loss, will only loose 2000 blood)

Ja vain file nimeltä " dayz_code 1.5.8.2" pitää ladata.

EDIT: Muita huomattuja päivityksiä on: Humanity on poistettu, vaikka silti eri skinit on.

Nyt on vilustuminen mukana. Vilustumista voi kuitenkin estää liikkumalla taikka nuotiolla.

Juominen, syöminen jne täytyy suorittaa inventoryn kautta.

zapekk
/ /

Hehee... Ensimmäinen murha suoitettu.

Omat statsit tällä hetkellä. Zombies killed: 53 Headshots: 32 Murders: 1

Myyttirotta
/

Minä oon kuoleman partaalla. verta karvan alle 3000, taju lähtee vähän väliä. ei ole vettä ja yks purkki ruokaa. ei hyvältä näytä.

RauhaMees
/

Eilen meni sähköt poikki, joten en tullu enää. En kyllä kerkee tänääkää ku on työkoulutus.

MrD St Jimmy
/

Ei ihme kun jätkät saa zombeja kokoajan peräänsä kun räimitään Lee Enfieldillä menemään :D

Pottae
/

Syytämme siitä vain Rintalaa ja hänen "vahinkolaukauksia".

Rintala
/ /

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Syytämme siitä vain Rintalaa ja hänen "vahinkolaukauksia".

Nyt perkele.. Se oli vahinko! Nakkisormi lipesi..

Pottae
/

Vaikee arvata ketä syytämme jeepillä spinnailusta?

... :D

Rintala
/

Pottae wrote: Vaikee arvata ketä syytämme jeepillä spinnailusta?

... :D

Nyt jumalauta... TS ja DayZ ==>

DarkWarjo
/ /

hähää.. hyvän näköstä :D

jätkät juoksi pystyssä kaupungissa :D

zapekk
/ /

Pottae wrote: Jotain randomii

Hyvä Potta.

Hieman tarinaa...

Menin tuossa hieman yksin pelaamaan ja sitten pelissä huomasin, että jätkällä rupee olemaan aika näläkä. Mitään ruokaa ei ollut paitsi raakaa lihaa jota ei voi syödä. Päätimpä paistaa ne mutta, kun kurkkasin reppuuni, polttopuut olivat kadonneet bittiavaruuteen. Siitä äreissäni lähdin läheiseen kylään etsimään ruokaa...

Kylä oli täynnä lihan haluisia aivokuolleita enkä todellakaan halunnut ruveta riehumaan. Olin menossa taloon sisään minkä ovella zombi äkkäsi minut ja painoin äkkiä sisään ja löin ovet kiinni. Ehdin olla tohkeissani, kun näin repun lattialla mutta se oli tietysti tyhjä... Keittiöön mennessäni olin vama, että sieltä on pakosti löydyttävä syötävää --> Kaksi wincheteriä lattialla ja ei muuta. Kaiken lisäksi zombit rupesivat pukkaamaan ovista läpi josta alkoi sitten taistelu keittiöstä.

Taloon mennessäni olin tappanut 54 zombia. Kun lähdin niin 107...

Kylässä oli 4 winchesteriä ja lee enfield mutta ei purkkiakaan ruokaa.

Palasin takaisin linnaan minkä läheltä lähdin ja sieltäki löytyi vain kaksi fikkaria ja veitsiä mistä ei ollut mitään hyötyä...

Lopuksi kuitenkin ylimmästä kerroksesta löytyi 2 purkkia spagettia ja sain lähteä iloisena pois ARMAsta.

Pottae
/

Jos video oli katsottava, niin täytynee kuvailla lisää kun on vähän enemmän aikaa pelailla.

Kirjaudu sisään vastataksesi.